Paljonko tälläiseen maksaa jalusta?
Valvoja: Moderaattorit
Paljonko tälläiseen maksaa jalusta?
Giant merkkinen kirkas alumiinikehysakvaario 100x45x40, Turun akvaariovalaisimen kaksiputkinen valo 30W+30W yhdistelmävärit kahdella katkaisimella ja erillinen aikakytkin mukaan, Suodatin Hydor Crystal DUO R10II, termostaattilämmitin Sera 150W.
Olisin ostamassa ko. 180 l akvaarion ja siinä ei ole jalustaa. Kannattaako käytetystä, myyjän mukaan alle vuoden vanha(ei kuitteja) maksaa 170 euroa? Mukaan tulee juurakoita, kasveja, kaloja.
Neuvokaahan tietämätöntä!
Olisin ostamassa ko. 180 l akvaarion ja siinä ei ole jalustaa. Kannattaako käytetystä, myyjän mukaan alle vuoden vanha(ei kuitteja) maksaa 170 euroa? Mukaan tulee juurakoita, kasveja, kaloja.
Neuvokaahan tietämätöntä!
-
- Starting Member
Jos sattuu olemaan itse hitsaaja tai tuntee jonkun joka osaa, kannattaa jalusta tehdä itse tömäkästä neliöputkesta (esim. 4 cm halkaisija), ei ole monimutkainen! Voit myös tehdä piirustuksen ja pyytää tarjousta jostain pienestä pajasta. Tuohon vielä kunnon jauhemaalaus ja topakka vesivanerilevy (ruuvit tietenkin ruuvataan alapuolelta) ja paksu solumuovi. Meillä on 180 litraisilla (2) tämmöiset, toki maalaus ym. järjestyi suhteella. On hienot, simppelit ja topakat. Eivät todella häpeä kaupasta ostettuja. 

Kaikkien, jotka käyvät psykiatrilla pitäisi tutkituttaa päänsä.
-
- Starting Member
kävin kysymässä akvaarioliikkeestä ja ne pyyti putkijalasta 80 euroa..kysyin käytettyä ja äijä raahas varastosta käytetyn ja sanoi ettei nää mikskään mene että tämä on myös sen 80 euroa.
Kröhöm ei kyllä tullut kauppoja.
EN kyllä tiedä yhtään mistä pitäis lähteä kyseleen tilaustyönä sitä jalustaa. Jos jollakin tampereen lähistöltä on kokemusta näistä ja tietäis mistä tilata niin voisi mulle vinkata
Kröhöm ei kyllä tullut kauppoja.
EN kyllä tiedä yhtään mistä pitäis lähteä kyseleen tilaustyönä sitä jalustaa. Jos jollakin tampereen lähistöltä on kokemusta näistä ja tietäis mistä tilata niin voisi mulle vinkata

-
- Starting Member
Jaa tampereesta en tiedä kuin mustan makkaran, mutta varmaankin keltaisilta sivuilta löytyy kun katsoo hitsauksia ja metallitöitä tms. En usko että isot firmat alkaa näperrellä jalustoita, mutta pikkuiset yritykset tekee sellaisen joutohomminaan. Vanerin joudut varmaan itse asentamaan
.

Kaikkien, jotka käyvät psykiatrilla pitäisi tutkituttaa päänsä.