Naapurin valitus!
Valvoja: Moderaattorit
-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
Meillä oli ennen tontin rajana metsää ja sitten tuli äijä joka osti sen pläntin pois ja rakentaa nyt kolmatta vuotta siihen omakotitaloa (asuvat siinä jo, mutta pihaa ei ole laitettu vielä ollenkaan, autotalli on maalattu niin korkealle kuin maasta yltää ja ulkolaudoitukset on naulattu yläkerran kahteen pikkupäätyyn...).
Aiemmin lähdettiin koirien kanssa lenkille suoraan siitä naapurin tontin poikki ja naapurin sedällä meinasi tosiaan käämit mennä kun ei koirat meinanneet meillä millään oppia ettei siitä enää sovi kulkea...
Sen lapset kuulemma pelkäsivät noita meidän pikku saksanpaimenpiskejä.
Aiemmin lähdettiin koirien kanssa lenkille suoraan siitä naapurin tontin poikki ja naapurin sedällä meinasi tosiaan käämit mennä kun ei koirat meinanneet meillä millään oppia ettei siitä enää sovi kulkea...
Sen lapset kuulemma pelkäsivät noita meidän pikku saksanpaimenpiskejä.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Tunnustan hyödyntäneeni joitain sivuston "kylttejä"...Alkoi siis naapurit olla liian kiinnostuneita muiden elämästä..JJVi kirjoitti:http://www.kyttaajat.net/

Ceres
*edelleen otan osaa*
*Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.*
Erinäisiä vuosia kerrostalossa asuneena täytyy todeta, etten ole koskaan joutunut kyttääjän kohteeksi. Ainakaan tietääkseni. 
En tiedä naapureista mitään eivätkä ne kaiketi minusta (tai sitten tietävät - kyselemään eivät ole tulleet). Harvoin ketään edes näkee... Tosin äskettäin leca-harkkoja kanniskellessa rappukäytävässä vastaantullut täti katseli taakkaani hieman ihmeissään.![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

En tiedä naapureista mitään eivätkä ne kaiketi minusta (tai sitten tietävät - kyselemään eivät ole tulleet). Harvoin ketään edes näkee... Tosin äskettäin leca-harkkoja kanniskellessa rappukäytävässä vastaantullut täti katseli taakkaani hieman ihmeissään.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Minä olen aikuisiällä muutaman vuoden kerrostalossa ja omakotiasumiseen tottuneena sieltä oli vaan päästävä pois. Ahdistus tuli. Minä en halua ketään muuta kertomaan minulle mitä kotonani saan tehdä niin kauan kuin en lakia riko. Ja omakotitalonkin sitten hankin paikasta jossa on tilaa sen verran, ettei ihan pienet touhuilut naapuria häiritse. Se sitten oli tuurissaan, että saatiin vielä todella mukavat naapurit, mutta omaa tilaa pitää olla ja päätökset kodin pidosta omassa ja perheen harkinnassa. Vaan on ne edut kerrostaloasumisessakin, en sitä kiellä, minulle vaan sellainen ei kerta kaikkiaan sovi.
Akvaariotopicci, eilen vaimo jo kyseli että milloinkas rakennetaan lasiseinät vaatehuoneeseen ja laitetaan sinne haukia...
Mika
Akvaariotopicci, eilen vaimo jo kyseli että milloinkas rakennetaan lasiseinät vaatehuoneeseen ja laitetaan sinne haukia...
Mika
-
- Katalysaattori
- Viesti:
Meillä äijä harrastaa vanhojen autojen laittoa (piha on täynnänsä kaiken maailman rotteloita) ja kinuaa viileän veden isoa akvaariota, missä olisi ahvenia ja haukia. Sanoin, että mitä jos tiivistäisit jonkun noista romuistasi silikonilla ja tekisit vesipumpusta suodattimen siihen...mjalava kirjoitti:
Mika
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
Ihan vaan sivuhuomautuksena, että teidän pikku sakemanneja pelkää kyllä meikäläinenkin. Ei siis rotua sinänsä vaan ihan niitä nimenomaisia koiria...Mari kirjoitti:Sen lapset kuulemma pelkäsivät noita meidän pikku saksanpaimenpiskejä.
Mitä tuohon volumeilla kostamiseen tulee, niin täytynee kertoa vuosien takaisesta naapuristani. Hän oli korkeastikoulutettu, keski-ikäinen mieshenkilö jolla oli taipumus lauleskella viikonloppuöinä kotiin palatessaan rapussa taistolaislauluja kaiteita kolistellen. Hänellä oli yleensä mukanaan naisystävä joka suhisi vieressä "hys, hys" melkein yhtä lujaa kuin toinen lauloi enkä tiedä kummasta oli suurempaa hupia, laulusta vai sen hiljennysyrityksistä. Kumpikaan ei sen suuremmaksi häiriöksi ollut kuitenkaan, lähinnä vain huvitti.
Häiriö alkoi sitten aamulla kun kyseinen naapuri heräsi muistamaan yön tapahtumia. Monillahan on pakonomainen tarve todistaa itselleen ettei ole darrassa; jotkut tuttavani siivoavat hullun lailla, toiset tiskaavat ja niin edelleen. No, tämä naapurini todisteli krapulattomuuttaan itselleen ja siinä sivussa koko naapurustolle laittamalla torvimusiikkia soimaan. Saattoi olla että hän soitti torvea itse tai sitten musiikki tuli levyltä, sitä en tiedä, mutta lopulta erään kerran minulla keitti kiinni kun itsekin olin ollut baareilemassa edellisenä iltana eikä torvimusiikki oikein napannut sillä hetkellä. Suuntasin stereot kohti seinää ja armas naapurini sai kuunnella "Hotel Californiaa" jokusen tunnin niin lujalla kuin vanhasta kunnon levysoittimestani ääntä vain lähti. Tapauksen jälkeen torvimusiikki loppui pysyvästi ja naapuri hymyili minulle leveästi rapussa nähdessämme, mutta asiasta ei koskaan puhuttu sanallakaan.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
Juu, Marin koirat ovat kauheita petoja.maisu kirjoitti:Ihan vaan sivuhuomautuksena, että teidän pikku sakemanneja pelkää kyllä meikäläinenkin. Ei siis rotua sinänsä vaan ihan niitä nimenomaisia koiria...Mari kirjoitti:Sen lapset kuulemma pelkäsivät noita meidän pikku saksanpaimenpiskejä.

