Siirry sivulle x

Tänne ilmoituksia mahdollisista (todennäköisistä) bugeista ym. häiriöistä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member
Sukupuoli: Nainen

Siirry sivulle x

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Tämä ei ole bugi, mutta pienen pieni toive kuitenkin. Voisiko tuon sivuvalikon lisätä myös sivujen yläreunaan jottei tarvitsisi selata aina koko sivua alas kun haluaa vaihtaa sivua.
Toinen mitä olen kaipaillut, olisi kauppapalstoille mahdollisuus siirtyä suoraan haluamalleen sivulle nykyisen sivu kerrallaan etenemisen sijaan.
Onnistuisiko?
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Kaizu
Imperaattori
Imperaattori
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Re: Siirry sivulle x

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

Mari kirjoitti:Tämä ei ole bugi, mutta pienen pieni toive kuitenkin. Voisiko tuon sivuvalikon lisätä myös sivujen yläreunaan jottei tarvitsisi selata aina koko sivua alas kun haluaa vaihtaa sivua.
Eikös siinä semmoinen jo ole? *katsoo tarkkaan*

Tai sitten joku oli tosi nopee :o
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
greippi
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja greippi »

Ei ainakaan minulla näy sitä valikkoa yläreunassa, jos kyse on siitä roikkovalikosta (siirry: > Valitse foorumi jne).

Ja siinä roikkovalikossa on kohta "Aqua-webin testit", joka ei johda mihinkään, ainakaan minun tunnuksellani.
Jani
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura

Toinen toivomus

Viesti Kirjoittaja Jani »

Myös semmoinen ois kätsä että esim käyttäjälistaa voisi hypellä haluamalleen sivulle. Pari kertaa olen etsinyt jonkun tietoja vaikkapa aakkosjärkässä ja voi sitä ihanuutta jos haluamani henkilö sattuu olemaan aakkosten keskivaiheilla. Tiedossa siis n. 30 sivunvaihtoa yksi kerrallaan 8O
Kaizu
Imperaattori
Imperaattori
Viesti:

greippi kirjoitti:Ei ainakaan minulla näy sitä valikkoa yläreunassa, jos kyse on siitä roikkovalikosta (siirry: > Valitse foorumi jne).

Ja siinä roikkovalikossa on kohta "Aqua-webin testit", joka ei johda mihinkään, ainakaan minun tunnuksellani.
Ei ole kyse siitä valikosta. Ja on siellä muitakin kohtia mitkä ei toimi, kuten "Aqua-webin kauppa", mutta ne ovatkin foorumiryhmien nimiä, eivät foorumeita joihin voisi siirtyä.
Cory
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Cory »

Kaizu kirjoitti:[...]on siellä muitakin kohtia mitkä ei toimi, kuten "Aqua-webin kauppa", mutta ne ovatkin foorumiryhmien nimiä, eivät foorumeita joihin voisi siirtyä.
*usability-ihminen minussa nostaa niskakarvansa pystyyn* Yleisesti, alavetolaatikoista puhuttaessa, alasvetolaatikossa näkyvät tekstit ovat kaikki valittavissa. Korkeintaan ensimmäinen teksti on jokin kehoite tyyliin "valitse arvo". Tämä toiminto on se mitä alasvetolaatikoihin tottuneet käyttäjät myös odottavat tuolta härveliltä, kuten greippi tuossa on tehnyt. Miksi toiminto on tehty AW:ssä erilaiseksi! En näe sille mitään perusteluja. Miksi noita otsikoita ylipäänsä tungetaan tuohon vetolaatikkoon? Mielestäni niille on perustetta vain silloin, jos ne voidaan valita ja niitä valitsemalla saadaan näkyviin kaikki tuon ryhmän alla olevat viestit.

Jos nuo ryhmät nyt jostain ihme syystä siihen väkisin halutaan, niin voisiko joku selittää minulle miksi "kohdat jotka eivät johda minnekään" ovat aivan saman näköisiä kuin "kohdat jotka johtavat jonnekin"?

Räyh! :P
millia
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Re: Toinen toivomus

Viesti Kirjoittaja millia »

Jani kirjoitti: Pari kertaa olen etsinyt jonkun tietoja vaikkapa aakkosjärkässä ja voi sitä ihanuutta jos haluamani henkilö sattuu olemaan aakkosten keskivaiheilla. Tiedossa siis n. 30 sivunvaihtoa yksi kerrallaan 8O
Miksi et laita hakuun, että etsi kirjoittajaa, jos kerran tiedät nimimerkin noin suurin piirtein?
Kaizu
Imperaattori
Imperaattori
Viesti:

Cory kirjoitti:Miksi toiminto on tehty AW:ssä erilaiseksi! En näe sille mitään perusteluja. Miksi noita otsikoita ylipäänsä tungetaan tuohon vetolaatikkoon? Mielestäni niille on perustetta vain silloin, jos ne voidaan valita ja niitä valitsemalla saadaan näkyviin kaikki tuon ryhmän alla olevat viestit.
Sitä on syytä kysyä phpBB:n tekijöiltä ;) *tarjoaa Corylle koirankeksin*

Itse olen samaa mieltä, en vain ole koskaan tuota valikkoa käyttänyt niin ei ole aiemmin häirinnyt. Täytyy katsoa miten toi on toteutettu.

Ei olisi ensimmäinen kohta mitä olemme täällä viilanneet paremmaksi kuin mitä oletuksena on... :roll:
Jani
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura

Viesti Kirjoittaja Jani »

Millia kirjoitti:Miksi et laita hakuun, että etsi kirjoittajaa, jos kerran tiedät nimimerkin noin suurin piirtein?
Mutta jos haluan etsiä esim kaikki oululaiset tai jyväskyläläiset foorumin jäsenet, miten sitten pitää toimia? Voiko paikkakunnan perusteella suorittaa suoria hakuja?

Edit: Rääkätty lainaus kuntoon. -Tiinanen
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »

Jani kirjoitti:Mutta jos haluan etsiä esim kaikki oululaiset tai jyväskyläläiset foorumin jäsenet, miten sitten pitää toimia? Voiko paikkakunnan perusteella suorittaa suoria hakuja?
Softan tässä veriossa ei pysty, tämä ominaisuus pitäisi löytyä 2.2 versiossa kunhan se joskus valmistuu...
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bugit ym. ongelmat”