Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
nepis76
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2122
Liittynyt: 20:22, 19.09.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja nepis76 »

Moikka!

Mulle tarttui mukaan ahvenvitaa, jättivallisneriaa, Echinodorus 'tricolor', 1 pieni saviluolaputki, melko iso pillisuodatin, kuivattuja tammenlehtiä, petokotiloita ja Ilkalta dr. Bassleer's raeruoka-näyte. Joskos nuo Ageneiosukset tykkäisivät tuota syödä...

Ja kiitos kaikille tuomieni kasvien ostajille, ei tarttenut tuoda mitään omista myytävistä takaisin kotio...
Tupu ja 128 litraa sekametelisoppaa seuraarion muodossa
http://www.karvakasat.net
raymax
Junior Member
Junior Member
Viestit: 51
Liittynyt: 20:22, 31.01.2008

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja raymax »

Tiikerlumme, tiikerivalisneriaa ja 2 kääpiöpuuplekoa.
en
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1921
Liittynyt: 13:55, 20.05.2007

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja en »

Pari kirjaa lapsille ja miekkapyrstöjä muksuille samoin.

Kiitos ostajille :mrgreen: ja kävijöille ja järjestäjille. Mitään ei ollut kotiinvietäväksi takaisin.
puspu
Starting Member
Starting Member
Viestit: 38
Liittynyt: 11:32, 22.08.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja puspu »

Jättivesimiekka, karkeaviuhkalehteä, tiikerivallua ja ruokaa tarttui mukaan. Niin ja satsi sukarapuja. :)

Kiitos järjestäjille!
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1722
Liittynyt: 20:52, 31.03.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja MrAFCMagic »

Jättivesimiekka, tiikerilumme, vallisneria, pmdd, poikashäkki, pistia iso ja argentiinan vesirutto.
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
They2
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2618
Liittynyt: 13:07, 14.08.2010
Akvaarioseurat: TAY
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lieto

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja They2 »

nepis76 kirjoitti:Mulle tarttui mukaan ahvenvitaa, jättivallisneriaa, Echinodorus 'tricolor', 1 pieni saviluolaputki, melko iso pillisuodatin, kuivattuja tammenlehtiä, petokotiloita ja Ilkalta dr. Bassleer's raeruoka-näyte. Joskos nuo Ageneiosukset tykkäisivät tuota syödä...
Säkö sen jättiläisvallun sieltä varastit? :mrgreen: Itse olisin halunnut, mutta en sitten saanutkaan. Itsekin ostin toisen pussin niitä tammenlehtiä, ja kun kotona avasin niin yllätyksenä sisältä tuli hämähäkki esiin. Mukaan tuli myös perus vallisneriaa, jaavansaniaista, melalehteä, kokonaan pieniksi paloiksi silputtua ricciaa (en tajunnut huutiksessa :frown: ) ja tiikerilummetta. Kuka osti Blyxa japonicaa? Itsekin sitä havittelin.
Thompson
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1081
Liittynyt: 07:19, 09.06.2004
Akvaarioseurat: TAS, Ciklidistit
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja Thompson »

Enhän mä mitään ostanu enkä myyny, mutta otin pari kuvaa kuten aina. Klik
They2
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2618
Liittynyt: 13:07, 14.08.2010
Akvaarioseurat: TAY
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lieto

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja They2 »

Sä siis niitä kuvia ottelit. Sai konepiistooli uudet kasvot. :mrgreen:
pikku-tatti
Senior Member
Senior Member
Viestit: 545
Liittynyt: 14:27, 01.10.2006
Akvaarioseurat: tas
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja pikku-tatti »

en kyllä tykkää omasta edustuksestani noissa kuvissa -.-'

Mutta siis ostin vaan ruokaa itelleni ja kaloille! olen oikein ylpeä siksi itestäni :mrgreen:
srd
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2010
Liittynyt: 13:11, 28.09.2005
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kerava

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja srd »

Mukaan tarttui 4 jeesusrapua, tiikeribarbeja, keltabarbeja, isolimaskaa, ruokaa, vedenparannusainetta ja muffineita.

