Siirry sivulle x
Valvoja: Moderaattorit
-
Mari Kurki
- Elite Member

- Sukupuoli: Nainen
Siirry sivulle x
Tämä ei ole bugi, mutta pienen pieni toive kuitenkin. Voisiko tuon sivuvalikon lisätä myös sivujen yläreunaan jottei tarvitsisi selata aina koko sivua alas kun haluaa vaihtaa sivua.
Toinen mitä olen kaipaillut, olisi kauppapalstoille mahdollisuus siirtyä suoraan haluamalleen sivulle nykyisen sivu kerrallaan etenemisen sijaan.
Onnistuisiko?
Toinen mitä olen kaipaillut, olisi kauppapalstoille mahdollisuus siirtyä suoraan haluamalleen sivulle nykyisen sivu kerrallaan etenemisen sijaan.
Onnistuisiko?
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
-
Kaizu
- Imperaattori

- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Re: Siirry sivulle x
Eikös siinä semmoinen jo ole? *katsoo tarkkaan*Mari kirjoitti:Tämä ei ole bugi, mutta pienen pieni toive kuitenkin. Voisiko tuon sivuvalikon lisätä myös sivujen yläreunaan jottei tarvitsisi selata aina koko sivua alas kun haluaa vaihtaa sivua.
Tai sitten joku oli tosi nopee
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
-
Jani
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura
Toinen toivomus
Myös semmoinen ois kätsä että esim käyttäjälistaa voisi hypellä haluamalleen sivulle. Pari kertaa olen etsinyt jonkun tietoja vaikkapa aakkosjärkässä ja voi sitä ihanuutta jos haluamani henkilö sattuu olemaan aakkosten keskivaiheilla. Tiedossa siis n. 30 sivunvaihtoa yksi kerrallaan 
Oulun Akvaarioseura
http://www.oulunakvaarioseura.net/news.php
-
Kaizu
- Imperaattori

- Viesti:
Ei ole kyse siitä valikosta. Ja on siellä muitakin kohtia mitkä ei toimi, kuten "Aqua-webin kauppa", mutta ne ovatkin foorumiryhmien nimiä, eivät foorumeita joihin voisi siirtyä.greippi kirjoitti:Ei ainakaan minulla näy sitä valikkoa yläreunassa, jos kyse on siitä roikkovalikosta (siirry: > Valitse foorumi jne).
Ja siinä roikkovalikossa on kohta "Aqua-webin testit", joka ei johda mihinkään, ainakaan minun tunnuksellani.
*usability-ihminen minussa nostaa niskakarvansa pystyyn* Yleisesti, alavetolaatikoista puhuttaessa, alasvetolaatikossa näkyvät tekstit ovat kaikki valittavissa. Korkeintaan ensimmäinen teksti on jokin kehoite tyyliin "valitse arvo". Tämä toiminto on se mitä alasvetolaatikoihin tottuneet käyttäjät myös odottavat tuolta härveliltä, kuten greippi tuossa on tehnyt. Miksi toiminto on tehty AW:ssä erilaiseksi! En näe sille mitään perusteluja. Miksi noita otsikoita ylipäänsä tungetaan tuohon vetolaatikkoon? Mielestäni niille on perustetta vain silloin, jos ne voidaan valita ja niitä valitsemalla saadaan näkyviin kaikki tuon ryhmän alla olevat viestit.Kaizu kirjoitti:[...]on siellä muitakin kohtia mitkä ei toimi, kuten "Aqua-webin kauppa", mutta ne ovatkin foorumiryhmien nimiä, eivät foorumeita joihin voisi siirtyä.
Jos nuo ryhmät nyt jostain ihme syystä siihen väkisin halutaan, niin voisiko joku selittää minulle miksi "kohdat jotka eivät johda minnekään" ovat aivan saman näköisiä kuin "kohdat jotka johtavat jonnekin"?
Räyh!
-
millia
- Katalysaattori

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: Toinen toivomus
Miksi et laita hakuun, että etsi kirjoittajaa, jos kerran tiedät nimimerkin noin suurin piirtein?Jani kirjoitti: Pari kertaa olen etsinyt jonkun tietoja vaikkapa aakkosjärkässä ja voi sitä ihanuutta jos haluamani henkilö sattuu olemaan aakkosten keskivaiheilla. Tiedossa siis n. 30 sivunvaihtoa yksi kerrallaan
-
Kaizu
- Imperaattori

- Viesti:
Sitä on syytä kysyä phpBB:n tekijöiltäCory kirjoitti:Miksi toiminto on tehty AW:ssä erilaiseksi! En näe sille mitään perusteluja. Miksi noita otsikoita ylipäänsä tungetaan tuohon vetolaatikkoon? Mielestäni niille on perustetta vain silloin, jos ne voidaan valita ja niitä valitsemalla saadaan näkyviin kaikki tuon ryhmän alla olevat viestit.
Itse olen samaa mieltä, en vain ole koskaan tuota valikkoa käyttänyt niin ei ole aiemmin häirinnyt. Täytyy katsoa miten toi on toteutettu.
Ei olisi ensimmäinen kohta mitä olemme täällä viilanneet paremmaksi kuin mitä oletuksena on...
-
Jani
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura
Mutta jos haluan etsiä esim kaikki oululaiset tai jyväskyläläiset foorumin jäsenet, miten sitten pitää toimia? Voiko paikkakunnan perusteella suorittaa suoria hakuja?Millia kirjoitti:Miksi et laita hakuun, että etsi kirjoittajaa, jos kerran tiedät nimimerkin noin suurin piirtein?
Edit: Rääkätty lainaus kuntoon. -Tiinanen
Oulun Akvaarioseura
-
Sam Salonen
- Imperaattori

- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Viesti:
Softan tässä veriossa ei pysty, tämä ominaisuus pitäisi löytyä 2.2 versiossa kunhan se joskus valmistuu...Jani kirjoitti:Mutta jos haluan etsiä esim kaikki oululaiset tai jyväskyläläiset foorumin jäsenet, miten sitten pitää toimia? Voiko paikkakunnan perusteella suorittaa suoria hakuja?
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!