Hintavertailuja?

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
japa
Junior Member
Junior Member
Viestit: 94
Liittynyt: 09:21, 22.05.2002
Paikkakunta: Kuopio

Hintavertailuja?

Viesti Kirjoittaja japa »

Itse olen todennut että kauppakeskus comin Pet&Rider taitaa olla halvimpia? Vai onko kellään tietoa suomalaisista ja halvemmist liikkeistä?
Kaikilla asioilla on taipumus järjestyä,ellei otetaan apuun tarkkuus,voima ja nopeus.
dsl
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1387
Liittynyt: 11:41, 22.12.2001
Paikkakunta: Oulu

Re: Hintavertailuja?

Viesti Kirjoittaja dsl »

japa kirjoitti:Itse olen todennut että kauppakeskus comin Pet&Rider taitaa olla halvimpia? Vai onko kellään tietoa suomalaisista ja halvemmist liikkeistä?
Ei se mun mielestäni ole halpa edes verrattuna yleiseen hintatasoon. Toki voihan olla, että Helsingissä on eri hintaista kuin muualla. Ja toisaalta, en ole kovin kattavaa vertailua tehnyt.

Olisi toki mukava, jos joku tekisi kattavan vertailun suomalaisten liikkeiden ja nettikauppojen välillä.
hmm. aw on kyllä aika lailla hölmö paikka.
Didi
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 626
Liittynyt: 16:52, 21.10.2001
Paikkakunta: Talo

Viesti Kirjoittaja Didi »

Pet-rider on halpa verrattuna niihin hintoihin mitä täällä meilläpäin on. Tosin Saksasta saa vieläkin halvemmalla.
japa
Junior Member
Junior Member
Viestit: 94
Liittynyt: 09:21, 22.05.2002
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja japa »

Jep, ainakii kuopiossa on hinnat aika lailla korkeempia kuin esim Pet&Riderilla. Hinta esim. Tetran general kuopiossa 9,10e ja Pet&Riderilla 6,05e Tetran agua safe 250 ml on kuopiossa jotain 12e kun pet&riderilla sama mutta 500 ml 14e
Pelkästään muutama ruokapurkki niin vaikka postikulut laskee mukaan niin säästää ostoksissa.
Kävin tossa juuri kuuluisassa kyläkauppa Keskisellä niin eipä siel ollut juuri mitään muuta kuin keron kalanruoka akvaario tuotteita. Ja samassa rakennuksessa oli akvaarioliike, niin siel oli aika huono valikoima ja hinnat eivät ollet mitää kehuttavia. Muutamia hienoja kaloja oli....
Jos vaan on tietoo mis edullisia tuotteita niin kertokaa :!:
Kaikilla asioilla on taipumus järjestyä,ellei otetaan apuun tarkkuus,voima ja nopeus.
oppo
Senior Member
Senior Member
Viestit: 696
Liittynyt: 12:45, 17.12.2001
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja oppo »

japa kirjoitti:Kävin tossa juuri kuuluisassa kyläkauppa Keskisellä niin eipä siel ollut juuri mitään muuta kuin keron kalanruoka akvaario tuotteita. Ja samassa rakennuksessa oli akvaarioliike, niin siel oli aika huono valikoima ja hinnat eivät ollet mitää kehuttavia. Muutamia hienoja kaloja oli....
Tuota noin mitä siellä akvaarioliikkeessä oli(suodattimia, ruokia, aineita) ja mihin hintaan? Oliko muita kuin ns.peruskaloja? Entäs kasveja? Ja mihin hintaan... Oliko kaloissa plekoja? Rasboroita? Rihmakaloja?



8O
Ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee, mutta sen voi aina kertoa eteenpäin.
japa
Junior Member
Junior Member
Viestit: 94
Liittynyt: 09:21, 22.05.2002
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja japa »

En oikein muista enää mitä kaikkea siellä oli. Ruuat ja kaikki tarvikkeet oli siinä keskihinta luokkaa. Kaloista jäi mieleen lehtikalojen poikaset, kirjoahvenet(muistaakseni ne oli seeprakirjoahvenia) ja sitten oli joku monnilaji joka kait kasvaa jopa 60-70 cm pitkäksi.
Jotenkin jäi sellainen pettynyt olo mulle. Koko liike oli hieman sekava ja näytti siltä että sekä kasvialtaat että osa kala-altaista olisi tarvinnut aika perusteellista hoitoa.
Jotkut pienet, ehkä vain karanteenialtaaksi käyvät, olivat aika halpoja paketteja.
Ei kannata lähteä asioikseen käymään ainakaan etäältä.
Kaikilla asioilla on taipumus järjestyä,ellei otetaan apuun tarkkuus,voima ja nopeus.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”