Akvaario-aiheinen askarteluvinkki

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
tessa
Starting Member
Starting Member

Akvaario-aiheinen askarteluvinkki

Viesti Kirjoittaja tessa »

Taitaapi olla vanha vinkki, mutta jos perheessä on tuota pientä väkeä ja haluavat askarrella niin ei muuta kuin valkoinen kenkälaatikko, jonka vesiväreillä värittää haalean siniseksi, taustalle maalailee kasveja ja kiviä ja sitten pahville piirretään mitä eriskummallisen näköisiä ja värisiä kaloja :mrgreen: jotka ripustetaan narulla roikkumaan laatikkoon. Kun kalat ovat altaassa ei muuta kuin kontaktimuovia päälle ja upea allas on valmiina. ( ja ennenkaikkea helppohoitoinen :roll: )

Tänään töissä askarreltiin akvaariot lasten kanssa ja suuren suosion sai. Oli jos jonkinlaista kalaa ja yhdessä vilahti jopa merenneito...
mansikki
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja mansikki »

kuulostaa kivalta! Oletko opettaja?
By). Heini
Aphrodite
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Aphrodite »

Mä olen tehnyt tuollaisia lapsena kun en saanut oikeaa akvaariota vaikka kinusin. :mrgreen:
Männäänkö moottortietä, rantatietä vae tyrkkeenkö keskustan läpi?
Muusa
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Mä tein lapsena tommosia mämmilaatikoista - niissä on se "etulasi" valmiina [;)] ja vanhasta vihreästä villasukasta saa riistettyä tosihienoja "vesikasveja" :D
miljoonikoksi miljoonakaloilla!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”