Snorkkeli kirjoitti: ↑17:32, 23.03.2021
Nähtäväksi jää, millä aikataululla tämä riiputussetti sitten tulee ja pitääkö vetää sanoja takaisin asiakaspalvelun suhteen. Kaikki tämä selviää varmaan seuraavassa jaksossa.
Noniin. 5 viikkoa tilauksen saapumisesta kului, että tuli viimein se puuttuva tuote Aquaristikshopilta.
Kolmen viikon odottelun jälkeen lähetin sähköpostin, jossa kyselin arviota toimitusajasta. Ei tullut vastausta.
Tästä viikon kuluttua lähetin kohteliaan, jos kohta tiukkasävyisen viestin, jossa kerroin, että neljän viikon odottelun jälkeen haluaisin jo vastaanottaa joko puuttuvan tuotteen tai vähintäänkin vastauksen kyselyihini.
Tähänkään ei vastattu, mutta seuraavana päivänä tuli Deutsche Postilta paketin lähetysilmoitus.
En osaa sanoa, oliko sähköposteillani mitään vaikutusta asioiden kulkuun, mutta ainakin melko sopivasti sattui paketti lähtemään viimeisen viestin jälkeen.
Ei se asiakaspalvelu sitten ihan silkkaa timanttia ollutkaan.
Täytyy tosin huomauttaa, että olen työni puolesta usein sähköpostiyhteydessä Itävaltaan ja siellä on vähän samanlainen tyyli vastailujen kanssa. Jos ei esimerkiksi tiedetä jonkin asian toimitusaikaa, ei koko viestiin välttämättä vaivauduta vastaamaan. Sitten vaan yhtäkkiä tulee ilmoitus, että tavara lähti nyt liikkeelle.
En osaa arvata, mistä todellisuudessa kiikasti, mutta en voi väittää, että olisin ollut kovin yllättynyt edellä mainituista käänteistä.
Inhottavaa se kieltämättä on, kun asiakas ei tiedä missä mennään.
Kaikkiaan jäi ihan positiivinen fiilis näistä ostoksista. Ei nyt ihan sataprosenttinen luotto syntynyt, mutta kai täältäkin voi tilata, kunhan varaa pikkuisen kauniita ajatuksia ja runsaasti malttia.