Taistelukalan altaan koko
Valvoja: Moderaattorit
Taistelukalan altaan koko
Minkä kokoisessa akvassa voisi pitää yhtä taistelukalaa (koiras), siis ainoana kalana?
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Liekö liikkeissä tuo raha vain mielessä. Ei akvaarion koolla väliä kunhan rahaa tulee on joillakin myyjillä mielessä.mä olen vähän ihmetelly kun miks ihmiset myy 25l altaita..ym. Eihän niihin mahdu mitään.
Ja pikkualtaat sopii mieluummin esim karanteeni tai poikasaltaaksi tms, mutta ei vakituiseksi asuinpaikaksi.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: OAS
- Sukupuoli: Nainen
Kävin tuossa pari päivää sitten paikallisessa eläinkaupassa (en nyt mainitse edes paikkakuntaa, siitä on nimittäin turhan helppo päätellä liike), ja mitä näinkään: niitä perinteisiä pallonmallisia kultakalamaljoja! Ja mikä pahinta: pari pikkutyttöä, iältään ehkä +-10v, ihastelivat "akvaarioita" tyyliin "voiku ihana, mä haluun tollasen joululahjaks! Aattele mite kivaa ku tollases ois semmone nätti kala... (marssii akvaarioille) ...kato TOLLANE! (isokokoinen kultsi) Mää näin tollasen kerra telkkarissa..." Teki mieli sanoa pari valittua sanaa mutta jätin sanomatta kuitenkin.K.H.P kirjoitti:mä olen vähän ihmetelly kun miks ihmiset myy 25l altaita..ym. Eihän niihin mahdu mitään.
No joo, meni vähän aiheen sivuun
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)