Olisi myös kiva jos saisitte altaasta kuvan.
Ongelma minulla tässä on se että kaloille ei tunnu löytyvän tarpeeksi piilopaikkoja. Kiva asia tässä on styroksista väännetty koko pohjan peittävä levy jolle kivet on helppo laittaa.

Valvoja: Moderaattorit
Eipä niitä juurikaan myynnissä ole, eli itse pitää tehdä. Jotain tuonnäköistä niistä pitäisi tullaviherparta kirjoitti:Onko näitä jossain myynnissä ? Vai pitääkö yrittää itse askarrella ?jarvij kirjoitti:Älkää unohtako valettuja kiviä!
Minulla oli ongelmana tuon taustan kanssa sellainenm että kun kalat sen taakse pääsivät, niin allas tuntiu melko tyhältä jatkuvasti kun kalat vain "piileskelivät" taustan takana. Pääosin piileskelyä harrastelivat L.Caeruleukset, P.Demasonit eivät siellä takana niinkään viihtyneet, mutta poistin taustan kuitenkin ja tällä hetkellä taustan virkaa suorittaa mustat jätesäkit ja takalasiin kasvava levä.John D kirjoitti: Kaikki "kivet" aseteltu siten, että myös niiden taakse pääsee piiloon. Sisäsuodatin on tuolla vain kylästelemässä, bongaa loppu tekniikka
Todella komean näköinen akvaario tulossa. Itsellä ei ole mitään ongelmaa ollut piileskelyn kanssa, pikemminkin kalat ovat enemmän esillä kuin edellisessä altaassa, jossa taustaa ei ollut. Ripsimonnitkin liikkuvat päivällä (paitsi ehkä S. petricolat, jotka ovat arkoja).John D kirjoitti:Aika näyttää, päättävätkö Tropheukset ja kumppanit tehdä samoin...
Raportoidaan siitä sitten
Joo Sune on kunkku ja valusysteemit evoluution huippu!jarvij kirjoitti:Juu, siitä vaan. Sunen valutekniikka antaa siihen hyvät mahdollisuudet.
Kertonet sitten projektin etenemisestä.![]()
Sulla on kyllä hyvin valuhommat hallussa Jyrki!John D kirjoitti:Keskeneräistähän ei pitäisi esitellä, mutta tuosta se lähtee muotoutumaan Wink