Kehysten uusiminen

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
villimilli
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Kehysten uusiminen

Viesti Kirjoittaja villimilli »

Minulla on hopeakehyksinen allas, ja on ollut mielessä että voisi väkertää reunukset tummemmiksi (esim. musta) niin millä olisi mahdollista laittaa uutta väriä? Onko esim. erkkarin käyttö mahdotonta?

Kiitosta jo etukäteen kaikille!
450l seuraponttö, saksanpaimentaja, belgianpaimentaja versiota malinois & LV-ruuna :)
artturi
Member
Member

Viesti Kirjoittaja artturi »

Joku värillinen kontaktimuovi voisi tulla kyseeseen. Aika ruma siitä kyllä varmaan tulee, kun ei niitä listan reunoja ja kulmia saa nätisti peittoon.
mjalava
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja mjalava »

Tuota, miksei maali kävisi?

Mika
Minka
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Minka »

Onko sinulla altaassa elämää?

Maalin kanssa pitää olla erityisen varovainen jos alkaa sotkemaan, siis jos sitä vahingossa menee veteen.

Epäilen myös tuota lopputuloksen kauneutta. Kulumisjäljet reunoissa ja nurkissa näkyy todella helposti.
lincci
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja lincci »

artturi kirjoitti: Aika ruma siitä kyllä varmaan tulee, kun ei niitä listan reunoja ja kulmia saa nätisti peittoon.
Miksei muka saisi. Itse olen päällystänyt akvan kehykset K-Raudasta ostetulla mustalla kiiltävällä teipillä. Sitten ei tarvita kun mattoveitsi ja kaunista tulee. Väriä voi vaihdella sisustuksen tai mielialan mukaan.
villimilli
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja villimilli »

Joo, altaassa on elämää. Sekä kasveja että kaloja löytyy.
lincci kirjoitti:Itse olen päällystänyt akvan kehykset K-Raudasta ostetulla mustalla kiiltävällä teipillä.
Eli mitäs teippiä tämä on? Ihan tavallista teippiä? Pysyy paikallaan ja näyttää ihan OK:lta? Niin ja eikös olisi ihan mahdollista ostaa sen verta leveää teippiä että nurkat yms saa piiloon?
450l seuraponttö, saksanpaimentaja, belgianpaimentaja versiota malinois & LV-ruuna :)
lincci
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja lincci »

villimilli kirjoitti: Eli mitäs teippiä tämä on? Ihan tavallista teippiä? Pysyy paikallaan ja näyttää ihan OK:lta? Niin ja eikös olisi ihan mahdollista ostaa sen verta leveää teippiä että nurkat yms saa piiloon?
Jotain rakennusteippiä se oli ja leveys 5 cm. Pysyy paikallaan ja näyttää hyvältä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”