Aloitin jo silloin kun sinä vielä leikit poneilla
-
- Member
- Akvaarioseurat: Jyväskylän Akvaarioseura
Täälläkin tapahtui vähän vastaavaa:siinä sivussa koko naapurustolle laittamalla torvimusiikkia soimaan. Saattoi olla että hän soitti torvea itse ...
Ilmeisesti jo eläkkeellä oleva "armeijan mies" aina silloin tällöin avasi ikkunansa kadun suuntaan (kerrostalosta) ja laittoi grammarin ikkunalle ja volyymit täysille ja joku sotalaulu sieltä aina kajahti ilmoille. Tämä tapahtui joskus 90-luvun alkupuolella Jyväskylässä Ahdinkadulla.
~Tinski~
Asun onneksi opiskelija-asunnossa, joten naapurit eivät häiritse, ei edes kämppikset (3-hengen solu). Ennen Helsinkiin muuttoa olin asunut koko ikäni omakotitalossa, enkä todellakaan aio koko loppuikääni asua kerrostalossa.
Vanhempani asuvat edelleen kyseisessä omakotitalossa. Naapurit ovat muuten ihan loistavia, mutta yks äijä käy kusettamassa sakemanniaan meijän pihan pielessä. Olenpa kerran nähnyt sen meidän pihassakin koirineen. Vanhemmillani on koira, ei mikään pieni (puolet new foulandia), ja tyyppi kai yrittää saaha näitä kahta koiraa tappelemaan
Onneksi tuollaisia naapureita ei ole enempää...
Vanhempani asuvat edelleen kyseisessä omakotitalossa. Naapurit ovat muuten ihan loistavia, mutta yks äijä käy kusettamassa sakemanniaan meijän pihan pielessä. Olenpa kerran nähnyt sen meidän pihassakin koirineen. Vanhemmillani on koira, ei mikään pieni (puolet new foulandia), ja tyyppi kai yrittää saaha näitä kahta koiraa tappelemaan
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Haaveissa akvaarioharrastuksen uudelleenaloittaminen.
No itse en halua mistään hinnasta enää koskaan vapaaehtoisesti asua kerrostalossa, kun sieltä kerran pois pääsin. Minulle sateli valituksia metelin pitämisestä ja varsinkin silloin, kun edes ollut kotona meteliä pitämässä. Kuulemma musiikki pauhasi ja kun ei mulla ollut edes kannettavaa cd-soitinta kummoisempaa soittopeliä.
Seinä naapuri kyllä jammasi yöt päivät ja paras kokemus oli herätä klo 03.00 kun hän päätti laulaa karaokea, taustalla soi Yön Likaiset legendat ja sonnilauma mylvi. Eipä siinä mitään, herätys olisi muutenkin ollut klo 05.00 ja muutenkin olin saanut nukuttua kolme tuntia. Ai että teki mieli mennä tirpaseen nokkaan sitä äijää...
Onneksi minun ei tarvitse enää asua siinä helvetin esikartanossa
Seinä naapuri kyllä jammasi yöt päivät ja paras kokemus oli herätä klo 03.00 kun hän päätti laulaa karaokea, taustalla soi Yön Likaiset legendat ja sonnilauma mylvi. Eipä siinä mitään, herätys olisi muutenkin ollut klo 05.00 ja muutenkin olin saanut nukuttua kolme tuntia. Ai että teki mieli mennä tirpaseen nokkaan sitä äijää...
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Onneksi minun ei tarvitse enää asua siinä helvetin esikartanossa