Vauvoja tulossa

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
jupu74
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Mies

Vauvoja tulossa

Viesti Kirjoittaja jupu74 »

Nyt tässä perheessä sitten seurataan silmä tarkkana kuparimonnisten kutupuuhia. Mätimunia pystyin äsken lasista laskemaan noin 60 kpl ja kolmella monnisella näkyy vielä vatsan läpi mätiä.
Jos vanhempasi eivät pystyneet saamaan lapsia, on hyvin todennäköistä, ettet sinäkään saa.
pyrtsi
Starting Member
Starting Member

Kupareiden kutu

Viesti Kirjoittaja pyrtsi »

Onko monnisten kutu samassa pytyssä kuin muutkin kalat? Jos on niin todennäköisesti poikaset menevät parempiin suihin! [}:)]
jupu74
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja jupu74 »

eei.. kyllä on monniset omassa 60 litrasessa ja mätimunia alkaa olla jo reilu sata. Aluksi oli samassa mutta kun huomattiin kudun alkavan niin heti menivät omaan kudetus akvaan.
Kuinkahan kauan kestää ennen kuin munat kuoriutuvat?
Jos vanhempasi eivät pystyneet saamaan lapsia, on hyvin todennäköistä, ettet sinäkään saa.
pyrtsi
Starting Member
Starting Member

kudetus

Viesti Kirjoittaja pyrtsi »

Kun kuteminen loppuu niin kannattaa siirtää emokalat pois, koska muuten menee parempiin suihin. Kuoriutuminen tapahtuu noin kahden tai kolmen päivän paikkella ja minä olen aloittanut ruokinnan kaksi päivää kuoriutumisesta. Olen antanut poikasille ensimmäisten puolentoista viikon ajan JBL:n Novo Tom poikas ruokaa ja tullut siihen tulokseen että toimii. Vähän kerralla mutta monesti päivässä ja kun poikaset on noin 1- 1,5 cm pitkiä niin sitten hiutale ruokaa murskattuna. Onnea kasvatukseen!!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”