Paras nettikauppa on Suomessa!

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Fogas
Senior Member
Senior Member
Viestit: 510
Liittynyt: 14:43, 13.02.2013
Sukupuoli: Mies

Paras nettikauppa on Suomessa!

Viesti Kirjoittaja Fogas »

Sen jälkeen kun löysin akvaario.fi-nettikaupan en ole ulkomaalaisia käyttänyt. akvaario.fi:n valikoimasta olen löytänyt kaiken tarvitsemani ja jos sellaista ei ole valikoimassa ollut, on se silti minulle hankittu. Nopeampaa palvelua ja toimitusta ei voi enää olla. Melkein on hankinta pakettiautomaatissa jo silloin kun vasta ajattelen mitä pitäisi tilata. Ja äsken juuri kahvin kanssa nautin paketissa olleet karkit...

http://www.akvaarioon.fi/epages/TP.sf/s ... Categories
Mika Karjalainen
Norhie
Senior Member
Senior Member
Viestit: 667
Liittynyt: 14:26, 18.01.2016
Sukupuoli: N/A
Paikkakunta: Imatra

Re: Paras nettikauppa on Suomessa!

Viesti Kirjoittaja Norhie »

Miltei samaa mieltä. Kaikkea ei valitettavasti heiltäkään saa (esim. tietyt LED-valaisimet), mutta muuten melkein tulee kaikki ostettua nykyisin heiltä tai paikallisesti. Eilen tilailin puolenpäivän aikaan muutamia laavakiviä, kasviravinteita ja muuta mukavaa. Tänään olivat odottamassa pakettiautomaatissa. Kaiken kruunaa bonuskarkit! :D
2x 240-litraa (seurala), 1x 180-litraa (evakkoallas), 1x 140-litraa (monnila), 1x 110 litraa (karanteeni), 1x 60 litraa (mysteerikuutio), 1x 60-litraa (taistoevakkola) ja aivan liikaa sekalaisia muovikippoja poikasille. Lue akvaariopäiväkirjaani.
memma
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2151
Liittynyt: 21:11, 25.03.2004
Akvaarioseurat: HAS
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras nettikauppa on Suomessa!

Viesti Kirjoittaja memma »

Olen yrittänyt minäkin tuota paikallisuutta tukea aina kun mahdollista. Mutta esim. eilen tarvitsin Eheimin perus suodatinpatruunoita ja saviluolan. Paikallisessa patruunat 18 euroa ja vain 1 laatikko hyllyssä. Tarvitsin kaksi. Naapurissa saviluola 19 €, lopulta ostin vain tämän ja menin kotiin ja Aapelin Akvaarioon. Siellä patruunat 8 € (ja saviluola olisi 9 €, joskin ovat loppu tällä hetkellä). -Vaikka on kiva käydä eläinkaupoissa katselemassa niitä eläimiä, ei minulla ole varaa maksaa yli tuplasti näin simppeleistä tuotteista, jotka eivät mene vanhaksi varastoidessa ja joiden ostamiseen en tarvitse myyjän ammattitaitoa muuhun kuin hinnan lyömiseen kassakoneeseen. Periaatteessa on kiva, jos paikallisesta saa akuuttiin tarpeeseen heti hyllystä jotain, käytännössä voin yleensä hyvin odottaa sen päivän-pari että paketti tulee Lahdesta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”