Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Akvaariokeskus on täysin akvaarioihin ja kaloihin keskittynyt liike ja akvaario-alan valikoima on Suomen suurimpia.
http://www.akvaariokeskus.com

Valvoja: Moderaattorit

marinum
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 3804
Liittynyt: 15:06, 29.01.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Raisio/Turku

Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja marinum »

Haluan ainakin omalta osaltani kiittää Helsingin Akvaariokeskuksen väkeä todella kokenesta, asiantuntevasta ja välittävästä palvelusta, jota olen heiltä saanut. Kalalähetykset ovat aina tulleet turvallisesti perille, (heitä jopa kiinnostaa miten kalat ovat tulleet perille), olen saanut hyviä neuvoja moneen pulmaan mm. eri lajien keskinäiseen sopimiseen, lääkitsemiseen... He jaksavat pitää yllä täydellisen erinomaisia nettisivujaan ja jaksavat vastailla vielä sähköpostitse tulleisiin kysymyksiin. Huippuosaamista, suurkiitokset heille! [;)]
MYYDÄÄN LEHTIKALOJA JA 80x50x50 eli 200 L KULTAKEHYSAKVAARIO
Jani
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1196
Liittynyt: 09:07, 26.09.2001
Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Oulu

Samaa mieltä!

Viesti Kirjoittaja Jani »

Kyseinen liike kuuluu myös minun suosikkeihin, koska plekofani olen aina ollut. Omistajapariskunta on kyllä huippumukava ja juttua riittää. Siellä vaan meinaa aina kaikki rahat mennä ku on niin hienoja fisuja :)
Mörrikkä
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1508
Liittynyt: 10:33, 19.07.2006
Akvaarioseurat: JAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: JKL
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mörrikkä »

Jep.
kiitokset Petrille hyvästä palvelusta viime vuonna, kun ostin ensimmäisen "oikean" akvaarioni häneltä. Takuuasiatkin onnistuvat, vaikka maahantuoja koittikin unohtaa asian :roll:
sardiini_85
Member
Member
Viestit: 473
Liittynyt: 10:37, 10.10.2006
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: karkkila

Viesti Kirjoittaja sardiini_85 »

Täältäkin löytyy yksi jonka mielestä Helsingin akvaariokeskuksesta saa erinomaista palvelua! :D
Siellä minä useimmiten käyn. Ja sinne olen aina soittanut jos on tarvittu apua jossain akvaarioon liittyvässä.
Kalavalikoimakin on aina laaja ja jos jotain ei löydy, niin tilaavat. :D
"Se on makuasia" Sanoi mäyrä, kun muniaan nuoli.
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5534
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Täältä vastalause:

Odotin palvelua puoli tuntia. Sinä aikana ei kukaan ollut kiinnostunut minusta. Kukaan ei vaivautunut edes tervehtimään. Henkilökunnan määrä oli kolme ja asiakkaiden sama kolme... Yhtälö ei mielestäni oikein täsmää. Enpä ole muualla samaan törmännyt.
Tigeri
Member
Member
Viestit: 432
Liittynyt: 20:02, 03.04.2005
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Tigeri »

Täytyy antaa vähän myöskin sapiskaan kuten Teemu Salonenkin. Pari vuotta sitten pyytelin akvaariopaketeista tarjouksia useista akvaarioliikkeistä. Akvaariokeskus oli ainoa paikka josta sellaista en saanut. Puhelimeen ei vastattu mikä sinällään on akvaarioliikkeessä ymmärrettävää. Mutta koska en saanut myöskään sähköpostilla lähetettyihin viesteihin vastausta päädyin asioimaan muissa liikkeissä. Luulisi pitkälle toisen tuhannen euron arvoinen kauppa senverran kiinnostavan että edes sähköposteihin jonkinlaisen vastauksen saisi.
Fisuliina
Senior Member
Senior Member
Viestit: 779
Liittynyt: 19:45, 26.02.2006
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Fisuliina »

Minulla ei kyllä ole pahaa sanottavaa, päinvastoin.

Asioin pääsääntöisesti Akvaariokeskuksessa. Muissakin liikkeissä käyn ja ostoksiakin niistä teen, mutta useimmiten löydän itseni kahvikuppi kädessä pyörimästä nimenomaan tuolta. Tuossa taannoin täällä kiittelinkin omalta osaltani erinomaisena kokemaani palvelua - takuuasiat ovat aina hoituneet tuosta vaan, kaloja on tilattu jos niitä ei ole ollut saatavilla, suodatin tultiin iltamyöhään kotiini korjaamaan kun en itse sitä enää saanut pyörimään jne.. Arvoa ei myöskään voi olla antamatta niille lukuisille neuvoille mitä olen tuolta liikkeestä saanut. Ehkä joskus muidenkin asiakkaiden ajan kustannuksella on käyty pitkiä keskusteluja hyödyllisestä asiasta jos toisestakin.

