Kauanko olet harrastanut?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Kauanko olet harrastanut?
Kauanko olet harrastanut akvaarioita? Itse olen harrastanut 10 vuotta.
annoin ääneni tuohon 0-1 vuotta vaikka reilu 10 vuotta sitten harrastelin 3 akvaarion voimin. Mutta se oli sellaista pikku-tytön hommaa - mistään ei tiedytty mitään ei ymmärretty...
Lukuisia kalakuolemia sen enempiä miettimisiä että missäs olikaan vika. Totaalikyllästyminen iski ja luovuin kaikista altaistani. Kertaheitolla.
Epäilisin että yksi syy kiinnostuksen lopahtamiseen oli silloinen ikäni - rupes noi 3 jalkaiset veijarit kiinnostamaan enemmän kuin vedenalainen elämä (joka tänäpäivänä on vienyt mukanaa täydellisesti...)
muisteli
Ceres

Epäilisin että yksi syy kiinnostuksen lopahtamiseen oli silloinen ikäni - rupes noi 3 jalkaiset veijarit kiinnostamaan enemmän kuin vedenalainen elämä (joka tänäpäivänä on vienyt mukanaa täydellisesti...)
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
muisteli
Ceres
*Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.*
-
- Member
- Sukupuoli: Nainen
Kolme vuotta "oikeiden" akvaarioiden kanssa on vasta tullut puuhasteltua... Onhan noita kaiken maailman purkkeja ollut ja ahvenia niissä
Tähän harrastukseen vaan uppoutuu ja uppoutuu enemmän... kohta on koko talo yhtä allasta.

450l seuraponttö, saksanpaimentaja, belgianpaimentaja versiota malinois & LV-ruuna 

-
- Elite Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit,
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Hei!
Vasta reilut 50 vuotta!
Vasta reilut 50 vuotta!
Sivuillani voi jo olla vastaus kysymykseesi:
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
Vajaa vuosi, oikeammin 4-5 kuukautta. Aiemmin ei ole ollut mahdollisuuksia hankkia altaita, vaikka asia onkin kiinnostanut pienestä pitäen.
Joskus pienenä minulla oli gerbiileiltä jääneessä muoviterraariossa vettä ja siellä suolammesta haavittuja ötököitä. Suosittelen kokeilemaan. Itselläni muuttui näiden myötä kertaheitolla käsitys vedenalaisesta elämästä. Vesiskorpionit ja sudenkorennon toukat olivat mielenkiintoista, puistattavaa ja "pelottavaa" seurattavaa. Uiminen ei ollut näiden otusten seurailun jälkeen enää niin houkutteleva ajatus
Vähitellen altaaseen jäi vain se suurin sudenkorennon toukka. Uskomattoman nopea, tehokas ja voimakas peto omassa ultrakevyessä sarjassaan. Luonnossa saavat kalan ja sammakon poikaset kyytiä, jos sen leukojen ulottuville sattuvat.
-Kingfisher-
Joskus pienenä minulla oli gerbiileiltä jääneessä muoviterraariossa vettä ja siellä suolammesta haavittuja ötököitä. Suosittelen kokeilemaan. Itselläni muuttui näiden myötä kertaheitolla käsitys vedenalaisesta elämästä. Vesiskorpionit ja sudenkorennon toukat olivat mielenkiintoista, puistattavaa ja "pelottavaa" seurattavaa. Uiminen ei ollut näiden otusten seurailun jälkeen enää niin houkutteleva ajatus

-Kingfisher-
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
- Viesti:
Minäkin liityn joukkoon joka on harrastellut akvaarioita 14-16 vuotta. Olen harrastanut akvaarismia koko ajan, tosin valtaosa ajasta väärin tiedoin
Nykyään parantelen tietouttani.

Viimeksi muokannut -Alix-, 21:08, 23.12.2002. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
-
- Junior Member
Olin varmaankin 5-7 vuotias kun äitee ekan akvaarion meille hankki, ja pian toisenkin. Sattumien kautta hää kyllästy hoitoon ja mä vähän aikaan hoidin pikkuakvaariota olkkarin nurkassa (isompi pois käytöstä) ja sitten raijasin sen omaan huoneeseeni...kyllä siitä semmonen kymmenisen vuotta on, ellei enemmänkin.
-Chyental-
Laitoinpa tuon 8-10 vuotta, en kyllä ole ihan varma, saattaa olla enemmänkin. Ala-aste aikoina hommasin kaverilta 25-litraisen pikkupurkin ja sitä hoitelin muutaman vuoden. Sitten tuli 100 litrainen ja nyt seuraavaksi 200 litrainen. Vasta ihan vuoden parin sisällä olen oppinut hoitamaan akvaariota oikein 

-
- Senior Member