http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=14499871
Minusta aika surullinen tapaus, jälleen kerran.

Valvoja: Moderaattorit
Käyn juuri tiukkaa sähköpostikädenvääntöä asiasta herran kanssa, ei tunnu tajuavanMinnie kirjoitti: Minusta aika surullinen tapaus, jälleen kerran.Ehkä myyjän ei kannattaisi kaupata näitä aloittelijalle sopivana kokoonpanona...
Tottakylpyankka kirjoitti:Tai sinulla parempaa kuin päivitellä tätä asiaa.![]()
Kriittinen ero lienee, että siinä missä näitä säikeitä putkahtelee jatkuvasti bittisfääriin enemmän puliukkoja kaivopuistoon kevään koittaessa, tämä taitaa olla ensimmäinen kerta kun ylipäätään tällaiseen säikeeseen puutuinkylpyankka kirjoitti: Tai sinulla parempaa kuin päivitellä tätä asiaa.Mut juu, samaa mieltä olen kanssasi.
Voi tuota ylimielisyyden määrää!Kysymyksen esittäjä: missnovember 05.02.2005 20:27:42
Aikamoinen kalasoppa.. Kyseiset kalat yhdessä tarvitsevat toistasataa litraa tilaa. 41-litraiseen mahtuu korkeintaan nuo seeprakalat! Eläinrääkkäystä! Ostajat kannattaa lukea myyjän palautteet ennen huutoa. Itse en luottaisi myyjään.
Myyjän vastaus 05.02.2005 20:31:50
Älä kuule valita siinä älkää uskoko tätä henkilöä hän on täys idiootti minua kannattaa uskoa ja en ole huijari.![]()
Tämä oli myös aika sydäntälämmittävä kommenttiKysymyksen esittäjä: Tiesitkö, ettää tuossa akvassa on n. 800% liikaa kaloja suhteessa tuohon tilaan!
Myyjän vastaus: Tisin mut mitä se sulle kuuluu paljonko siinä on kaloja.![]()
100 L (73X36X38) akvaario. Mukana kalat (iso harsopyrstö kultakala, keltabarbi, miljoonakala ja 2 leväbarbia 10 cm)