Erityisen mukavalta tuntuu mennä liikkeeseen jossa minut muistetaan asiakkaana, tässä tapauksessa ihan nimeltä. Silloin voi keskustella laajemmalta muustakin, eikä aina tarvitse aloittaa ihan joka asian selvittämistä alusta alkaen.

Isot kiitokset siis täältäkin suunnasta vielä kerran! :D
Junttis
Senior Member
Senior Member
Viestit: 771
Liittynyt: 16:05, 31.03.2004
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Junttis »

Teemu Salonen kirjoitti:Täältä vastalause:

Odotin palvelua puoli tuntia. Sinä aikana ei kukaan ollut kiinnostunut minusta. Kukaan ei vaivautunut edes tervehtimään. Henkilökunnan määrä oli kolme ja asiakkaiden sama kolme... Yhtälö ei mielestäni oikein täsmää. Enpä ole muualla samaan törmännyt.
Tämä minuakin ärsyttää. Mielestäni liikkeen taso on laskenut lähivuosina.
Välillä ottaa kupoliin tietty "pakkosyöttö". Kalojakaan ei karanteenata kunnolla nykyään.

Tottakai sieltä hyvääkin palvelua saa, kunhan tietää tarkalleen mitä hakee.
Vipe
Junior Member
Junior Member
Viestit: 95
Liittynyt: 21:00, 20.03.2007
Paikkakunta: Helsinki HAS

Viesti Kirjoittaja Vipe »

Minä jaan Akvaariokeskukselle sekä risuja että ruusuja. Palvelu on hyvää ja kärsivällistä, sitä erityisesti korostaen, koska osaan olla aikaa vievä asiakas. Etenkin se nuori tummahiuksinen naismyyjä on erinomainen.
Risuja siitä että siellä on vallalla kummallinen periaate että jos asiakas ei ole täysin varma siitä mitä haluaa niin vain kallein on varteenotettava vaihtoehto. Ei tunnu kivalta kun ensin menet kysymään jostain halvemmasta versiosta(esim muu kuin eheimin suodatin) ja kun selviää että minulla saattaisi ollakin varaa kalliimpaan niin kaikki aiemmin halvasta hyvää sanottu kumotaan, todetaan rivien välistä että olen tyhmä jos ostan sen, ja itsepintaisesti väitetään vastaan vaikka uskoisinkin sen riittävän tarpeisiini.
Noh, ehkä olen heikko asiakas. Ainahan minulla on oikeus äänestää jaloillani. Kuitenkin varmasti vierailen siellä silloin tällöin, kalavalikoima on hyvä ja siisti, ja naismyyjät mukavia.
"I'm here to lead not to read!"
noel.runeberg
Member
Member
Viestit: 311
Liittynyt: 14:59, 11.04.2006
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: kauniainen

Viesti Kirjoittaja noel.runeberg »

Mielestäni hyvä liike. Tilaa erikoisempaakin kalaa jos haluaa, vastaa sähköpostiin, myy vain oikeisiin olosuhteisiin.
Tosin valitettavasti on pakko yhtyä Vipen kommenttiin. Tyrkyttävät tosiaan aina kaleinta kalaa.
Minua on kyllä aina tervehditty heti sisään astuessani. Sekä palveluakin saa heti kun on vapaa asiakkaista.
Joskus on ollut pakko sanoa että olen vasta miettimässä kun heti tullaan tarjoamaan apua [;)]
Monnisfriikki!! 250l
Sekä hölmö koiramme
Get a life or die tryin
Maisu
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5469
Liittynyt: 15:10, 30.07.2001
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Maisu »

noel.runeberg kirjoitti:Tosin valitettavasti on pakko yhtyä Vipen kommenttiin. Tyrkyttävät tosiaan aina kaleinta kalaa.
Kallein kuulostaa samalla erikoisimmalta, harvinaisimmalta, vaikeimmin saatavalta... Olisihan sellainen ihan pöllö myyjä joka tarjoaisi vakioasiakkaille pelkkää leipäkalaa jos erikoisempaakin on saatavilla, eikö? :D
Merri
Senior Member
Senior Member
Viestit: 504
Liittynyt: 00:44, 06.04.2003
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Merri »

noel.runeberg kirjoitti: Tyrkyttävät tosiaan aina kaleinta kalaa.
Minua on kyllä aina tervehditty heti sisään astuessani. [;)]
Yhdyn molempiin väittämiin. Eräs aloitteleva tuttavani meni tutustumaan paikkaan ja kuulemma hänelle tuputettiin puoliväkisin kaikkea hiilarilevittimistä lähtien aivan välttämättöminä aloittelijan kapistuksina... No joo, kauppa se on joka kannattaa.

