Enpä lukenut koko threadia viimeisestä viestistäni lähtien, mutta sanonpa sen, että anteeksi vaan kaikille taas turha räyhääminen.
Ei ole mikään puolustus, mutta itelläni hirtti vähän ryyppy päälle kesäloman jälkeen (olen kuitenkin hoitanut työni kunnialla), ja mopo karkaa käsistä harva se viikonloppu.
Kaipa moni tämän arvasikin.
Tämän onnettoman threadin ansiosta olen saanut vähän uutta elämänasennetta, elikkäs kyllästynyt koko (ryyppy) touhuun.
Kirjoitan tämän ainoastaan sen takia, että sitten, kun seuraavan kerran kehtaan postata jotakin, ei ensimmäinen ajatus olisi, että "jaa toi hullukin taas palasi tänne"...
En edelleenkään tykkää siitä 120minuutin editointisäännöstä, mutta yritän tällä kertaa pysyä asiallisena. En vaan yksinkertaisesti sitten kirjoita tänne.
Luen vastaukset tähän, kun seuraavan kerran olen kännissä. En tohdi selvinpäin
Se on mukavaa, että joillakin elämä on niin tasaista, ettei tarvitse jatkuvasti katua kirjoituksiaan.
Kaikki eivät ehkä tiedä: Ctrl pohjassa vierittää hiiren rullaa, niin saa zoomattua kuvia jos ei muuten. Jean Subuffet: "For me, insanity is super sanity. The normal is psychotic. Normal means lack of imagination, lack of creativity"