Tässä vielä juttua: http://www.faunatar.fi/fin/index.php?cmd=225
Valvoja: Moderaattorit
Mun mielestä Garvinenkaan ei ole kovin laadukas.. myyjällä ei tuntuisi kamalasti olevan tietoa akvaarioista. Muutenkaan sinne ei uskalla edes mennäminerva kirjoitti:Kääk! Mulla ei oo kyllä ollu hajuakaan tuon Faunattaren seinäjoelle tulemisesta![]()
Näistä s:joen nykyisistä liikkeistä voisi sanoa sen verran että Garvinen on siinä mielessä luotettavampi että siellä ei kyllä sairaita/kuolleita kaloja
näe ja puhdastakin on.
Korallin heikkous on sa että käsittääkseni siellä ei ole töissä ketään akvaariokaloihin syvällisemmin perehtynyttä ihmistä, joten jälki on usein sen mukaista![]()
Jyrsijät+muut on sitten jo paremmin hallinnassa korallissakin.
Melkein asemaa vastapäätä, onko se nyt sitten Valtionkatu.Hara kirjoitti:Mihnähän päin seinää tuo liike on?Garvinen
Hmm.. voiko sen tätin kanssa jutella? Vaikuttaa aika erikoiselta henkilöltä, mitä olen itse siellä käynyt ja kavereilta kuullut.. No hyvä kuitenkin että yrittää hankkia tietoa. Mitä se yrittäminen sitten tarkoittaakaanminerva kirjoitti:Niin,jyrsijöiden kasvattajahan sa Garvisen "täti" myös on.
Mutta mitä nyt muutaman kerran olen jutellut kyseisen henkilön kanssa sain kuitenkin sen kuvan että kovasti yrittää ainakin hankkia tietoja eri kaloista ja niiden vaatimuksista.![]()
Mikä on tietenkin parempi kuin täysi välinpitämättömyys,jota esiintyy sitten siellä "toisessa paikassa".
Sen kerran kun olen sisällä kopissa piipahtanut, oli siellä akvaariollinen oskareita. Hyllystä saatava suurin akvaario oli tuolloin 200 litraa, joten kalojen ja tarvikkeiden suhteet eivät ehkä olleet ihan kohdallaan.minerva kirjoitti:
Oletko blue (tai joku muu) käynyt siellä keskisen kyläkaupan yhteydessä olevassa kalajuttu liikkeessä -->mielipiteitä tästä liikkeestä?
Olen käynyt useasti. Periaatteessa paikka on siinä mielessä hyvä, että ainakin osa kaloista on itse kasvatettuja. Muuten.. no on kai se tähän asti ollut lähialueen parhaita. Siihen ei tosin paljon tarvitaminerva kirjoitti:Oletko blue (tai joku muu) käynyt siellä keskisen kyläkaupan yhteydessä olevassa kalajuttu liikkeessä -->mielipiteitä tästä liikkeestä?
Höh! Ajattelin etukäteen, että kaippa ne ovat kalatkin jo "kotiuttaneet" ennen kuin avaavat.. no sama kai tuo, en löytänyt koko paikkaaminerva kirjoitti:Eniten olen minäkin käyttänyt tuota kalajuttua, onhan sielläkin parantamisen varaa mutta on siellä kyllä halpaakin joten hinta laatusuhde on aika hyvä![]()
Äh! Kävin tänään s:joen faunattaren avajaisissa ja eiköhän siellä lukenut altaissa että <altaat kypsymässä, kalat saapuvat ensiviikolla>![]()
No ei voi autaa, ensikerralla sitten.
Niin, no en minäkään ole ihan varma olenko nähnyt siellä kaloja. Hämärästi muistan käyneeni alakerrassa ja nähneeni jotain kaloja. Siitäkin on siis aikaa. Mutta ehkäpä -anne- tietää parhaiten jos on juuri sielä käynytminerva kirjoitti:Häh!![]()
Vai on hyväksi haukutussa nykyään kalojakin.
Alunperin se aloitti ihan tarvikemyymälänä, mutta ovat sitten ilmeisesti laajentaneet fisuihin.
En tosin ole käynytkään koko paikassa ainakaan puoleen vuoteen.