Taistelukalan altaan koko

Rihmakalat, kiipijäkalat, pusukalat, taistelukalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Kaija
Junior Member
Junior Member

Taistelukalan altaan koko

Viesti Kirjoittaja Kaija »

Minkä kokoisessa akvassa voisi pitää yhtä taistelukalaa (koiras), siis ainoana kalana?
iekku
Katalysaattori
Katalysaattori

Viesti Kirjoittaja iekku »

40 litrasta ylöspäin on sopiva ja laillinen altaan koko :) Tarvitset siihen lämmittimen, kasveja, valaisimen, hiekkaa ja pikkusuodattimen.
Kaija
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Kaija »

mä olen vähän ihmetelly kun miks ihmiset myy 25l altaita..ym. Eihän niihin mahdu mitään.
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

mä olen vähän ihmetelly kun miks ihmiset myy 25l altaita..ym. Eihän niihin mahdu mitään.
Liekö liikkeissä tuo raha vain mielessä. Ei akvaarion koolla väliä kunhan rahaa tulee on joillakin myyjillä mielessä.

Ja pikkualtaat sopii mieluummin esim karanteeni tai poikasaltaaksi tms, mutta ei vakituiseksi asuinpaikaksi.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Anzku
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: OAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Anzku »

K.H.P kirjoitti:mä olen vähän ihmetelly kun miks ihmiset myy 25l altaita..ym. Eihän niihin mahdu mitään.
Kävin tuossa pari päivää sitten paikallisessa eläinkaupassa (en nyt mainitse edes paikkakuntaa, siitä on nimittäin turhan helppo päätellä liike), ja mitä näinkään: niitä perinteisiä pallonmallisia kultakalamaljoja! Ja mikä pahinta: pari pikkutyttöä, iältään ehkä +-10v, ihastelivat "akvaarioita" tyyliin "voiku ihana, mä haluun tollasen joululahjaks! Aattele mite kivaa ku tollases ois semmone nätti kala... (marssii akvaarioille) ...kato TOLLANE! (isokokoinen kultsi) Mää näin tollasen kerra telkkarissa..." Teki mieli sanoa pari valittua sanaa mutta jätin sanomatta kuitenkin.

No joo, meni vähän aiheen sivuun [;)]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Labyrinttikalat”