100 uusinta viestiä
Valvoja: Moderaattorit
100 uusinta viestiä
Voisiko kotisivulle saada näkyviin vaikka liukurin avulla 100 (1000) uusinta viestiä. Kymmenen ei riitä oikein mihinkään.
-
Sam Salonen
- Imperaattori

- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Re: 100 uusinta viestiä
Ei voisi saada. Korkeintaan voisi kasvattaa määrää -> 15 viimeistä viestiä.Tiitu kirjoitti:Voisiko kotisivulle saada näkyviin vaikka liukurin avulla 100 (1000) uusinta viestiä. Kymmenen ei riitä oikein mihinkään.
Edit: Kasvatettu määrä -> 15 viimeistä viestiä, enempi tekee etusivusta erittäin ruman ja vaikealukuisen
Viimeksi muokannut Sam Salonen, 18:04, 04.03.2003. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
-
kala(harra)staja
- Junior Member

Ei minnekkään... kurjaa! Aina ei jaksaisi selata kaikkia ryhmiä läpi erikseen...
Tossa on muuten 15 eikä 20...
Saako tässä ruveta ruinaamaan? Edes kakskyt viis...pliis
Sehän rimmaa, melkein.
(ehditpäs ennen....)

Tossa on muuten 15 eikä 20...
Saako tässä ruveta ruinaamaan? Edes kakskyt viis...pliis
Sehän rimmaa, melkein.
(ehditpäs ennen....)
Viimeksi muokannut kala(harra)staja, 18:06, 04.03.2003. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Aurinko on vain reikä verkkokalvossani...
-
kala(harra)staja
- Junior Member

Koska en ole koskaan nähnyt tuollaisia. Ja sitä paitsi valittaminen on mukavampaa...Pehis kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta täytyy kysyä, että miksi ette käytä foorumin etusivun 'Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit' - linkkiä tai 'Valitse aika' - tiputusvalikkoa?
-
kala(harra)staja
- Junior Member

kala(harra)staja kirjoitti: Koska en ole koskaan nähnyt tuollaisia. Ja sitä paitsi valittaminen on mukavampaa...
jusa kirjoitti:Joskus on ihan suotavaa käyttää silmiä.
Voi poloista! Ehkäpä adminit voisivat tehdä pienen hakukyselyn ja selvittää, missäpäin palstaa silmäsi majailevat. Helpottaisi varmaa palstan seuraamista noin yleensäkin.kala(harra)staja kirjoitti:Ne on vaan niin hyvin piilotettu muun turhan tekstin sekaan, eikä ole koskaan tullut mieleen tutkia.
t. Cory, joka huomasi kronologisen viestijärjestyksen sisältävän varsin yllättävän paljastuksen.
Miksikö
'Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit' on minulle ainakin ensimmäinen linkki minne menen, mutta sitten kun ne on käyty läpi niin ei välttämättä enää muista mitkä ne olivat tänään, eilen, toissapäinä,... Siksi olisi hyvä, että tuoreimmat keskustelut olisi selattavissa ainakin parisataa viestiä taaksepäin. Näitä viestejähän taitaa tulla noin 100 per päivä ja minä ainakin palaan vanhoihin viesteihin melko säännöllisesti. Hakukone on tässä hyvä!
-
Sam Salonen
- Imperaattori

- Viesti:
Re: Miksikö
Päivittäinen viestimäärä on +300 arkisin, viikonloppuisin määrä on ~200-300 viestiä.Tiitu kirjoitti:Näitä viestejähän taitaa tulla noin 100 per päivä ja minä ainakin palaan vanhoihin viesteihin melko säännöllisesti. Hakukone on tässä hyvä!
-
kala(harra)staja
- Junior Member

Yhyy modet kiusaa...Cory kirjoitti:kala(harra)staja kirjoitti: Koska en ole koskaan nähnyt tuollaisia. Ja sitä paitsi valittaminen on mukavampaa...jusa kirjoitti:Joskus on ihan suotavaa käyttää silmiä.Voi poloista! Ehkäpä adminit voisivat tehdä pienen hakukyselyn ja selvittää, missäpäin palstaa silmäsi majailevat. Helpottaisi varmaa palstan seuraamista noin yleensäkin.kala(harra)staja kirjoitti:Ne on vaan niin hyvin piilotettu muun turhan tekstin sekaan, eikä ole koskaan tullut mieleen tutkia.
t. Cory, joka huomasi kronologisen viestijärjestyksen sisältävän varsin yllättävän paljastuksen.
Mutta onneksi moderaattoreilla on aina silmä kovana
Huonoa huumoria...
Edit: Kuva linkiksi -jusa
-
Anna-Marjatta
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Minä käytän aina "katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit" systeemiä koska se on minulle helpompi.Pehis kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta täytyy kysyä, että miksi ette käytä foorumin etusivun 'Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit' - linkkiä tai 'Valitse aika' - tiputusvalikkoa?
-
kala(harra)staja
- Junior Member

Mulla olis viellä yks toivomus. Voisiko tota alotussivun 15 uusinta viestiä boxia vähän leveentää, että pystyis saamaan jonkinlaisen käsityksen pidemmistäkin otsikoista heti ensi silmäyksellä. Ei tarvitse kuitenkaan liioitella sen kokoa, mutta mielestäni se on nyt hieman liian kapea... ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
Sam Salonen
- Imperaattori

- Viesti:
Aseta hiiren osoitin linkin päälle niin näet koko otsikon alt-tekstinä.kala(harra)staja kirjoitti:Mulla olis viellä yks toivomus. Voisiko tota alotussivun 15 uusinta viestiä boxia vähän leveentää, että pystyis saamaan jonkinlaisen käsityksen pidemmistäkin otsikoista heti ensi silmäyksellä.
-
kala(harra)staja
- Junior Member

Olisko noin.../sam kirjoitti:Aseta hiiren osoitin linkin päälle niin näet koko otsikon alt-tekstinä.kala(harra)staja kirjoitti:Mulla olis viellä yks toivomus. Voisiko tota alotussivun 15 uusinta viestiä boxia vähän leveentää, että pystyis saamaan jonkinlaisen käsityksen pidemmistäkin otsikoista heti ensi silmäyksellä.
Mutta ehkä se menee tonkin kokoisena... Eihän se koko edes ratkaise-