http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=35407
Pikkasen kesti ennen kuin tajusin asian oikean tilan...

Valvoja: Moderaattorit
Soon saludoKUHA kirjoitti:Olen kuullut myös näistä "loistavista" mainoksista:
"Päätä päiväsi Saludilla"
Freudilainen lipsahdus?tikkuhirviö kirjoitti:Pari päivää sitten taisin ehdottaa asiallisessa keskustelussa eräälle tuntemattomalle naisihmiselle kimppakivaa puhelimessa, tarkoituksenani oli ehdottaa kimppakyytiä.. Että hävetti..
Ei taitanut olla, tuskin edes alitajuisesti tahdon kimppakivaa yhdenkään naisen kanssa (siis itsehän olen nainen myös), joku kiva mies olisi ehkä eri juttu..anttipi kirjoitti:Freudilainen lipsahdus?
Noi Freudin jutut on muutenkin vähän tuollaisia, kaikki muka täysin seksuaalisuuden kyllästämää. Huomasin kyllä että olet nainen - tähän väliin Freud sitten varmaan huomauttaisi, kuinka miehisen likainen alitajuntani pakotti minut heittämään tuon välikommenttini.tikkuhirviö kirjoitti:Ei taitanut olla, tuskin edes alitajuisesti tahdon kimppakivaa yhdenkään naisen kanssa (siis itsehän olen nainen myös), joku kiva mies olisi ehkä eri juttu..anttipi kirjoitti:Freudilainen lipsahdus?![]()
Ihmiseltä voi ja pitää kysyä suoraan joitakin asioita, hän ei itse sitä halua ottaa puheeksi koska pelkää leimautuvansa Mut toisaalta hän saattaa toivoa et joku kysyisi ko. asiaa suoraan.avain kirjoitti: Meillä töissä oli yksi tyyppi jonka epäilen oikeasti kärsivän jonkin sortin lukihäiriöstä. Kun luetteli sille puhelinnumeron niin aina jotkin numerot vaihtoivat paikkaa. Samoin sähköpostiosoitteen kirjoittamisessa tuli aina jokin moka... ja miten sitten sellaiselle ihmiselle voi huomauttaa asiasta, kun luulen, ettei itse henkilö asiaa ole huomannut?!? Ei ainakaan ota puheeksi mitenkään..:
Kati kirjoitti:helmipurjepleko (Glyptoperichtys joselimaianus) Joose Lima-anus.
Tuttu kyltti!mardu kirjoitti:Kiva maksaa laskuja kun muutaman kerran on tullu työpaikalle puheluita että oon maksanu liikaa tai sitten liian vähän. Heittää välillä numerot ilosesti paikkoja keskenään.
Onpa tuolla yhen tien varressa liike jonka valomainoksessa lukee hiomopalvelu, no arvaahan sen missä muodossa tuo aivoihin välittyy. Vaikka tiiän mitä siinä kyltissä lukee niin se on homopalvelu kuitenkin.