Annanko omenakotiloiden kuoriutua?
Valvoja: Moderaattorit
Annanko omenakotiloiden kuoriutua?
Happamasta ja pehmeästä vedestä huolimatta omenakotiloni ovat intoutuneet munimaan jo kahdesti lyhyen ajan sisällä. Toisesta munaklöntistä poikaset ovat jo kuoriutuneet, toinen on vielä suht uusi. Saa nähdä kasvavatko poikaset isoiksi tuollaisissa vesioloissa - osan olen kyllä siirtänyt parempaan (?) veteen.
Ongelmani: keksinkö käyttöä kaikille sadoille pikkuisille omenakotiloille? Ottavatko akvaarioliikkeet tai toiset akvaristit niitä? Saako niistä rahaa tai tavaraa maksuksi vai joudunko itse maksamaan, että joku ottaisi ne? Saanko niitä menemään edes pallokalailijoille?
Ongelmani: keksinkö käyttöä kaikille sadoille pikkuisille omenakotiloille? Ottavatko akvaarioliikkeet tai toiset akvaristit niitä? Saako niistä rahaa tai tavaraa maksuksi vai joudunko itse maksamaan, että joku ottaisi ne? Saanko niitä menemään edes pallokalailijoille?
-
- Junior Member
Minulla on tuolla lahjoitetaan-palstalla ollut jo jonkin aikaa ruskeita omppukotiloita tarjolla, mutta kukaan ei ole kysellyt niiden perään. Pahoin pelkään, että joudun hävittämään suurimman osan niistä. Kauppaan saan vietyä vain muutaman. En tosin kauhean aktiivinen ole ollutkaan kyselemään kauppiailta, kun altaat näyttävät ennestäänkin olevan täynnä omppuja.
Satu
-
- Junior Member
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Minulle paljon omenakotiloita!!! En ole vielä saanut omiani lisääntymään, ei taida olla molempia sukupuolia. Erityisesti ne pienet kiinnostaa, kokeilen miten maistuu pallokaloille. Voin hakea jos sovitaan tapaaminen esim. Helsingin keskustassa joku päivä.
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Kotilot eivät taida niin hirveästi näistä sukupuoliasioista välittää
Minkä kokoisina pallokalailijat haluavat kotilonsa? Nyt ne ovat vasta millin tai pari läpimitaltaan.
Kotiloni ovat jättäneet kasveista rauhaan kaikki muut paitsi vesisaniaisen.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Minkä kokoisina pallokalailijat haluavat kotilonsa? Nyt ne ovat vasta millin tai pari läpimitaltaan.
Kotiloni ovat jättäneet kasveista rauhaan kaikki muut paitsi vesisaniaisen.
Kun taivaasta sataa ruplia, ei ole säkkiä; kun on säkki, ei sada ruplia.
-Venäläinen sananlasku-
-Venäläinen sananlasku-
Kääk, Pallokala ehti ensin, meinasin just että...
Joo, mun kalat taitaisivat mielellään myös raksutella noitakin kotiloita. Eikä värillä väliä, kasipallot ainakin syövät vaikka läpinäkyvän injektioruiskun jos niille sellaista tarjoaa.
Hmm, pitäisköhän tässä tarjota diiliä ja vetää välistä. Jos annat kotiloita minulle niin voin antaa ne (ehem, siis, pääosan niistä) Pallokalalle kun pian kumminkin tavataan...
Mika

Joo, mun kalat taitaisivat mielellään myös raksutella noitakin kotiloita. Eikä värillä väliä, kasipallot ainakin syövät vaikka läpinäkyvän injektioruiskun jos niille sellaista tarjoaa.
Hmm, pitäisköhän tässä tarjota diiliä ja vetää välistä. Jos annat kotiloita minulle niin voin antaa ne (ehem, siis, pääosan niistä) Pallokalalle kun pian kumminkin tavataan...
Mika
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Kumpi ehtii ensin? Olen maanantaina iltapäivällä helsingissä.
Noi pallokotilot tarvii sen toisen sukupuolen edustajan lisääntymiseen, jos tarkkaan osaa katsoa niin ne voi erottaa.
Noi pallokotilot tarvii sen toisen sukupuolen edustajan lisääntymiseen, jos tarkkaan osaa katsoa niin ne voi erottaa.
P.A.L.L.O.K.A.L.A