Kyllä varmasti on pian lähdettävä uutta pandaa etsimään ettei leski kyrmisty täysin....? Masentavaa tällainen. Varmasti sarjassamme idiooteimpia tapoja tappaa täysin terve kala!
Pandan kaamea kohtalo
Valvoja: Moderaattorit
-
Johannavee
- Member

Pandan kaamea kohtalo
Näinhän siinä kävi, että pandaharrastukseni otti heti takapakkia lupaavan alun jälkeen (kutu). Päätin vaihtaa toisen pikkuakvoistani huomenna isompaan, jonka vuoksi molemmat akvat ovat tyhjennettävä, jotta saadaan tilaa. Pandatkin pääsisivät nyt 2 kertaa isompaan iloitsin...vaan en kauan. Onnistuin tiputtamaan lappoletkun pään sankoon, jonne pandat olin haavinut ja se imaisi koiraan mennessään ja toisesta päästä tultuaan koiras oli kuollut
Byäääh! Vain idiootti onnistuu tässä
Kyllä varmasti on pian lähdettävä uutta pandaa etsimään ettei leski kyrmisty täysin....? Masentavaa tällainen. Varmasti sarjassamme idiooteimpia tapoja tappaa täysin terve kala!
Ei lappoletkulla mutta
Mattosuodattimen pumpulla.
Minulla meni ja menee varmaa vielä joskus albiinopartamonnin poikasia maton taakse jostain olemattomasta reiästä. Kun ne tekevät tuttavuutta Sacemin kanssa on altaan puolella kalamureketta tiedossa. Pumppu ei edes nykäise kun tuollainen pikkupoikanen repäistään kappaleiksi.
Olen koettanut hakea kohtaa josta maton taakse voisi olettaa pääsevän mutta turhaan. Jotenkin nuo pystyvät tunkemaan itsensä lasin ja maton välistä väärälle puolelle.
Mattosuodattimen pumpulla.
Minulla meni ja menee varmaa vielä joskus albiinopartamonnin poikasia maton taakse jostain olemattomasta reiästä. Kun ne tekevät tuttavuutta Sacemin kanssa on altaan puolella kalamureketta tiedossa. Pumppu ei edes nykäise kun tuollainen pikkupoikanen repäistään kappaleiksi.
Olen koettanut hakea kohtaa josta maton taakse voisi olettaa pääsevän mutta turhaan. Jotenkin nuo pystyvät tunkemaan itsensä lasin ja maton välistä väärälle puolelle.
-
nosegoblin
- Member

- Sukupuoli: N/A
Lopetettava palettikala luiskahti kerran kädestäni vessanpönttöön ja eihän sitä saanut sieltä millään pois. Aina kun käsi, haavi, tms läheni vettä pöntössä, kala katosi jonnekin putkenmutkaan. Lopulta oli vaan pakko vetää vessa kun en sitä sieltä pois saanut.
Ei tuntunut kyllä yhtään kivalta.
Olen myös piikkisilmän "pyydystänyt" pohjaa lappoamalla, mutta onneksi pöntön ja letkunpään välissä on haavi jonne kala jäi sätkimään.
Olen myös piikkisilmän "pyydystänyt" pohjaa lappoamalla, mutta onneksi pöntön ja letkunpään välissä on haavi jonne kala jäi sätkimään.
-
Adrianna
- Elite Member

- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Myöskään lappoon jumittunut tulilisko ei ole kiva näky. Siellä se mönki ja ryömi, onneksi ehjänä ulos...
Kyllä meitä elikonlappoajia näemmä riittää
Kyllä meitä elikonlappoajia näemmä riittää
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
Johannavee
- Member

Juu,
sadattelen vieläkin typeryyttäni. Eilen tuli uusi ahven sit meille. Mutta jotenkin oli niin nolo mennä sinne kauppaan sanoon, et hopsan panda otti ja kuoli noin vain tarvitsisin uuden tilalle
Tuo uusi siippa ei näytä naarasta kiinnostavan sit tippaakaan. Se entinen oli sille "kaikki kaikessa". Harmillinen juttu kaikki tyynni. Näitä kummia onnettomuuksia mulle vaan on sattunut kalojen kanssa kuukauden sisällä ihan jo riittämiin. Tyyliin lähes kaikki piikkarit hyppäsivät akvaariosta myrskyn takia ja kuolivat. Katsoa pitää venyiskö kukkaro muutamaan uuteen luikeroon. Niitä oli just tullut torstaina kauppaan.
sadattelen vieläkin typeryyttäni. Eilen tuli uusi ahven sit meille. Mutta jotenkin oli niin nolo mennä sinne kauppaan sanoon, et hopsan panda otti ja kuoli noin vain tarvitsisin uuden tilalle
Tuo uusi siippa ei näytä naarasta kiinnostavan sit tippaakaan. Se entinen oli sille "kaikki kaikessa". Harmillinen juttu kaikki tyynni. Näitä kummia onnettomuuksia mulle vaan on sattunut kalojen kanssa kuukauden sisällä ihan jo riittämiin. Tyyliin lähes kaikki piikkarit hyppäsivät akvaariosta myrskyn takia ja kuolivat. Katsoa pitää venyiskö kukkaro muutamaan uuteen luikeroon. Niitä oli just tullut torstaina kauppaan.