Lävistykset

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

avene
Junior Member
Junior Member
Viestit: 146
Liittynyt: 20:31, 21.06.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kiuruvesi

Lävistykset

Viesti Kirjoittaja avene »

Millaistas rautaa teiltä löytyy naamasta ja ylipäätään kehosta?
Minulla tällähetkellä enää vain perus labretti alahuulessa oikealla & korvakorut.
Ennen oli medusa & snakebitesit, mutta pian kyllästyin, kun tuntui naama olevan liiankin täynnä :D
Pohdiskellut olen kielikorua, bridgeä ja niskasurfacea. Bridge kyllä epäilyttää hieman, koska mahdollisesti joudun hankkimaan silmälasit,
joten pitäisi tuo koru ottaa sellaisessa paikassa, joka millilleen osaa sen mallata kunnolla.
Kyllä riskinotto aina kannattaa.
Tallulah
Senior Member
Senior Member
Viestit: 637
Liittynyt: 14:59, 01.07.2005
Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Tallulah »

Mulla myös alahuuliläväri, oikealla ja korviksien reiät (joissa en kyllä ole aikoihin pitänyt korviksia).
400 litraa vettä, 2x saksanpaimennin, 2x jättiläistuhatjalkainen, 1x viljakäärme, mies ja poika
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Multa löytyy kax reikää nenästä, molemissa korvissa on yhet, ja huulten välistä löytyy yx... Siis ihan nämä luomut. :mrgreen:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Koss
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2658
Liittynyt: 01:45, 03.06.2004
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Koss »

Ei oo, eikä tuu. :mrgreen:
Xiphophorus
Junior Member
Junior Member
Viestit: 95
Liittynyt: 19:38, 15.04.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Vaasa

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Xiphophorus »

Lävistykset ovat yksi erittäin kauhea asia!Minun mielestä on ällöttävää,jos ihmisen naama on täynnä jotain metallirinkuloita!Vuoden turhake! [}:)]
54L
Kana +-yksipantteri
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1693
Liittynyt: 10:41, 31.12.2010
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Kana +-yksipantteri »

Xiphophorus kirjoitti:Lävistykset ovat yksi erittäin kauhea asia!Minun mielestä on ällöttävää,jos ihmisen naama on täynnä jotain metallirinkuloita!Vuoden turhake! [}:)]
Harvinaisen samaa mieltä. No voihan sitä laittaa vaikka suuhunsa kaikenlaisia nappeja, jos haluaa ehdottomasti nostaa tulehdusriskiä "monta pykälää". [;)]
100, 235 ja 525 litraiset seuralat + 50 litrainen rasbora-allas.
Vle1ko
Junior Member
Junior Member
Viestit: 222
Liittynyt: 23:25, 27.07.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Vle1ko »

Oli joskus korvis, mutta kaaauan sitten sain sparrimatsissa pahasti korvilleni niin päätin luopua suosiolla moisesta rinkelistä korvassani. :mrgreen:
Altaassa uiskennellut Serrasalmus rhombeus, Serrasalmus sanchezi, ja tällä hetkellä Serrasalmus manueli, sekä Pygocentrus nattererit.
http://www.opefe.com/ Paljon piraijainfoa
mc82
Senior Member
Senior Member
Viestit: 769
Liittynyt: 19:23, 18.02.2010
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja mc82 »

Ei o, ei tu! Ei ole edes korvissa reikiä...
450 l Etelä-Amerikkaa:
Biotodoma wavrini, Biotodoma cupido, Pterophyllum leopoldi, Hypancistrus sp. L-66, Peckoltia sp. L-134
cassie_86
Senior Member
Senior Member
Viestit: 547
Liittynyt: 13:57, 28.05.2008
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja cassie_86 »

