Profiilin muokkaus. Netscape. No can do...
Valvoja: Moderaattorit
Profiilin muokkaus. Netscape. No can do...
Profiilinmuokkaussivun talleta/päivitä-nappula hukkuu jonnekin Netscapella (v. 4.77). Muilla sivuilla tuo näyttää olevan paikoillaan ja toimivan ihan normaalisti.
Operahan ei osaa näyttää näitä aivan kunnolla, niinkus on aikaisemmin ollut puhetta. Ja IE:stä mulla on niin vanha version, että sitä en rupea netissä käyttämään. Saan vielä Nimdan tai jonkun muun pöpön jostakin, kun on päivityspaketti ajettu viimeksi koska lie.....
Mielenkiintoista muuten kuinka paljon tulee yrityksiä murtautua kotitietokoneeseen. Palomuuri blokkailee niitä vähän väliä. Hmmmm.....
-- Be you. Nobody else can be. --
Operahan ei osaa näyttää näitä aivan kunnolla, niinkus on aikaisemmin ollut puhetta. Ja IE:stä mulla on niin vanha version, että sitä en rupea netissä käyttämään. Saan vielä Nimdan tai jonkun muun pöpön jostakin, kun on päivityspaketti ajettu viimeksi koska lie.....
Mielenkiintoista muuten kuinka paljon tulee yrityksiä murtautua kotitietokoneeseen. Palomuuri blokkailee niitä vähän väliä. Hmmmm.....
-
Sam Salonen
- Imperaattori

- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Strange , itse en kykene Netscapea kokeilemaan täällä töissä kun ei ole
asennettuna, eikä saa asentaa
Rupesiko sun tekee mieli jakaa lisää tietoa itsestäsi
/sam
mail - sam.salonen@abo.fi
ICQ - #129290278
GSM - +358-40-505 7487
asennettuna, eikä saa asentaa
/sam
ICQ - #129290278
GSM - +358-40-505 7487
-
Sam Salonen
- Imperaattori

- Viesti:
Johtunee ASP-tekniikasta, evästeet ym.Olen muuten huomannut saman Norton Fifewall vilkuttaa pii paa punaista kun logia katsoo tulee näistä sivustoista. Mistäköhän johtuu ?.
Ollaan rehellisiä, ei hajuakaan...
/sam
ICQ - #129290278
GSM - +358-40-505 7487
Mulla on ollut nyt pitkään yllättävän hiljaa palomuuri. Tosin jos jättää koneen yöksi päälle, niin takuuvarmasti on tunkeutumisyrityksiä.Mielenkiintoista muuten kuinka paljon tulee yrityksiä murtautua kotitietokoneeseen. Palomuuri blokkailee niitä vähän väliä. Hmmmm.....
Omituista, mulla on ihan hiljaa näistä sivuista. Mahtaneeko toimia koko palomuuri mulla enää...Norton Fifewall vilkuttaa pii paa punaista kun logia katsoo tulee näistä sivustoista
Tuo Netscape on kyllä minusta aika... no sanotaanko, etten tule oikein toimeen sen ohjelman kanssa.
- Imperaattori

- Viesti:
No, jos *nix ihmisiä on niin vaihtoehdot ovat suht vähissä...Tuo Netscape on kyllä minusta aika... no sanotaanko, etten tule oikein toimeen sen ohjelman kanssa.
Mites muuten, oletko kokeillut uusinta versiota 6.x tms.
Senhän pitäisi olla rakennettu uuden ytimen ympärille (?)
/sam
ICQ - #129290278
GSM - +358-40-505 7487
Olen muuten huomannut saman Norton Fifewall vilkuttaa pii paa punaista kun logia katsoo tulee näistä sivustoista. Mistäköhän johtuu ?
Tjaah, en ole kyllä täällä päässä huomannut mitään eroa yritystiheydessä, olin sitten täällä tai jossain muualla webissä. Kellonaika kyllä vaikuttaa: mitä myöhäisemmäksi menee, sen enemmän tulee yrityksiä. Johtuu yökyöpelihakkereista [:D) vai siitä että jenkit alkavat heräillä.... veikkaisin enemmän jälkimmäistä. Suurin osa on varmaan kuitenkin "automaattikokeiluja".
Strange , itse en kykene Netscapea kokeilemaan täällä töissä kun ei ole asennettuna, eikä saa asentaa
No tuo kieltämättä vaikeuttaa testaamista....
Usko kuitenkin, että näin on. Ei johtunut "latausvirheestä": kokeilin jo useamman kerran. Oliskohan joku klassinen puolipiste...
Et kai nyt ihan vakavissasi kysele? Ehei, teki vain mieli muuttaa tuota signature fraasia allaolevaan, ref: Timpan aikaisempi kommetti tietokoneista, akvaarioista ja naisista....
-- Suuri kysymys, johon ei koskaan ole annettu vastausta, ja johon minäkään en kykene vastaamaan, vaikka kolmekymmentä vuotta olen tutkinut naisen sielunelämää, on tämä: Mitä nainen tahtoo?
-- Sigmund Freud (1856-1939) --
Muokattu - Cory on 02/10/2001 21:57:36
Tunne on sama IE:n suhteen. Ja erinäisten muiden MS:n kilkkeiden kanssa.... Varmaan yliherkkyyttä, kun on tullut oltua niiden kanssa niin paljoa tekemisissä....Tuo Netscape on kyllä minusta aika... no sanotaanko, etten tule oikein toimeen sen ohjelman kanssa.
Iik, se on noita kaikkia em. vielä kamalampi! Siis jos yritys nakkaan vanhan koodin kokonaan roskiin ja aloittaa uudestaan puhtaalta pöydältä, niin lopputulos ei ole mikään 6.x vaan 1.x - ja nehän on tunnetusti yleensä aika avuttomia....Mites muuten, oletko kokeillut uusinta versiota 6.x tms.
-
Sam Salonen
- Imperaattori

