Moi,
Löysin mummolan ullakolta Gert Aurellin kirjan Akvaario (Sötvattensakvariet), suomennos Selma Pankakoski, Erkki Siltamaa. Kirja on painettu Hämeen Kansan Kirjapainossa 1952. Kirja on perusteos ja sivuja siinä on 211. Mahtaako tällä olla muuta kuin kierrätyspaperin arvoa?
Vanhahko akvaariokirja
Valvoja: Moderaattorit
Vanhahko akvaariokirja
- Jussi
-
- Advanced Member
Onhan tuossa kirjassa ihan hyviäkin neuvoja. Muistelen siinä olleen ihan hyviä ohjeita esim auton tms. sisärenkaan käytöstä ilmastinkäytössä ja ruokintaohjeiden puolelta esim vinkki muurahaisten munien käytöstä. Myös nk. vanhavesialtaan perustamiselle tuon kirjan ohjeet taitavat kelvata sellaisenaan. Kyllä se lukea kannattaa.
Keräilyarvoakin tuolla voi olla jollekulle keräilijälle.
Keräilyarvoakin tuolla voi olla jollekulle keräilijälle.
No senverran rahallisesta arvosta, että minulla on Selma Hällströmin "Akvario", suomenkielinen, vuodelta 1911. Arvo antikvariaatissa 20e.
Vaikka kirja on lähes 100 vuotta vanha ja kunnossa, ei rahallista arvoa juurikaan ole. Metsästin tätä melko kauan ja jätin numeroni vanhojen kirjojen liikkeisiin jo pari vuotta ennen kuin yksi oikeiden "antiikkikirjojen" kauppias soitti. Hämmästyin itsekin hintaa, hyvä minulle:)
Vaikka kirja on lähes 100 vuotta vanha ja kunnossa, ei rahallista arvoa juurikaan ole. Metsästin tätä melko kauan ja jätin numeroni vanhojen kirjojen liikkeisiin jo pari vuotta ennen kuin yksi oikeiden "antiikkikirjojen" kauppias soitti. Hämmästyin itsekin hintaa, hyvä minulle:)
Elämä on sitä mitä meille tapahtuu silloin kun teemme muita suunnitelmia.
-Thomas La Manee-
-Thomas La Manee-