Ei ollu ensimmäiseen 23 ikävuoteen, sitten alkoi tekemään korviksia mieli, mutta inhoan kipua. Ratkaisu oli ehkä poikkeuksellinen, mieheni teki kaikki korvalävistykset samaan syssyyn. Molemmille puolille kolme, eli yhteensä 6 reikää, selvisin yhdellä paranemispsosessilla. Pariin viikkoon ei kummallakaan kyljellään nukuttu, mutta paranivat nopeasti ja siitä lähtien ovat olleet hyvät. Tietenkin piti puhdistella ahkeraan aluksi..
Altaat:165l seura-akvaario, 120l platyjä ja molleja (aina poikasia myynnissä),317l: 1x L201,2xL66,L015,L340,5xhaarniska,kongot ja lehtispari, 80l monnisten kasvattamona. Saksanpaimenkoira, malinois ja am.bulli ja tietenkin aviomies.
KalaKissa
Senior Member
Senior Member
Viestit: 883
Liittynyt: 13:00, 08.02.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja KalaKissa »

Kielessä, korvissa ja navassa lävistykset, ja tulossa lisää. Musta on kiva lävistellä ko ei tunnu kipu koska kärsin migreeneistä niin kivunsietokyky on korkee. Rahaa se kuitenkin vaatii samoin kun tatuoinnit joita mulla on yks selässä ja ei oo pieni tattoo eikä sekään sattunu. :mrgreen:
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
Kiksu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1301
Liittynyt: 21:38, 02.07.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Kiksu »

Yhdet reiät korvissa käytössä. Nuorena tuli laitettua korvalehden reunat täyteen reikiä omakätisesti ns. harjoituskorvakorulla, jossa on terävä kärki. Taitaa olla kasvaneet umpeen, ei ole moneen vuoteen ollut niissä koruja. Ei ole muita lävistyksiä eikä tee mieli ottaakaan.
Kultakalat
shays
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 581
Liittynyt: 20:34, 06.07.2005
Sukupuoli: Nainen

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja shays »

Mulla kans nuorempana tuli rei'itettyä korvanlehdet ihan täyteen ja suurin osa niillä harjoituskoruilla. Kuinka viisasta... Nykyään lävistyksiä löytyy vähän hillitymmin; huulessa, nenässä, kielessä ja korvassa conch sekä venytykset ja muutama normikorvis. Tuli rei'itettyä ihmisiä työkseen joskus ja sen myötä kokeili itsellekin jos vaikka mitä.
Kiksu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1301
Liittynyt: 21:38, 02.07.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Kiksu »

Ihan ulkona kaikista lävistysten ja niihin laitettavien korujen nimityksistä. :mrgreen: 80-luvulla oli jo iso juttu jos oli useampi kuin yksi reikä per korva (jos ei ollut punkkari, joiden piirissä tämä oli tavallista jo 70-luvulla) ja nenäkoru oli todella erikoista. Eräs tyttö kertoi, että vuokraemäntä oli laittanut ehdoksi vuokrasopimuksen jatkumiselle nenäkorun poiston. Tyttö piti korun ja hommasi uuden asunnon jolla oli suvaitsevaisempi omistaja.
Kultakalat
ihis81
Member
Member
Viestit: 431
Liittynyt: 21:13, 28.12.2012
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Rauma

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja ihis81 »

Kulmaläväri löytyy. Ei rengasta vaan perus http://www.korumaailma.fi/tuotteet/Kulm ... sic-100632

sekä kaksi korvista.
"Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina"
[
Vesihiisi
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1012
Liittynyt: 21:32, 27.01.2006
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Ei toki enää kun olen jo vanhempi herrasmies! 70-luvun puolivälissä mulla oli varmaan 6 reikää molemmissa korvissa ja pahimpaan aikaan myös nenässä ja kun oikein piti laittautua, niin oli ketju nenä- ja korvakorun välissä :-)

Sitten kun korvikset alkoivat yleistyä miehillä niin minä otin pois kun niillä ei ollut enää samaa huomioarvoa :-)
- Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin -
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”