Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5535
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Ehdotonta ykköspallia pitää hallussaan akvaariolinna. Hyvänä kakkosena tulee itäkeskuksen faunatar. Muut on mun mielestä korkeintaankin keskinkertasia. Akvaariolinnan ainoa miinus on se ettei ole auki kaikkina päivinä.
Anniquu_
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1330
Liittynyt: 16:07, 28.03.2009
Akvaarioseurat: TAS
Paikkakunta: Kangasala

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja Anniquu_ »

Onko Kurjessa vielä ne paljonpuhutut "perheenjäsenet", joiden akvaarioiden kokoa on täällä aw:ssa säännöllisesti mietitty?
päivänvarjo
Senior Member
Senior Member
Viestit: 821
Liittynyt: 17:09, 01.12.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: vantaa

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja päivänvarjo »

Iso rausku on muuttanut pois varmaan vuosi sitten, ja töpselikilpokonna on jo pitkään elellyt omassa ''kasviakvaariossa'' Eli siis samanlaisessa mikä on liikkeen keskellä matala neliskanttinen ja iso.
160l seurala. Inkkareita, sitruunatetroja, albiinopartis tyttö, 2 ukkopartis poikaa, albiinotäplämonnisia, paljon paljon sukarapuja, sekä isolla egolla varustettu sokea :( kääpiösnautseri-tyttö C:
Juha62
Starting Member
Starting Member
Viestit: 21
Liittynyt: 14:09, 27.06.2013
Sukupuoli: Mies

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja Juha62 »

kaikki Faunattaret ovat tekniikan osalta erittäin kalliita esim fluval sisäsuod. u4 hinta n 3 kertainen nettiin verrattuna.
shays
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 581
Liittynyt: 20:34, 06.07.2005
Sukupuoli: Nainen

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja shays »

Täältä menee ääni Kurjelle Tikkurilaan. :)
JukkaV
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 3249
Liittynyt: 13:24, 06.11.2003
Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tuusula ja Turku
Viesti:

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Itse olen aika surullinen siitä, mitä akvaarioliikkeille kuuluu nykyisin. Oma suosikkini on Akvaario Kurki, mutta voin käydä toki muuallakin, paitsi eräässä, jota toiset kehuu paljonkin. Siellä tuputetaan ties mitä ja syyllistetään ties mistä.

Minne muuten on hävinnyt Pyrstön ja Tassun puoti?
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
Maji
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 366
Liittynyt: 11:14, 31.03.2013
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Heinola

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja Maji »

JukkaV kirjoitti:...voin käydä toki muuallakin, paitsi eräässä, jota toiset kehuu paljonkin. Siellä tuputetaan ties mitä ja syyllistetään ties mistä.
Tuputetaan vai ihan vain esitellään vaihtoehtoja / Tarjotaan palvelua / Suositellaan hyväksi havaittua ja syyllistetään, vai kerrotaan kalojen hyvästä hoidosta / huomautetaan epäkohdista kalanpidossa?

Tuo on taas sellainen kommentti, että ei osaa oikein suhtautua ilman esimerkkiä.

Esimerkiksi jos aikoo ostaa 4 monnista, se on liian pieni parvi. Toki myyjä kehottaa ottamaan mieluummin vaikka kymmenen. Onko se tuputtamista vai suosittelua?
Jos myyjä sanoo, että monniset on parvikaloja, ei sinun ei pitäisi pitää niitä liian pienessä porukassa, kun ne ei viihdy, onko se syyllistämistä vai faktojen kertomista?


Nää on yhtä hankalia juttuja kuin tuo palvelunkin tarjoaminen. Jotkut tahtoo katsella itse rauhassa ja joillain palaa piuha jos myyjä ei ole alta minuutissa tarjoamassa sitä palvelua :D

Toki tilanne voi olla toisenkinlainen, kuin tuon fiktiivisen esimerkkini tapaus.

