Mätimunien siirto
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Viesti:
Mätimunien siirto
Hei,
kuparimonniset kutevat... ja jäin miettimään... mitä kaikenlaisia tapoja ja hyväksihavaittuja sellaisia olette kokeilleet mätimunien siirtämiseen altaasta pois...
Sami
kuparimonniset kutevat... ja jäin miettimään... mitä kaikenlaisia tapoja ja hyväksihavaittuja sellaisia olette kokeilleet mätimunien siirtämiseen altaasta pois...
Sami
minäkö se olen?
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit
- Sukupuoli: Mies
Corydoraksien munat
Partahöylän terällä varovasti, mutta kahden päivän päästä kudusta on helpompi onnistua. Minä laittaisin irroitetut munat samaan altaaseen verkko pussiin ja pussin alle ilmastuksen.
-
- Member
Haulla löytyy monnisten lisääntymiseen liittyen vaikka mitä.
Tällainen luihunäppi niinku allekirjoittanut on kyllä jättänyt kokeilujen jälkeen kaikki kättä pidemmät. Sormin mäti irtoaa paljon ehjemmin kuin millään muulla.
Totta muuten, on parasta jättää mäti paikalleen edes hetkeksi. Heti laskemisen jälkeen se on tosi pehmeää ja menee hyvin helposti muhjuksi.
Tällainen luihunäppi niinku allekirjoittanut on kyllä jättänyt kokeilujen jälkeen kaikki kättä pidemmät. Sormin mäti irtoaa paljon ehjemmin kuin millään muulla.
Totta muuten, on parasta jättää mäti paikalleen edes hetkeksi. Heti laskemisen jälkeen se on tosi pehmeää ja menee hyvin helposti muhjuksi.
-
- Starting Member
- Viesti:
monnisten munat
Hei vaan,
ja kiitoksia ajatuksista... Itse ajattelin kokeilla vielä lusikalla kaapia. Partaterä kuulostaa rankalta, mutta jos toimii niin mikä ettei... Ettekö sitten käytä metyleenisineä, jos pidätte häkkiä altaassa josta munat otetaan?
t Sami
ja kiitoksia ajatuksista... Itse ajattelin kokeilla vielä lusikalla kaapia. Partaterä kuulostaa rankalta, mutta jos toimii niin mikä ettei... Ettekö sitten käytä metyleenisineä, jos pidätte häkkiä altaassa josta munat otetaan?
t Sami
minäkö se olen?
-
- Starting Member
- Viesti:
-
- Starting Member
- Viesti:
kokeilen seuraavaksi lusikkaa
Ei tarttuneet sormiin enää. Rupesivat kuoriutumaan ja nyt niitä on 140 litran altaan pohjalla liuta... Yritin myös luottokortilla ja sillä irtosivat lasista näitisti, mutta eivät pysyneet kortin päällä vaan ajelehtivat pohjalle... On se vaikeeta. 
Miten pärjäävät noin ison altaan pohjalla? Altaassa on entuudestaan 12 aikuista monnista. Eivät vaikuta olevan kiinnostuneita pikkuisista (elävistä). Osan pelastin miekkakasvin lehdeltä häkkiin...
Sami

Miten pärjäävät noin ison altaan pohjalla? Altaassa on entuudestaan 12 aikuista monnista. Eivät vaikuta olevan kiinnostuneita pikkuisista (elävistä). Osan pelastin miekkakasvin lehdeltä häkkiin...
Sami
minäkö se olen?