AW:n tapaamiset

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Valmont
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valmont »

Mielenkiintoista ja huvittavaa..!
Miten määritellään paljasjalkainen stadilainen?

Pitääkö olla syntynyt hesassa,stadissa,hellsingissä jne..mikä sitten oikea nimitys onkaan..What ever..!
Vai pitääkö olla 3000. sukupolven edustaja ko. kaupugissa? :twisted:

Itse pidän ko. olevan kaupungin ihmisistä..käyn usein kavereilla siel, mutta en mielelläni muuttaisi sinne, ainakaan keskustaan!

Niin ja siitä alkuperäisestä aiheesta: Koskas homma etenisi ?? :D
Vuoden 2005 #aw:n kotiäitirouvakodinhengetärrakastajasymppis
Pallokala
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

Elikkä löytyykö vaikkapa ravintolaillan järjestämisestä kiinnostuneita pk-seudulta? Entäpä Turusta? jne. Käsi ylös jos löytyy. Itse kannatan ravintolailtaa, muita ehdotuksia kannattaa esittää nyt jos niitä on.

Tammikuu kuulostaa myös hyvältä, eiköhän siellä huutokaupan yhteydessä voida tavata sitten erikseen, kun se ei varmaan vaadi kauheita järjestelyjä?

Jos eri ehdotuksia tulee paljon niin niistähän voidaan laittaa äänestys, johon osallistuvat mielellään vain ne jotka tosissaan aikovat tulla tapaamiseen.
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
pikkupoika
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja pikkupoika »

Ketään ei varmasti kiinnosta mielipiteeni Helsingistä joten lainaan vielä itseäni...
pikkupoika kirjoitti:Ite ihan mielelläni otan osaa, voin jollain lailla olla mukana järjestämässäkin. Hesaan taas en viitti lähteä, paitsi 1.2 olen siellä jo muutenkin...
Tarjous voimassa "järjestämiseen". Siis kun jollain konstilla saa tietoa osallistujamäärästä ja saa sovittua ajankohdan niin voin varata pöydän ravintelista. Eihän tällaisen järjestäminen nyt muuta vaadi.
"minä en koskaan milloinkaan
tule lausuntoja antamaan
sillä niiden takaa
petollisuus soi"
-A.W.Yrjänä-
dsl
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja dsl »

Hitto, kun aw'n softalla ei voi tehdä asiasta helposti järkevää pollia.
hmm. aw on kyllä aika lailla hölmö paikka.
Kheira
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Kheira »

Kun on niin siitä viitseliäsyydestä naristu, niin tätä tapaamiskeskusteluahan voisi jatkaa siellä edellisessä Ruotsin ristely viestirykelmässä ja nämä ketä tämä stadi blaa blaa keskustelu kiinnostaa voisivat jatkaa juttuaan täällä.

Ja olenpa viitseliäs ja vielä kaivan sen tuolla hakukoneella. Ehkä sitten päästään asiaan.
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Kheira kirjoitti:Kun on niin siitä viitseliäsyydestä naristu, niin tätä tapaamiskeskusteluahan voisi jatkaa siellä edellisessä Ruotsin ristely viestirykelmässä ja nämä ketä tämä stadi blaa blaa keskustelu kiinnostaa voisivat jatkaa juttuaan täällä.

Ja olenpa viitseliäs ja vielä kaivan sen tuolla hakukoneella. Ehkä sitten päästään asiaan.
En minä ihan tuota kuitenkaan tarkoittanut. [:I] Nyt on kuitenkin kyseessä jo ihan uusi risteily / tapaaminen, joten uuden threadin aloittaminen on mielestäni perusteltua.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Deirdre
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Deirdre »

Siis minä olisin kiinnostunut tapaamisesta, etenkin kun en ole HASin jäsen...kun ei ole vielä täällä sitä akvaariota...
Haaveissa akvaarioharrastuksen uudelleenaloittaminen.
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Holstedt »

Deirdre kirjoitti:Siis minä olisin kiinnostunut tapaamisesta, etenkin kun en ole HASin jäsen...kun ei ole vielä täällä sitä akvaariota...
Ei HASiin kuuluminen velvoita omistamaan akvaariota...Varmaan parempikin niinpäin, että ottaa ensin asioista selvää ja sitten vasta eli reippahasti mukaan vaan.

(Vai pitäisikö perustaa toimikunta, joka kävisi tarkistelemassa jäsenten akvaariot ja siltä jolta ei löytyisi toimivaa allasta erotettaisiin seurasta?)
Aloitin jo silloin kun sinä vielä leikit poneilla
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”