Viimeksi liikkeessä käydessäni yllätyin iloisesti, kun minulle huikattiin kuuluva tervehdys jo ovella, vaikka liike oli tupaten täynnä, eikä kukaan myyjistä ollut vapaana. Tosin olen joskus "saanut" tulla ja lähteäkin kenenkään mitään noteeraamatta. Comme ci, comme ca.
"I'll rise but I refuse to shine"
narm
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1682
Liittynyt: 20:08, 06.04.2007
Akvaarioseurat: ---
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja narm »

Erinomaista palveluahan tuolta saa :D .
Ja eiköhän siellä kaupata joskus kalliita tuotteita ym. mutta ei se ole hölömö joka myy, vaan se joka niitä sitten ostaa :mrgreen: ja onhan noita muitakin liikkeitä ,joissa hinnat ihan pilvissä verrattuna muutamaan muuhun liikkeeseen, joissa jo pitää ihan kysyä ,että "onko tässä oikea hinta...?" :D
brisco county jr
Starting Member
Starting Member
Viestit: 36
Liittynyt: 16:49, 02.03.2007
Paikkakunta: Wild Imatra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja brisco county jr »

[;)] loistavaa palvelua olen aina, saanut akvaariokeskuksessa joten tulen, jatkosakin asioimaan siellä. [;)]
550 l Seura-akvaario 90 l Seka T.Brisco
Salama-Santeri
Junior Member
Junior Member
Viestit: 76
Liittynyt: 21:56, 29.07.2006
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Salama-Santeri »

Akvaariokeskus on mielestäni pääkaupunkiseudun parhaita akvaarioliikkeitä, kun tietotaso on mahtava ja neuvoja saa kysyessään. Valikoitunut ainakin itselleni vakiopaikaksi, jossa käyn.
Juhis90
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1294
Liittynyt: 18:47, 15.04.2004
Paikkakunta: Joensuu, LAS

Viesti Kirjoittaja Juhis90 »

Itse olen oikein tyytyväinen akvaariokeskukseen ja asioin siellä melko useasti. Myyjät ovat oikein mukavia ja asiakaspalvelu hyvää :) .
rakle
Junior Member
Junior Member
Viestit: 72
Liittynyt: 19:06, 09.01.2006

Helsingin Akvaariokeskus

Viesti Kirjoittaja rakle »

Olen saanut hyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskukselta. Tyhmiin kysymyksiini on vastattu niin sähköpostitse kuin puhelimitsekin.
Tosi asiantunteva ja alansa osaava liike :D :D
viet
Starting Member
Starting Member
Viestit: 2
Liittynyt: 18:08, 28.09.2004
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja viet »

Kyllä siellä on hyvä palvelu. Paitsi huono puoli on se että, ne ei anna oikeastaan mitään hyvityksenä. Muut liikkeet kun yleensä antavat 1/3 hinnasta jolla sitten myyvät. Tuolla ehkä antavat 1/10, jos hyvä tuuri käy, melkein ilmaiseksi pitäs antaa. :twisted:

Edit: Isot alkukirjaimet ja välilyönnit lisätty.
-Ylläpito
pikku-tatti
Senior Member
Senior Member
Viestit: 545
Liittynyt: 14:27, 01.10.2006
Akvaarioseurat: tas
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pikku-tatti »

viet kirjoitti:kyllä siellä on hyvä palvelu.paitsi huono puoli on se että ne ei anna oikeastaan mitään hyvityksenä,muut liikkeet kun yleensä antavat 1/3 hinnasta jolla sitten myyvät..tuolla ehkä antavat 1/10 jos hyvä tuuri käy,melkein ilmaiseksi pitäs antaa. :twisted:
Mitä 1/3? Mistä sellaista hyvitystä saa?
540l, 180l ja Minttu-koira <3
marinum
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 3804
Liittynyt: 15:06, 29.01.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Raisio/Turku

