Miljoonakalojen luovutusikä
Valvoja: Moderaattorit
Miljoonakalojen luovutusikä
Minkä ikäisinä/kokoisina miljoonakalat ovat "luovutusikäisiä"?
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
Ei se ihan samoin mene kuin esim. koirilla tai kissoilla. Millistä kasvaa ihan yhtä henkisesti terve (tai sairas...ihan miten vaan) vaikka sen luovuttaisi suoraan synnytyksen jälkeen kuin mamman kainalossa ikänsä eläneestä. Kovin pieniä poikasia ei kuitenkaan suositella yleisesti ottaen siirreltävän eli olisko se tässä sitten milleilläkin vähän suuntaa antava. Minusta ns. luovutusikä voisi olla vaikkapa siinä vaiheessa, kun pystyy erottamaan selvästi sukupuolet.
Aloitin jo silloin kun sinä vielä leikit poneilla
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS, Labyrinttiyhdistys
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Tai kuten Akvaariokeskuksen Petri on minulle vastannut: "sen kokoisena, kun itse olisit valmis ostamaan". Eli mitä todennäköisimmin itse haluaisin tietää mitä sukupuolta kalat ovat ja ovatko ne varmasti sitä lajia, jona ne on myyty.Holzig kirjoitti:Ei se ihan samoin mene kuin esim. koirilla tai kissoilla. Millistä kasvaa ihan yhtä henkisesti terve (tai sairas...ihan miten vaan) vaikka sen luovuttaisi suoraan synnytyksen jälkeen kuin mamman kainalossa ikänsä eläneestä. Kovin pieniä poikasia ei kuitenkaan suositella yleisesti ottaen siirreltävän eli olisko se tässä sitten milleilläkin vähän suuntaa antava. Minusta ns. luovutusikä voisi olla vaikkapa siinä vaiheessa, kun pystyy erottamaan selvästi sukupuolet.
-Sami-