Tampereen akvaariokaupat

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
shaure
Starting Member
Starting Member

Tampereen akvaariokaupat

Viesti Kirjoittaja shaure »

Elikkäs...olen nyt käynyt Pirkkalan Faunattaressa ja jossain muussa liikkeessä, joka sijaitsee Citymarketin vieressä...kalavalikoima ei kuitenkaan ollut kovinkaan kummoinen. Lisäksi olen käynyt Koskikeskuksen eläinkaupassa, eikä valikoima edelleenkään ole kovinkaan suuri. Mistä löytäisin liikkeen, jossa noita kalojakin löytyisi enemmän? Vinkkejä kiitos [;)] varmasti niitä on, mutta vasta olen tänne muuttamassa, niin en ole ehtinyt koluta kaikkia paikkoja läpi :mrgreen:
Elmiira
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Elmiira »

viherkala (www.viherkala.fi) Onkiniemessä
coral -Aleksanterinkadulla
safari -Kaukajärjellä
Azkhaeracan
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS

Viesti Kirjoittaja Azkhaeracan »

Coralia suosittelen. Mielestäni paras täälläpäin. Jollei haluamaasi ole paikanpäällä, tilaaminen on mahdollista. Sitten on tietysti Viherkala ja Tampereen akvaario- ja lintuliike Hallituskadulla. Viherkalassa on ihan ok, tosin mennyt selvästi alaspäin viime vuosien aikana. Akvaarion ja linnun valikoima on melkoisen suppea.
Fishy fella.
samara
Senior Member
Senior Member
Paikkakunta: Jyväskylä(Vaajakosken vieressä) Las/Lohikosken akvarioseuran Perustaja/Presidentti ;)

Viesti Kirjoittaja samara »

tuo viherkala on ihan ykönen!!!sieltä saa vaikka mitä ja edullisesti jos vertaa vaikka reporankaan tai faunattareen!!!
VesiEläin
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: TAS

Viesti Kirjoittaja VesiEläin »

Haulla löytyy keskusteluja Treen akvaariokaupoista, tässä eräs:
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... ioliikkeet
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”