Toki syyllistäminen on subjektiivinen kokemus: myyjä ei välttämättä tarkoita syyllistää, mutta asiakas voi silti kokea syyllisyyttä tai kokea, että häntä syyllistetään. Aiheesta tai aiheetta. Toki jos koet, että sulle on tuputettu, ja että sua on syyllistetty, se on silloin niin, koska se miten asian koet on sinun tapauksessasi se totuus. Muut ihmiset vain voivat kokea sen toisin. Siksi kaipaisin enempi asian avaamista :)
päivänvarjo
Senior Member
Senior Member
Viestit: 821
Liittynyt: 17:09, 01.12.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: vantaa

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja päivänvarjo »

Mä olen vähän huolissaan akvaarioliikkeiden tulevaisuudesta. Nettikauppa lisääntyy ja yleistyy kokoajan, mikä verottaa liikeiden myyntiä ja uhkaa niitä lopettamaan. Kurjessa ovat huomanneet kuulemma jo selkeästi myynnin huonontuneen nettimarkkinoiden takia, ja sama pätee varmaan melkeimpä kaikkiin muihinkin liikkeisiin. Kaiken saa niin kätevästi netistä niin miksi sitä itse vaivautuisi lähtemään mihinkään. Itsekkin olen tuota tilaamista harrastanut, ja onhan se kätevää. Mutta harmittaa silti jos alkaa enemmänkin akvaarioliikkeitä putoilemaan :(
160l seurala. Inkkareita, sitruunatetroja, albiinopartis tyttö, 2 ukkopartis poikaa, albiinotäplämonnisia, paljon paljon sukarapuja, sekä isolla egolla varustettu sokea :( kääpiösnautseri-tyttö C:
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja Hedelmiina »

Itse koen liikkeessä asioidessani tärkeimmäksi sen, että kysymyksiini vastataan tarvittaessa ilman, että siihen samaan lauseeseen työnnetään mukaan markkinointi ja mainostus liikkeessä myytävästä tai myytävistä tuotteista. Jos yksi kalani on kuollut parin vuoden aikana ja satun mainitsemaan jonkun lauseen yhteydessä minulle kerrotaan kuinka hyvä tuote se ja se vedenparannusaine on ja miten hyvä on se ja se tuote kalojen stressinpoistamisessa.. Mikäli kerron yhden kasvilajin voivan huonosti altaassani kahdeksasta lajista minulle ehdotetaan hiilarilaitteistoa. Tästä oppineena olen persoonastani riippumatta (eli puhun paljon ja kerron) olemaan kertomatta ja hoidan vain asiani liikkeessä. Pääsääntösesti tiedän aina kun liikkeessä asioin mitä sieltä haen. Käytän kivijalkaliikkeitä sekä nettiliikkeitä sekä Suomen että Saksanmaalla ja menin vahingossa mainitsemaan asiasta. No, tästä ei myyjä pitänyt joten seuraavalla kerralla minulle ei juuri puhuttu. En tiedä vieläkö nämä myyjät ko liikkeissä vaikuttaa mutta minä vähensin käyttöä näissä liikkeissä.

Hattua nostan tässä akvaario Kurjelle ja Megaeläin Tammistolle :) Näihin olen ollut aina tyytyväinen!
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
JukkaV
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 3249
Liittynyt: 13:24, 06.11.2003
Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tuusula ja Turku
Viesti:

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

No, kyseisessä liikkeessä minun olisi pitänyt ostaa tietty vesitesti, joka oli tiettyä merkkiä. Kun ilmoitin, että haluan ostaa edullisemman testin, joita oli myynnissä, ilmeet olivat paheksuvia. Samoin jo aikaisemmin ongelmaani kertoessani omistaja syyllisti sanoillaan liian huonosta hoidosta (ja siihen mennessä harrastusta oli takana jo 25 vuotta ainakin...).
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja Hedelmiina »