- Viesti:
Ajattelin vaan , itse en ole kokeillut.Iik, se on noita kaikkia em. vielä kamalampi! Siis jos yritys nakkaan vanhan koodin kokonaan roskiin ja aloittaa uudestaan puhtaalta pöydältä, niin lopputulos ei ole mikään 6.x vaan 1.x - ja nehän on tunnetusti yleensä aika avuttomia....
Töissä on käytössä IE 4.x, kotona IE 6.x, Koulussa IE 5.x / NS 4.x / Koqueror x.x
/sam
ICQ - #129290278
GSM - +358-40-505 7487
On se hyvä että meikäläinenkin herättää hilpeyttä. Mutta ei tarvitse olla Sigmund Freud, eikä tutkia asiaa 30 vuotta tietääkseen mitä nainen tahtoo. Siitä ei ota pirukaan selvääEt kai nyt ihan vakavissasi kysele? Ehei, teki vain mieli muuttaa tuota signature fraasia allaolevaan, ref: Timpan aikaisempi kommetti tietokoneista, akvaarioista ja naisista....
Suuri kysymys, johon ei koskaan ole annettu vastausta, ja johon minäkään en kykene vastaamaan, vaikka kolmekymmentä vuotta olen tutkinut naisen sielunelämää, on tämä: Mitä nainen tahtoo?
-- Sigmund Freud (1856-1939) --
-------------------------
Ei järki oo kaikki yhden miehen päässä.
Kokeilin 6.x silloin joskus kun beta - versio tuli(paha, paha virhe) ja sain sellaiset traumat, että saa aika paljon kehua, että kokeilen uudestaan.No, jos *nix ihmisiä on niin vaihtoehdot ovat suht vähissä...
Mites muuten, oletko kokeillut uusinta versiota 6.x tms.
Linuxiakin on pitänyt ruveta opettelemaan jo varmaan pari vuotta, mutta eihän sitä ole saanut aikaseksi. Hiljaa hyvä tulee...
Kuulitko muuten, että Turun kaupunki suunnittelee vaihtavansa Linuxiin? Taitaa niitäkin tympiä maksaa bugisista softista maltaita.
Vaihoit sitten näköjään titteliä... Itseasiassa aikasta hyvä. Ensimmäinen erikois-titteli, väy...
Miten olisi sitten tämä:On se hyvä että meikäläinenkin herättää hilpeyttä. Mutta ei tarvitse olla Sigmund Freud, eikä tutkia asiaa 30 vuotta tietääkseen mitä nainen tahtoo. Siitä ei ota pirukaan selvää
"Rahat tai henki! Ryöväri antaa valita, mutta nainen vie molemmat...."
-- Samuel Butler (1835 - 1902)
Että näin....
-
Sam Salonen
- Imperaattori

