Ei nyt liity aiheeseen , mutta hauska huomata että täällä on saman pitäjän ihmisiä. Huomasin justiinsa että valmot asuu kouvolassa. Itse asun tässä ihan naapurissa kuusankoskella.

Valvoja: Moderaattorit
Moi.ansku1 kirjoitti:Ei nyt liity aiheeseen , mutta hauska huomata että täällä on saman pitäjän ihmisiä. Huomasin justiinsa että valmot asuu kouvolassa. Itse asun tässä ihan naapurissa kuusankoskella.
Niin totta! Ja sitten kun tapaa toisen akvaristin, jää suustaan kiinni tunniksi, vaikka piti vaan pikaisesti käväistäValmont kirjoitti: On kieltämättä aika ärsyttävää ja turhauttavaa kun ei ole ketään "sielunveljeä/siskoa" kenen kanssa haastaa akvaarioista..muut kun ei ymmärrä...*huomasin sen viime pikkujouluissa, kun yritin kertoa altaistani kavereille ja katsoivat kuin hullua.*
Joo, näinhän se on..kyllähän minäkin höpisen akvaarioista kaikille kyllästymiseen asti, mutta joudun minäkin kuuntelemaan juttua; "se meidän uus auto on tosi hyvä, siin on V8 sitä ja V 1 000 000 tätä.."Blue kirjoitti:Niin totta! Ja sitten kun tapaa toisen akvaristin, jää suustaan kiinni tunniksi, vaikka piti vaan pikaisesti käväistä![]()
Splitataankohan tämäkin keskustelu kun on taas lähtenyt eri raiteille
Jo, kyllähän täällä on...varmaan paljon enemmänkin mutta ...olisi kiva jos Kouvolassa toimisi edelleen akvaarioseura mutta kun ei..aquasol kirjoitti:Mukava kuulla, että Kouvolan suunnalla on akvaarioharrastajia. Itsekin kun etsiskelen sieltä päin uutta kotia
Ahaa....minulla olisi ainakin mielenkiintoa ko. seuraa kohtaan.Elmeri kirjoitti:Kouvolassa toimii edelleen Kymenlaakson akvaarioseura mutta toiminta on hiljaista. Jos joku on kiinostunut uutta toimintaa vilkastuttamaan, niin lähettäkää yksityisviestiä. Omissa suunnitelmissani on ainakin ollut että sen toimintaa voisi vireyttää. Eli mahdollisuus olisi vaikka tapaamiseen tiedän uusien intoijiloiden kanssa jossain.