Tällä hetkellä varat eivät riitä mihinkään proffaII:een, joten niitä ei kannata ehdotella. Samoin mattosuodatinfriikit älkööt vaivautuko.

Valvoja: Moderaattorit
Mä en laittaisi tehokkainta vesipalleroa mihinkään, vaan käyttäisin 2048 mallia.Blue kirjoitti:Minä laittaisin tehokkaimman aquaballin lisäksi. Miksi, no sitä en osaa kummemmin perustella [;)]
Paljon kalliimpiakin olen nähnyt, kuin tuo 58e, eli ei paha hinta. Jos halvemmalla haluat, niin siitä vaan tekemään kimppatilausta saksaanTessu- kirjoitti:jotenkin tuo isoin aquaball houkuttelee. Saksassa näyttäis olevan ~43euroo, mut mitähän se suomessa maksais? 58euroo tiedän yhdessä paikassa olevan. 8)
Samaa pähkin minäkin. Olin jo kaupassa hakemassa aquaballia mutta pähkimisen jälkeen en ostanutkaan. Tuo Fluvan kolmonen alkoi kovasti kiinnostamaan nimenomaan kakkossuodattimena. Vetäysyin kotiin tuumaustauolle ja heitinkin siitä vielä tänne kyssärin mutta kukaan ei ole ehtinyt siihen vielä kommentoida. PAha juttu vannoutuneelle Ehem-fanaatikolle...Tessu- kirjoitti:Kipaisin tuossa kaupassa vähän nuuhkimassa. Minulle sanottiin että tuo isoin Aquaball ei ole paras vaihtoehto ulkosuodattimen rinnalle ennenkaikkea hienosuodatukseen, pikkuroskan keräämiseen ja veden tehokkaampaan kierrättämiseen.
Sen sijaan sain muita vaihtoehtoja juuri tuohon tarkoitukseen paremmin sopivan ratkaisun..tai siis useamman:
1) Project (joku) 800l/h, kuulemma joskus temppuilee. Halpa hinta 34e
2) Fluval (4?), muistaakseni 800l/h, säädettävä. 48e, portaaton säätö
3)Crystal (isoin?) 800l/h, menee siististi kulmaan. 48e, 2-as. sääto
Minulle suositeltiin chrystalia, ja itsekin olisin melkein sen kannalla mikäli ei kellään ole pahaa sanottavaa tuosta. Hintakin on suht kohdallaan ja ainakin näytti todella tehokkaalta vehkeeltä. Ainoa miinus myyjän mielestä on se, että imu on ylhäällä ja pintakasvit joskus tukkivat tuota hieman.
Kertokaahan noista kokemuksia.. tilipäivä on huomenna.
Minusta on suuri miinus jos imu on vain ylhäällä. Jos tosiaankin on näin niin ei hyvä. Käytän sisäsuotimia pohjalla makoilevien p***akikkareiden keruuseen ja imu on kyllä oltava silloin alhaalta. Suosittelen Fluvalia.Tessu- kirjoitti:Minulle suositeltiin chrystalia, ja itsekin olisin melkein sen kannalla mikäli ei kellään ole pahaa sanottavaa tuosta. Hintakin on suht kohdallaan ja ainakin näytti todella tehokkaalta vehkeeltä. Ainoa miinus myyjän mielestä on se, että imu on ylhäällä ja pintakasvit joskus tukkivat tuota hieman.
Kertokaahan noista kokemuksia.. tilipäivä on huomenna.