240 litrainen akva
Valvoja: Moderaattorit
240 litrainen akva
Täällä on varoiteltu että nälkä kasvaa syödessä, niin kävi minullekin. Ensin 84l jonka vaihdoin 128litraiseen ja nyt on hankinnassa 240 litrainen tuon edellisen tilalle.
Minulla on siis akvassani mustamolleja, miljiksiä ja nyt platyjakin taas vaikka kertaalleen niistä jo erosin:) Olen yrittänyt pitää vettä aika kovana koska sellaisestahan nämä hammaskarpit tykkäävät.
En haluaisi välttämättä kuitenkaan täyttää koko allasta em. lajeilla vaikka tykkäänkin niistä kovasti. Voinko ottaa mitään muita kaloja, vai vaativatko kaikki pehmeämpää vettä ja näykkivät millien evät?
Minulla on siis akvassani mustamolleja, miljiksiä ja nyt platyjakin taas vaikka kertaalleen niistä jo erosin:) Olen yrittänyt pitää vettä aika kovana koska sellaisestahan nämä hammaskarpit tykkäävät.
En haluaisi välttämättä kuitenkaan täyttää koko allasta em. lajeilla vaikka tykkäänkin niistä kovasti. Voinko ottaa mitään muita kaloja, vai vaativatko kaikki pehmeämpää vettä ja näykkivät millien evät?
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Kyllähän noiden nykyisten otusten kanssa sopii samaan altaaseen varmaan useampiakin lajeja, mutta mieleeni tulee tällä hetkellä ensimmäisenä näpsäkkä intiaaninsulka sekä heti perään vanha kunnon partamonni. Molemmat siis viihtyvät myös emäksisessä ja aika kovassakin vedessä 

Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Ja lajejahan löytyy aika tavalla: korutetra, keisaritetra, kuparitetra, kääpiöakara, timanttikirjoahven, jne., jopa leopardimonninenkin sopii tietyin varauksin.
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).