Voi ku sievan kuvan olit musta ottanu, kerranki :D
VesiEläin
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5925
Liittynyt: 07:54, 04.03.2004
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja VesiEläin »

Mukaani lähti kaunista "vesuviusta" ja Ilkalta sähkönjohtavuusmittari.
Kaikki kalaset saivat uudet kodit, kiitos huutajille. Toivottavasti ne pienimmät selvisivät ehjin nahoin uusiin koteihin, sillä pakkasin kalat jo aamukuuden jälkeen. Pitkä päivä siis kaikilla.
They2 kirjoitti:Itsekin ostin toisen pussin niitä tammenlehtiä, ja kun kotona avasin niin yllätyksenä sisältä tuli hämähäkki esiin..
Heh, hämähäkki on kestänyt hyvin illan saunomisen kuumassa, lehtien syyskosteudet kuivattelin siis pois lauteilla.
millia
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 5666
Liittynyt: 16:10, 10.11.2001
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja millia »

Viivyin paikalla noin 1,5 minuuttia enkä ehtinyt ostaa mitään huutiksesta tai moikkaan tuttuja, mutta Ilkan pöydästä lähti kuitenkin ruokapurkki mukaan. Mä vaan kävin, äkkiä. :mrgreen:
Tuulahelena
Junior Member
Junior Member
Viestit: 176
Liittynyt: 21:01, 20.06.2006
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: ROVANIEMI

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja Tuulahelena »

Mulla tuli monenlaista kasvinyssäkkää mukaan ja pussukallinen niitä västäräkkiplatyja, jotka olikin oikein kivan näkösiä väripilkkuja tuolla altaassa. Jos jollakulla on niitä lisää, voisin tehdä kauppoja. Nyt harmittaa kun en rääkäissyt toistakin pussillista ja vaikka kolmattakin.
srd
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2010
Liittynyt: 13:11, 28.09.2005
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kerava

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja srd »

Mä YRITIN saada niitä platyja... XP
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2408
Liittynyt: 09:35, 26.09.2001
Akvaarioseurat: TAS
Paikkakunta: Loppi, Kormu City
Viesti:

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Tänne päätyi 6 kpl luonnonmuotoista lehtikalaa. Ja ovat oikein reippaita yksilöitä :)
Kaikki tuomani kalat ja kasvit menivät kaupaksi.

Kiitokset taas tästä tapahtumasta :) Pääsinpä minäkin pariin kuvaan :mrgreen:
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
They2
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2618
Liittynyt: 13:07, 14.08.2010
Akvaarioseurat: TAY
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lieto

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja They2 »

Haluutekste hieman kertoo, mikälaista naamoja niccien takaa löytyy, niin voisi noista kuvista hieman bongailla? :mrgreen: Jos joku nyt mun ulkonäköä miettii, niin varmaan erotuim kyllä joukosta. Se aasialainen. :D
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1722
Liittynyt: 20:52, 31.03.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja MrAFCMagic »

Hilleri kirjoitti:Jättivesimiekka, tiikerilumme, vallisneria, pmdd, poikashäkki, pistia iso ja argentiinan vesirutto.
http://sv.aqua-web.org/kuvat/TAS/huutis ... large.html

Minun tiikerilumme nyt. <3 :D
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
Heidinakvaario
Junior Member
Junior Member
Viestit: 51
Liittynyt: 21:20, 09.08.2010
Sukupuoli: Nainen

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja Heidinakvaario »

Me ostettiin miekkapyrstöjä pari pussia, saatiin "vihreitäkin" ja kaunis tiikerilumme, Lotta tyttäreni sai myös huudettua akvaariokirjan. Se on kulkenut aika tiiviisti tyttösen kainalossa :D Näistä tuntomerkeistä meidät jo varmaan tunnistaa, päästiin valokuvaankin. Aikomus olisi tulla mukaan TASin toimintaan. Akvaario on aika uusi juttu meidän perheessä. Joskus kymmenvuotiaana mulla oli 50 litraseen purkkiin tungettu sinirihmakalapariskunta ja muuta epäsopivaa. Ehkä tästä syystä mun teki NIIIN kovasti mieli niitä isoja sinirihmoja, mitä kukaan ei tällä kertaa huolinut.. Suuri kiitos tapahtuman järjestäjille!
They2
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2618
Liittynyt: 13:07, 14.08.2010
Akvaarioseurat: TAY
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lieto

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja They2 »

