![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Valvoja: Moderaattorit
Meillä on DNA testattu edellä mainitulla tuloksella. Toimii erinomaisesti kaikkialla minne olen mennyt, mutta ei kotona.Maisu kirjoitti:No, Welholta olen saanut aina hyvää palvelua ja kaikki toimi aikoinaan netin kanssakin loistavasti, joten sinne siis. Tulee DNA testattua siinä samalla.
kirahvi1 kirjoitti:akvahullu kirjoitti:Mua aina ärsyttää kun sanon koulussa jotain kaloista niin tullaan aina sitten siitä v...uilemaan. Esim. kun sanoin, että´´mulla on petokotilo´´
nii sit kaverit sano pedokotilo. Ja toinen, kun sanoin mun miljoonakala teki poikasia, nii yks nimeltömainitsematon henkilö sanoi että,
´´oot tainnu vähän tehä ah ah ah ah´´.
Kaikkia akvaarioharrastajia yhdistävät luonteenpiirteet, joita valtaväestö pitää halveksittavina:
- Kyvyttömyys sosiaaliseen kanssakäymiseen
- Eristäytyneisyys ja erakoituminen
- Introvertti ja masennukseen taipuva luonne
- Varautunut ja pessimistinen elämänasenne
Tämän vuoksi on tietysti toisaalta rohkeaa puhua valtaväestölle veden elävistä, mutta perinteisessä katsantokannassa se on myös hyvin tyhmää. Koe siis valaistuminen ja opi kokemuksistasi: Vaikene vapaa-ajan aktiviteeteistasi.
Heidikalafriikki kirjoitti:Yyh, miks kaikilla on joku 300 litranen loota ja mä joudun tyytyyn 55 litraseen ja 170 litraseen??Noh odottakaapa kun muutan pois kotoa...
suomunaama kirjoitti:Oonko minä ainua, joka odottaa kauhulla muuttopäiväänsä ja 1200-litraisen siirtoa?
7330 kirjoitti:suomunaama kirjoitti:Oonko minä ainua, joka odottaa kauhulla muuttopäiväänsä ja 1200-litraisen siirtoa?
Et.![]()
Kauhua on ihan riittämiin siinä, että muuttopäivä ja 520-litraisen siirto satojen kilometrien päähän on ihan ovella. Se on oikeasti noin 24 tunnin yhtäjaksoinen urakka - ja samalla kertaa on muutettava koko muukin omaisuus!
Mikään sen suurempi ei sitten tällä haavaa ketutakaan. Siellä urakan päässä odottaa kiva asunto ja mies.
Paluu "Off-Topic" ja äänestykset
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa