Koruleväkotilo

Muihin ryhmiin sopimattomat kalat (sateenkaarikalat, sädekalat, pallokalat jne.), mukaan lukien muut "örkit".

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Pauffe
Starting Member
Starting Member
Viestit: 1
Liittynyt: 13:19, 04.10.2021
Akvaarioseurat: 0
Sukupuoli: Nainen

Koruleväkotilo

Viesti Kirjoittaja Pauffe »

Onko kenelläkään kokemusta koruleväkotiloista ja erityisesti niiden halukkuudesta kiipeillä vedenpinnan yläpuolella? Minulla siis uusia asukkeja kasviakvaariossani, kaksi koruleväkotiloa. Minulla oli käsitys näitä ostaessa, että ovat täysin akvaattisia, viihtyisivät vain veden alla. Nyt erityisesti toinen näistä kavereista nousee myös ylös vedestä, toki vain lyhyitä matkoja. Akvaario on siis osin katettu, mutta osa siitä on auki ja pohdin onko akvaario nyt suljettava kokonaan? Kuinka pitkään viihtyvät pois vedestä ja kuinka korkealle voivat kiivetä lasia/kiviä/oksia pitkin?
niin
Junior Member
Junior Member
Viestit: 108
Liittynyt: 23:59, 04.04.2009
Sukupuoli: Nainen

Re: Koruleväkotilo

Viesti Kirjoittaja niin »

Hei, en osaa tarkemmin vastata kysymykseesi, mutta olen huomannut näiden välillä kulkevan kansilevyissä. Eli kokoaan poissa vedestä. Eivät ole kuitenkaan tulleet esim. ruokinta-aukosta ulos vaan pysyneet altaan sisällä. Aika huolella ovat kansilaseja jynssänneet, koska tietyssä valossa näkee, että on kotilon vanaa kaikkialla :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut kalat ja eliöt”