- Viesti:
Niin kuulemma meinaavat ei mikään huono valinta.Linuxiakin on pitänyt ruveta opettelemaan jo varmaan pari vuotta, mutta eihän sitä ole saanut aikaseksi. Hiljaa hyvä tulee...
Kuulitko muuten, että Turun kaupunki suunnittelee vaihtavansa Linuxiin? Taitaa niitäkin tympiä maksaa bugisista softista maltaita.
Itse käytän koulussa mielummin nix koneita kun ms vehkeitä.
Vaikka ms koneina on 1GHz tunderit ja nixiä pyörittää wanhat P-II/450MHz myllyt.
Noilla sun sanomisilla sen on jo ansainnutVaihoit sitten näköjään titteliä... Itseasiassa aikasta hyvä. Ensimmäinen erikois-titteli, väy...
/sam
ICQ - #129290278
GSM - +358-40-505 7487
Jos tuohon titteliin vielä pystyy vaikuttamaan, niin äskönen oli parempi, eli se Sana-valmis Hemmo, tosin ehkä muodossa Sanavalmis Hemmo tjs(Ei tuo herroittelu oikein mulle käy), vai työnnänkö vain tuuriani...
Muokattu - Pehis on 02/10/2001 22:35:57
Muokattu - Pehis on 02/10/2001 22:35:57
Älä pehis tuosta tittelistä valita. Ruotsinkielisen turkulaisen webmasterin sormet voi lipsua tagia vääntäessään muotoon Sanavalmis h**o ja sitten sam vielä kaataa koneensa ja on unohtanut salasanansa... Jatkanko vieläJos tuohon titteliin vielä pystyy vaikuttamaan, niin äskönen oli parempi, eli se Sana-valmis Hemmo, tosin ehkä muodossa Sanavalmis Hemmo tjs(Ei tuo herroittelu oikein mulle käy), vai työnnänkö vain tuuriani...
-------------------------
Ei järki oo kaikki yhden miehen päässä.
Muokattu - Timppa on 02/10/2001 22:43:29
Sait ilmeisesti itse muutettua sillä aikaa, kun minä tappelin tämän foorumin kanssa?Jos viitsit sen Pehis muuttamaan niin tee se.
Tai ainakin mulla näkyy sinun profiilissa 'Male'...
Juu-u, odotan kyllä innolla sitä päivää, kun muutto uudelle palvelimelle tapahtuu... Meinaa käydä jo terveyden päälle, kun tarvii liian monta tupakkia, ennenkun saa edes yhden viestin lähtemään
Nyt vois ruveta tutkimaan sitä profiilin hötömölöä, josko tuolta jotain virhettä löytys. Onpahan /samillekin huomiseksi hommia, jos sattuu löytymään...
Mikäli tuo profiilissasi oleva "nörtti - opiskelija" tarkoittaa atk-alan opiskelijaa, niin kannattaisi varmaan harkita urasuunnan muutosta. Jos nimittäin tämä palsta saa aikaa tuommoisen tupakointitahdin, niin työn teko tällä alalla vie taatusti ennenaikaisesti hautaan....
--
Yoda: Always two there are... no more, no less... a master and an apprentice.
Mace Windu: Hold it - if the Sith have been gone for a thousand years, how do we know this??
--
Mikäli tuo profiilissasi oleva "nörtti - opiskelija" tarkoittaa atk-alan opiskelijaa, niin kannattaisi varmaan harkita urasuunnan muutosta. Jos nimittäin tämä palsta saa aikaa tuommoisen tupakointitahdin, niin työn teko tällä alalla vie taatusti ennenaikaisesti hautaan....
Heh, hyvin paljon mahdollista... Kahvin ja tupakan kulutus jo opiskellessa on sitä tahtia, että vatsahaava kolmikymppisenä ei varmaan ole kaukana...
Ne on nuo kahviautomaatit, mitkä ihmisen turmioon syöksee...
Hmm, pidähän sitten huoli, että luet semmoisia kieliä/tekniikoita joiden hallitsemisesta maksetaan mukavia summia. On sitten ainakin varaa kustantaa pillerit ja operaatiot... Toisekseen, optioiden ja muiden sijoitusten turvin - joita sillä palkalla voi hommailla - voi myös sitten siirtyä nauttimaan työstä vapaata elämää jo hyvinkin aikaisin..... Ah, bliss! (...no, sitä vatsahaavaa lukuunottamatta )Kahvin ja tupakan kulutus jo opiskellessa on sitä tahtia, että vatsahaava kolmikymppisenä ei varmaan ole kaukana...
--
Yoda: Always two there are... no more, no less... a master and an apprentice.
Mace Windu: Hold it - if the Sith have been gone for a thousand years, how do we know this??
--
Mites tuo Nortonin Firewall toimii, eli onko se OK? Mä kun hommasin just tämän kiinteen yhteyden, niin tarttis vissiin hommaa myös joku tuommonen ehkäisylaite. Näin tuon jossain myynnissä ja sen hinta ei ollu ihan paha. Ehkäseekö se jotenkin poitsun nettipelaamista?Olen muuten huomannut saman Norton Fifewall vilkuttaa pii paa punaista kun logia katsoo tulee näistä sivustoista. Mistäköhän johtuu ?. Puutumatta noihin coryn muihin selainongelmiin, vasatkoon webmaster kun alan ammattimies on.
Paras suoja on, kun muistaa katsoa verkkoympäristön ominaisuuksista, ettei siellä ole 'Tiedostojen ja tulostimien jako' päällä. Tuo ehkäisee jo suurimman osan murtautumisyrityksistä.Mites tuo Nortonin Firewall toimii, eli onko se OK? Mä kun hommasin just tämän kiinteen yhteyden, niin tarttis vissiin hommaa myös joku tuommonen ehkäisylaite. Näin tuon jossain myynnissä ja sen hinta ei ollu ihan paha. Ehkäseekö se jotenkin poitsun nettipelaamista?
Hyviä ilmaisiakin palomuureja löytyy, esim. ZoneAlarm ja Tiny Personal Firewall
Nortonikin on ihan hyvä, itsellänikin on se käytössä. Tosin jossain testissä nuo kaksi ilmaista palomuuria ohittivat reippaasti Nortonin pisteissä...
Nettipelaukseen vaikutuksesta ei hajuakaan...