Tuliliskon outo käytös

Muihin ryhmiin sopimattomat kalat (sateenkaarikalat, sädekalat, pallokalat jne.), mukaan lukien muut "örkit".

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
f_isu
Advanced Member
Advanced Member

Tuliliskon outo käytös

Viesti Kirjoittaja f_isu »

Olen kysynyt tätä jo herppi.netistä, mutta vastausta saamatta :| .

Eli tuliliskoni on nyt muutaman viikon käyttäytynyt oudosti 8O . Outo käytös vain korostuu, kun sitä vertaa sen uuteen kaveriin, joka on komiassa ja lihavassa kunnossa. Vanha tulilisko on naaras ja uusi uros.

Olen nyt eristänyt vanhan tuliliskon. Ennen eristämistä se teki "siltaa", eli oli välillä kaarella mahapuoli ylöspäin (hyvältä ei siis kuulosta) :cry: . Tuo sillanteko on nyt kuitenkin loppunut ja tulilisko oikeastaan kelluu tuolla karanteenialtaassa. Se raukka ei suostu syömään, olen tarjonnut sille katkarapuja ja verimatoja, mutta ei :(.

Onko tuo käytös kenellekään tuttua? Mitä voin tehdä? Eläinlääkärille en ole soittanut, olen ajatellut, että tuskin tietävät edes sitä vähää, koska on kyse tällaisesta eläimestä. Pitänee kuitenkin varmaan soittaa, jos tuo todellakin on lopun alkua. Olisi vain mukava kuulla, että tuo käytös on todellakin outoa, eikä vain pääni sisäistä kuvitelmaa.
:?
Pääskynen
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Pääskynen »

Soita Johanna Rauliolle. luulisin hänen jotai asiasta ymmärtävän.
Jaksamisia
Älä ota sitä vakavasti
-Alix-
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Alix- »

Helsingin Paratiisilintuun voisi ottaa yhteyttä ja kysyä Erkki Ujaselta. Jos ei hän tiedä niin en tiedä kuka tietäisi.
villihorse
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja villihorse »

Kummallista kun jonkun liskot ei syö mitään, meillä syö mielellään.. Mutta jos se luo nahkansa, syövät kyllä sen, jos ei ole muutakaan ;) Alappas artemialla, tai banaaninkärpäsentoukilla syöttämään! :?

Mulla tekee sitä siltaa, ku ne tekee ulosteensa :P Ja joskus ku laskeutuu maa-alueelta.. :|
Gerbiilit ja akvaariot on lemmikkejäni
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut kalat ja eliöt”