Mitä tarkoitetaan aquawebissä olevilla tietokannoilla.

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
pemperton
Member
Member

Mitä tarkoitetaan aquawebissä olevilla tietokannoilla.

Viesti Kirjoittaja pemperton »

Tervehdys taas, eli kysyisin että mitä tietokannat ovat aquawebissä.
Ovatko esim kasveista ja kaloista oleva luettelo.
Minä olisin valmis tekemään kaloista valmiit lämpötila ja muut arvot ja kuvat.
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Re: Mitä tarkoitetaan aquawebissä olevilla tietokannoilla.

Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »

pemperton kirjoitti:Tervehdys taas, eli kysyisin että mitä tietokannat ovat aquawebissä.
Ovatko esim kasveista ja kaloista oleva luettelo.
Minä olisin valmis tekemään kaloista valmiit lämpötila ja muut arvot ja kuvat.
Ajatus joka valitettavasti on ajanpuutteen takia jäänyt roikkumaan ilmaan, apua niiden tekoon tarvitaan ainoastaan teknisellä puolella, ei tietojen syötämisellä. Jos olet haka php:ssä ja MySQL:ssä niin apu kelpaa mainiosti. Kiitos tarjouksesta kuitenkin.
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
katsu
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja katsu »

Millaista apua tarvittaisiin? Teen työkseni ohjelmia php:llä ja MySQL:llä, joten osaan niitä jonkin verran. :D
FN
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja FN »

Niin vieläkö "projekti" on meneillään ? ;)

Kiinnostaisi myös tietää millaisia ongelmia aqua-tietokannan tekemisiin sisältyy - vai onko ajanpuute ainoa ongelma ?

Se lienee selvää, että ko. kannasta olisi hyötyä ja olen sellaista itsekin kaipaillut....kuten ehkä olette lukeneet. :mrgreen:

Minulla on yli 20 vuoden kokemus ohjelmoinnista ja tietokannoista. (php:tä en hallitse, mutta javalla voisin tehdä kaikenlaista - olen ollut mukana mm. eräässä e-kauppaprojektissa jne.) Jos apua tarvittaisiin esim. tietokantasuunnitteluun, niin voin ojentaa auttavan käteni.
adapteri
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja adapteri »

ilmoittaudun myös vapaaehtoiseksi orjatyövoimaksi. php:tä syntyy
Minä teen sellaisen tietokannan, josta voin hakea tietyn tyyppiseen veteen sopivat kalalajit. Mieluummin sen tietysti tekisin tällaiseen paikkaan, jossa on asiantuntemusta siitä datasta jo olemassa.

Pertti
(ps. teen sen siis joka tapauksessa, paikka vaan on epäselvä)
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »

Aqua-Web Development-ryhmä perustettu tietokanta-asian eteenpäin viemiseksi. Jos tunnet että sinulla olisi tarvittava php/MySQL tieto-taito asiassa auttamiseen niin pistä minulle yv jossa lyhyesti kerrot mitä osaat ja miten voisit auttaa projektissa.

Tässä vaiheessa ei siis vielä kaivata apuja datan syöttämiselle vaan tarvetta on tekniselle tieto-taidolle (siis php ja MySQL yms tietokantatietoa). Kala- ja kasvitietouutta peräänkuulutetaan sitten kun on jotain sovellusta mihin dataa syöttää.

T: Sam Salonen
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”