Heidinakvaario kirjoitti:Me ostettiin miekkapyrstöjä pari pussia, saatiin "vihreitäkin" ja kaunis tiikerilumme, Lotta tyttäreni sai myös huudettua akvaariokirjan. Se on kulkenut aika tiiviisti tyttösen kainalossa :D Näistä tuntomerkeistä meidät jo varmaan tunnistaa, päästiin valokuvaankin. Aikomus olisi tulla mukaan TASin toimintaan. Akvaario on aika uusi juttu meidän perheessä. Joskus kymmenvuotiaana mulla oli 50 litraseen purkkiin tungettu sinirihmakalapariskunta ja muuta epäsopivaa. Ehkä tästä syystä mun teki NIIIN kovasti mieli niitä isoja sinirihmoja, mitä kukaan ei tällä kertaa huolinut.. Suuri kiitos tapahtuman järjestäjille!
Ai se olit sinä. Istuin takavasemmalla siinä 2 muksun kanssa tulleen naisen vieressä. Nyt sai Heidikin kasvot. :D
srd
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2010
Liittynyt: 13:11, 28.09.2005
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kerava

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja srd »

Amos
Senior Member
Senior Member
Viestit: 710
Liittynyt: 01:35, 01.05.2008
Sukupuoli: Mies

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja Amos »

Oli hauska tutustua :D
Mukaan "tuli" repullinen kasveja, pari "isoa ottoa" ja pieni oksa. Ihan huutamallakin osa :P
Kiitos nille jotka järjestivät juhlat. Mutta eiväthän juhlat ole mitään ilman juhlaväkeä, johon myös järjestäjät kuuluvat.
Mutta eikös ollutkin erinomaiset meklarit ja kuinka tuo aikataulukin oli niin hyvin laskettu?
1000, 100 ja 10 litraa
Gin
Junior Member
Junior Member
Viestit: 52
Liittynyt: 21:51, 17.08.2006
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kotka

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja Gin »

Mukaan tarttui vain 2 purkkia ruokaa. Olipahan edes jtn kotiin vietävää. :D Jos olisi ollut aikaa aamulla, niin olisin itse tuonut kirsikkasukarapuja ja parit kasvikset. Ehkä sitten seuraavalla kerralla..
skare
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1784
Liittynyt: 13:26, 08.10.2001
Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Pirkkala / TAS

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja skare »

Huusin 2 kpl lattamonnipussukan ja kaksi pussillista kardinaalitetroja. Ja lisäksi monenmonta kirjaa TAS:n kirjastoon kerhohuoneelle, siellä saa käydä niitä lueskelemassa kunhan ne vaan ehditään luetteloida ja päällystää.

Se hiukan ihmetytti, kun kukaan ei huutanut seepraplekoa, vaikka hinta oli vaivaiset 50 euroa... en edes minä itse :)

Kiitokset talkooporukalle, oli jälleen kerran todella onnistunut huutokauppatapahtuma ja aikataulu toimi kuin rasvattu. Ihan mahtava tiimi!
Tartsani
Starting Member
Starting Member
Viestit: 42
Liittynyt: 22:49, 19.02.2005
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Nokia

Re: Mitä ostit TAS:n huutiksesta?

Viesti Kirjoittaja Tartsani »

They2 kirjoitti:
nepis76 kirjoitti:Mulle tarttui mukaan ahvenvitaa, jättivallisneriaa, Echinodorus 'tricolor', 1 pieni saviluolaputki, melko iso pillisuodatin, kuivattuja tammenlehtiä, petokotiloita ja Ilkalta dr. Bassleer's raeruoka-näyte. Joskos nuo Ageneiosukset tykkäisivät tuota syödä...
Säkö sen jättiläisvallun sieltä varastit? :mrgreen: Itse olisin halunnut, mutta en sitten saanutkaan.
Minä taas huusin kilpaa tuosta ahvenvitasta, mutta ilman jäin :)

Mukaan tarttui afrikansaniaista, karvalehteä, jättiläisviuhkalehteä, pariskunta sinirihma goldeja ja 2 punanoitamonnia.

Itse saavuin paikalle myöhässä ja nyt kun katselee kuvista, mitä kaikkea olisi ollut tarjolla, niin harmittaa!
Kuvista en pongannut itseeni, mutta istuin vasemmalla, melko takana.

Kiitos järjestäjille hyvästä huutokaupasta taas kerran!

Muoks: ostoslistalta unohtui pari pesun pinssiä ja pohjatabletit.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”