Viesti Kirjoittaja marinum »

pikku-tatti kirjoitti:
viet kirjoitti:Kyllä siellä on hyvä palvelu. Paitsi huono puoli on se että, ne ei anna oikeastaan mitään hyvityksenä. Muut liikkeet kun yleensä antavat 1/3 hinnasta jolla sitten myyvät. Tuolla ehkä antavat 1/10, jos hyvä tuuri käy, melkein ilmaiseksi pitäs antaa. :twisted:
Mitä 1/3? Mistä sellaista hyvitystä saa?
Olisiko kyse siitä, jos sinne vie vaikka omia kala kasvattejaan myyntiin?
MYYDÄÄN LEHTIKALOJA JA 80x50x50 eli 200 L KULTAKEHYSAKVAARIO
Höpötys
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1008
Liittynyt: 15:47, 23.07.2005
Paikkakunta: vsa

Viesti Kirjoittaja Höpötys »

Tuossa paikassa on kyllä yksi tosi iso miinus: sinne on 400km matka [}:)]

Voisivat tehdä sivuliikkeen tänne Vaasaan :mrgreen:
viet
Starting Member
Starting Member
Viestit: 2
Liittynyt: 18:08, 28.09.2004
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja viet »

marinum kirjoitti:
pikku-tatti kirjoitti:
viet kirjoitti:Kyllä siellä on hyvä palvelu. Paitsi huono puoli on se että, ne ei anna oikeastaan mitään hyvityksenä. Muut liikkeet kun yleensä antavat 1/3 hinnasta jolla sitten myyvät. Tuolla ehkä antavat 1/10, jos hyvä tuuri käy, melkein ilmaiseksi pitäs antaa. :twisted:
Mitä 1/3? Mistä sellaista hyvitystä saa?
Olisiko kyse siitä, jos sinne vie vaikka omia kala kasvattejaan myyntiin?
Kyllä! Esim. Joensuussa Paraskaveri antaa taistelukala naaraasta 1,50e hyvitystä. Tuolla ne antaa 0,10e, vaikka ne myyvät sitten eteenpäin 5e/kpl, eli ei olekaan muuten 1/10 osa vaan onkin 1/50.

Edit: Isot alkukirjamet ja välilyönnit lisätty.
-Ylläpito
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5534
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Pistetääs taas vähän vastahankaa.

Hankin sieltä taannoin (vasten vakaita periaatteitani) rapuja, joiden oli tarkoitus pitää mahdollinen lasiruusukolonnia kurissa heti alkuunsa.
Myöhemmässä vaiheessa selvisi, että kyseiset ravut eivät ole sitä lajia nähnytkään, mitä ne mulle myivät. Jäi aika paha maku suuhun.
Meiltä sinne on julkisilla matkaa reippaat kymmenen minsaa ja akvaariolinnaan about tunti. Istun mielummin sen reippaan tunnin bussissa ja meen sellaseen kauppaan, jossa henkilökunta tietää mitä myy ja jättää myymättä sen mitä ei tarvita ja ennenkaikkea tietää, mitä myy!
Eniten mua jurppii täälläkin jatkuvasti ilmenevät tapaukset siitä että normaalille olohuoneakvaristille joka haluaa muutaman punasen kalan, on myyty ihan älytön määrä kamaa, jota se ei todellakaan tarvitse pyörittääkseen akvaariotaan kunnolla.
hx
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1294
Liittynyt: 10:55, 26.11.2004
Paikkakunta: espoo

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja hx »

Aika ihmeellistä.

Sä sanot halunneesi rapuja, jotka syö Aiptasiaa.
Tuolla omassa säikeessäsi sä sanot saaneesi wurdermanneja. Ne just syö sitä Aiptasiaa.
Nyt sä sit sanot saaneesi vääriä rapuja, koska et saanut amboinensiksia- jotka eivät syö Aiptasiaa.

Mitä mä en nyt ymmärrä tästä?
-Gone fishing-
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5534
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Oon nyt itekki hiton solmussa näitten rapusten kanssa. Mulle myytiin Lysmata amboinensina rapua joka näyttää tältä. Amboinensis kuitenki näyttää täysin toisen laiselta.
Kumpi näistä nyt sitte syö sitä aiptasiaa ja kumpi ei.
Anyhow, pieleen meni se mitä myytiin ja se mitä sain.
Vähän sama, ku haluais jonkun joka söis makeessa vedessä veden pinnalta limaskaa. Haluisit vaikka kultakaloja, mut sulle kuitenki myytäis karppeja=sama asia.

Muoks. Lajimääritys on edelleenkin vähintäänkin epävarma, koska rapusia ei pahemmin näy. Eli laji voi olla ihan mikä tahansa. Jurppii vaan se, että kun lajeilla on eroa kun yöllä ja päivällä, niin silti ei vaivauduta ottamaan selville ees lajin oikeata nimeä vaan jätetään sen tiedon hankkiminen asiakkaan ongelmaksi. Nyt ollaan väärillä jäljillä ja pahasti!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Helsingin Akvaariokeskus”