JukkaV kirjoitti:No, kyseisessä liikkeessä minun olisi pitänyt ostaa tietty vesitesti, joka oli tiettyä merkkiä. Kun ilmoitin, että haluan ostaa edullisemman testin, joita oli myynnissä, ilmeet olivat paheksuvia. Samoin jo aikaisemmin ongelmaani kertoessani omistaja syyllisti sanoillaan liian huonosta hoidosta (ja siihen mennessä harrastusta oli takana jo 25 vuotta ainakin...).
Kuulostaa tutulta. Itse käyttänyt halvempaa tuotetta vesitesteissä ja aineissa ja kun tämän kerroin niin sain vastaukseksi että eihän niitä kukaan käytä kun ovat huonoja.. Sitten kerrottiin mitä kalliimmasta merkistä kuuluu käyttää. Se nyt on vaan niin, että aina ei pysty kalliimpia mahdollisia tuotteita ihmiset os
tamaan tai ostamaan uusia akvaarioita yhtäkkiä ja muita laitteita extempore ja se tulee myyjän ymmärtää ja olla näyttämättä sitä asiakkaalle. Joku muu voi olla toista mieltä asiasta ja varmasti onkin mutta tämä on mun mielipide.
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
monniomistaja
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1695
Liittynyt: 21:07, 20.12.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja monniomistaja »

Itäkeskuksen Megaeläimessä on hyvinhoidetut altaat ja kalat.
Hinnat myös kohtuulliset.
monniomistaja
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1695
Liittynyt: 21:07, 20.12.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja monniomistaja »

JukkaV kirjoitti:No, kyseisessä liikkeessä minun olisi pitänyt ostaa tietty vesitesti, joka oli tiettyä merkkiä. Kun ilmoitin, että haluan ostaa edullisemman testin, joita oli myynnissä, ilmeet olivat paheksuvia. Samoin jo aikaisemmin ongelmaani kertoessani omistaja syyllisti sanoillaan liian huonosta hoidosta (ja siihen mennessä harrastusta oli takana jo 25 vuotta ainakin...).
Samanlaisia kokemuksia täälläkin ja syyllistäminenkin on tuttua. Hyvä paikka ongelmatilanteissa muuten saa kyllä olla tarkka ettei tulee ostettua jotain mitä ilmankin pärjäisi. Oman ääneni annan siis Itäkeskuksen Megaeläimille. Täältä olen saanut terveitä ja kauniita kaloja ja altaista näkee että kalojen olosuhteet on otettu huomioon. Akvaarioloinnassa ei ole vielä tullut käytyä mutta täytyy lähiaikoina käydä katsomassa millainen paikka se on.
dogfish
Member
Member
Viestit: 321
Liittynyt: 16:18, 04.11.2001
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Porvoo

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja dogfish »

Tämä menee nyt noin 50 km sivuun pääkaupunkiseudusta, tai ainakin sen keskuksesta, mutta on pakko kehua jossain. Olen etsinyt kuusiraitamalaweja, joita nl-aquassa oli jäljellä yksi kappale (hintaan 13€ taisi olla). Kysäisin paikallisesta liikkeestä, tai jätin yhteystietoni kun ei heti osattu vastata. Palasin asiaan ( kun luvattua soittoa ei kuulunut) parin viikon päästä, jolloin sain kuulla että demasoneja ei ole heidän tukkulistallaan. Kysäisin piruuttani vielä paikallisesta Faunattaresta. Toimittivat mulle kahden viikon päästä 14 kpl Kuusiraitamalaweja hintaan 9,95 kpl!

Täytyy hieman häveten tunnustaa, että epäilin kyseisen liikkeen pyytävän kalasta lähemmäs kahtakymppiä. Kuten eräs länsihelsinkiläinen liike. :)
Koomikko
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2235
Liittynyt: 13:14, 20.04.2012
Akvaarioseurat: Kalasoppa
Sukupuoli: Mies

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja Koomikko »

