Valaisinkannen muokkaaminen

DIY - Do It Yourself, tee se itse ajatuksella toteutetut ja haaveissa olevat projektit.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
ttarumarika
Junior Member
Junior Member
Viestit: 67
Liittynyt: 13:17, 14.09.2015
Sukupuoli: Nainen

Valaisinkannen muokkaaminen

Viesti Kirjoittaja ttarumarika »

Varmaan parempi kysyä täältä. Eli;


Eli mulla ongelmana valaisin. Akvaariolla kokoa 80x30x40, ja kannessa paikka yhdelle t8 loisteputkelle (20W). Tällä hetkellä uusi Power-Glo putki. Wattimäärät siis ei riitä millään tähän pyttyyn. Käytettynä ei tunnu löytyvän kantta kahdella+ putkipaikalla eikä myöskään valaisinta. Uutta en viitsisi ostaa, sillä en haluaisi satsata satasia tähän asiaan, ellei sitten ole pakko.

Mutta mietin lähinnä, että saako jostain tarrallista led nauhaa? Semmoista, jonka voisi sitten liimata tuonne joka puolelle kantta, missä ei valoa ole? Onko tämmöinen muokkaaminen mitenkään mahdollista tai onko mitään vaihtoehtoista? Tavoitteena siis kasvivalot, jolla saisi kasvit rehottamaan. Pohjassa JBL 7 kuulaa, nestemäisenä menee easy carbo ja profito. Ainoastaan vesitähdikki kasvaa vähän koska on kohtisuoraan valon alla.

Akvaarion merkki on Juwel, ja todella tykkään akvaarion ulkonäötä kannen kanssa ja siksi en kannesta haluaisi luopua jollei ole pakko
180L+ 96L+ 60L
Myytävät kasvit;
- Kierteisvallisneria
- Tiikerivallisneria
- Rusolehti
- Vedensuosikki
- Taiwanin lumme
- Tiikerilumme
- Vesimiekat
- Anubias nana
- Anubias, isompi lajike
- Salvinia, pistia
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “DIY, eli tee se itse”