Voi toki koneessakin olla vika, mutta mutta..
Kirjautumisongelmat vainoavat.
Valvoja: Moderaattorit
Kirjautumisongelmat vainoavat.
Olen huomannut ikävän ongelman. Joudun kirjautumaan uudelleen vähän väliä, mistä se johtuu? Kun saavun AW:n sivuille kirjaudun heti palveluun mutta jossakin vaiheessa päivää joudun tekemään sen taas. Huom. en ole sulkenut sivua tai katkaissut yhteyttä tänä aikana. Tämä ongelma esiintyy esim. kun vastaan viestiin tai teen uuden otsikon.

Ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee, mutta sen voi aina kertoa eteenpäin.
Jostakin näiltä sivuilta muistan nähneeni, että järjestelmä pudottaa passiivisen käyttäjän (siis aw on vain taustalla auki) viidentoista minuutin kuluttua. Adminstraattorit voinevat valaista asiaa lisää. Siis kysymyksessä on aivan normaali toiminto.
Zeke
--- ei painovoimaa oikeasti ole, vika on Maassa.
--- ei painovoimaa oikeasti ole, vika on Maassa.
Re: Kirjautumisongelmat vainoavat.
Mulla oli samaa ongelmaa vanhan kanssa, mutta tämä uusi on pitänyt mut linjoilla tuntitolkulla. Oletko varmasti ruksinut tallenna salasana ruksin kirjautumisen vierellä?oppo kirjoitti:Olen huomannut ikävän ongelman. Joudun kirjautumaan uudelleen vähän väliä, mistä se johtuu? Kun saavun AW:n sivuille kirjaudun heti palveluun mutta jossakin vaiheessa päivää joudun tekemään sen taas.
hmm. aw on kyllä aika lailla hölmö paikka.
Jep, olenhan minä ruksinut sen. En tiedä jos sitten se vain hieman temppuili ja tuo voisi olla todennäköistä etä passiivinen käyttäjä lentänee pihalle tietyn ajan kuluttua. Tiedä häntä, rutistaan lisää jos ilmenee tuollaista haitaksi asti.

Ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee, mutta sen voi aina kertoa eteenpäin.