Eilen tuli käytyä Hesassa ja aikomus oli käydä akvaarioliikkeet läpi. Lauantaipäivä ja monessa muussakin paikassa piti käydä joten aika loppui kesken. Helsingin Akvaariokeskus oli ensimmäinen paikka missä käytiin. Paikkaan olin tutustunut netissä ja odotus oli että kyseessä on iso akvaariokauppa. Jo nimi antoi ymmärtää että kyseessä on todellinen akvaario keskus. Yllätys oli melkoinen kun astui ovesta sisään. Kauppahan on olohuoneen kokoinen eikä sisällä mahtunut liikkumaan kun siellä oli jo kaksi asiakasta joita myyjät palvelivat. Tavaraa näytti olevan kauppa täynnä ja sivukorvalla sai kuulla että myyjältä löytyy tietoa alasta kun oikoi toisen asiakkaan vääriä olettamuksia. Mut ei liikkeessä mahtunut edes akvaarion asukkaita katsomaan. Vaikutti hyvältä kaupalta mutta tilat aivan liia pienet. Siellä täällä käytiin joten ei keretty enään kuin itäkeskuksen kaupassa käymään. Tässä kaupassa tilaa taas oli mutta akvaariot peränurkassa eikä valinnanvaraa hirveästi ollut. Akvaariotarvikkeista näki että ne on olleet hyllyssä monta vuotta kun myyntipakkauksetkin olivat kellastuneet. Eikä tavaraa ollut kuin hyllyssä juuri mitään. Tähän aika sitten loppuikin ja kaupat sulkivat ovensa. Mukaan ei tarttunut mitään. Tästä oppi kuitenkin sen ettei se ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolella. Pitää kuitenkin seuraavalla reissulla käydä vielä nuo noissa jäljelle jääneissä kaupoissa.
Kirjoituksistani ei pidä loukkaantua.
hruottu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 90
Liittynyt: 22:35, 07.09.2011
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tuusula

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja hruottu »

Minä käytän melkein pelkästään Kurkea, hyvää ja ammattitaitoista asiakaspalvelua ja mitään ei tuputeta eikä haittaa jos kyselee tyhmiä :mrgreen: Akvaariolinnassa tullut käytyä myös pari kertaa, sielläkin hyvä kalavalikoima mutta harvemmin tulee käytyä kun sijainniltaan minulle vähän huonompi, eikä tunnu niin "omalta liikkeeltä" muutenkaan.

Keravalla pitäisi käydä tutustumassa akvaarioliike Punaiseen Palloon, onko sieltä millaisia kokemuksia?
Altaat: 450 + 240 + 240 + 40
Lisäksi kaksi koiraa.
VanhaKiiski
Junior Member
Junior Member
Viestit: 78
Liittynyt: 15:31, 30.12.2012
Akvaarioseurat: Sillit Purkissa
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Riksu

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja VanhaKiiski »

Kurjesta saanut hyvän fiiliksen. Mukavasti ollut erilaisia sateenkaarikaloja tarjolla verrattuna muihin etelä-suomen liikkeisiin, olis vaan altaita kotosalla tarpeeksi missä niitä uittais :o :? . Akvaariolinna on myös mukavasti matkan varrella kun hämeenlinnan-väylää etelään pöristelee.
Juwel Trigon 190: Sateenkaarikalat, muutama Kiekko ja POHJAlaiset
Juwel Rio 240: Barbit, Rihmakalat, Sateenkaarikalat, Lehtikalat ja POHJAlaiset
tounison
Junior Member
Junior Member
Viestit: 106
Liittynyt: 07:17, 09.05.2013
Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lieto
Viesti:

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliikkeet?

Viesti Kirjoittaja tounison »

Kalakaverit kirjoitti: Pääasiassa asioin Tammiston Megaeläimessä. He palvelelevat meri- ja kissatarvikeasioissa ja liike sijaitsee mukavan ajomatkan päässä.
Miten täällä on on suolaisen kaloja ja tarvikkeita. Heillä ei ole mitää listaa mitä myymälästä löytyy. Viikonloppuna olisi tarkoitus tulla tutustumaan pks:n kala ja tarvike tarjontaan...
> < ( ( ( ( °> ReefToni >< ( ( ( ( °>
stop dreaming start reefing
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5535
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Valikoima vaihtelee tammistossa aika paljon koska altaiden lukumäärä ei ole päätä huimaava. Oliskohan joku parikymmentä kaikenkaikkiaan?
Kalakaverit
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2102
Liittynyt: 11:59, 01.09.2006
Akvaarioseurat: HAS, SMAS, @#merivesi.fi
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliikkeet?

Viesti Kirjoittaja Kalakaverit »

tounison kirjoitti:
Kalakaverit kirjoitti: Pääasiassa asioin Tammiston Megaeläimessä. He palvelelevat meri- ja kissatarvikeasioissa ja liike sijaitsee mukavan ajomatkan päässä.
Miten täällä on on suolaisen kaloja ja tarvikkeita. Heillä ei ole mitää listaa mitä myymälästä löytyy. Viikonloppuna olisi tarkoitus tulla tutustumaan pks:n kala ja tarvike tarjontaan...
Kyllä heiltä pääasialliset tarvikkeet löytyy. Eliöstön suhteen kannattaa melkein soitella sinne, jos jotain tiettyä etsii tai kaipailee niin voivat tilata jos heillä ei sitä satu silloin olemaan. Heiltä ei mitään listoja netistä löydy, eikä myöskään mitään ilmoittelua lähetysten saapumisesta. Tämä on hieman harmillista, koska merivesilähetyksiä heille kuitenkin tulee aika tasaiseen tahtiin. Jos / Kun sinne soittelee niin kannattaa myös kysyä, että onko siellä sitten paikalla henkilöä joka meripuolesta tietää. Itse en niinkään apua siellä ole tarvinnut tuon suhteen, mutta muutaman kerran siellä asioidessani on toista asiakasta pyydetty palaamaan seuraavana päivänä jolloin "merivesivastaava" on paikalla.
JukkaV
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 3249
Liittynyt: 13:24, 06.11.2003
Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tuusula ja Turku
Viesti:

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Itse olen käynyt nyt viime aikoina Itäkeskuksen Megaeläimessä. Pidän näkemästäni, saamastani kohtelusta ja sieltä ostamistani kaloista.
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
Siltsu
Senior Member
Senior Member
Viestit: 938
Liittynyt: 21:32, 10.02.2012
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tuusula

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja Siltsu »

Jumbon Faunatar yllätti iloisesti jouluostosten lomassa. Altaat olivat siistejä ja myyjän puheet sivusta seuranneena ihan asiallisia :D
450L kiipiät, teräkalat, norsukala, L75, L128, L201
180L L199, L-411, tetroja ><((((º> ><((((º> ><((((º>
100L L046, tetroja
Heska
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1389
Liittynyt: 20:16, 15.08.2013
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: VANTAA

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja Heska »

Siltsu kirjoitti:Jumbon Faunatar yllätti iloisesti jouluostosten lomassa. Altaat olivat siistejä ja myyjän puheet sivusta seuranneena ihan asiallisia :D
Kävin myös aamusta Jumbon Faunataressa ja yllätyin että niin pieneksi liikkeeksi aika hyvä valikoima ja se siisteys :D
Malawipossuja 2metrin karsinassa+ poikasallas malaweille.
Taika-Jim
Senior Member
Senior Member
Viestit: 792
Liittynyt: 22:07, 09.08.2001

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja Taika-Jim »

Itse olen aina asioinut Helsingin Akvaariokeskuksessa. Kun kaikki on aina mennyt hyvin ja saanut vain hyviä neuvoja ja kauppoja niin enpä oikeastaan missään muussa liikkeessä ole asioinutkaan. NL-Aquassa varmaan tulee nyt asioitua malawien myötä, mutta muuten Akvaariokeskuksessa.
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5535
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: Paras pääkaupunkiseudun akvaarioliike?

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Tapiolaan avattu North-Pet on espoon suurin akvaariokauppa. Valikoimaa riittää ihan mukavasti ja hinnatkin on kohdallaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”