Mistä olet surullinen tänään?

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

kala_friend
Member
Member
Viestit: 254
Liittynyt: 18:30, 21.05.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja kala_friend »

^Olen samaa mieltä, ehdottomasti.

Surullinen olen koska olen kipeä.
-Robbary-
Member
Member
Viestit: 328
Liittynyt: 17:13, 15.12.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja -Robbary- »

AkvaarioTyttö kirjoitti:
-Robbary- kirjoitti:
-Robbary- kirjoitti:Oli tänään riitaa mun yhden hyvän ystävän kanssa ja mun mielestä riita lähti ihan olemattomasta pikku asiasta. Tämä kyseinen ystävä alkoi haukkumaan mua ihan julkisesti ja nöyryyttämään ja kertomaan minun yksityisiä asioita/salaisuuksia, jotka olin hänelle aikaisemmin luottamuksellisesti kertonut. Enpä haluais koko tyyppiä nähdä, mutta en voi sille mitään, koska meidän on pakko olla tekemisissä joka arkipäivä :(
Juttu paisuu ja paisuu paisumistaan ja tällä hetkellä näyttää siltä, että tästä saattaisi tulla oikeusjuttu :(

Tsemppiä ! Toivotaan ettei menisi oikeuteen asti. :|
Sen verran päivittelen tätä tänne, että opettajat kyllä huomasi tilanteen ja tämä "ystävä" on nyt erotettu koulusta käytöksensä takia.
Saan ainakin olla koulussa rauhassa.
Kala on kaveri, ei sapuska!
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

^oho, mitä touhua! :o

Itse olen ihan mieli maassa, kun yhellä kaverilla menee huonosti...Röökaa, kotona ongelmia, lukihärö, ja nyt sil on ollu Aivokasvaimen oireita pari kuuta... No koulun välkt ja vapaa-aika menee sille puhuessa, ja nyt elimistö on alkanut raihoittaa mua... Vatsa on kipee, ja on kylmä... Vähän kuin mahatautia... :|
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
shadow
Starting Member
Starting Member
Viestit: 40
Liittynyt: 10:39, 17.08.2009
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vihti

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja shadow »

taas kipeänä.. kolmas kerta jo tänä vuonna *pöh*
seurala 530L | Etelä-Amerikka 700L | räkki 6x100L
narm
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1682
Liittynyt: 20:08, 06.04.2007
Akvaarioseurat: ---
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja narm »

Täälläkin taas kipeenä...mitä ihmettä!!?
Kana +-yksipantteri
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1693
Liittynyt: 10:41, 31.12.2010
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja Kana +-yksipantteri »

Albiinomonninen piti lopettaa kun se meni tosi huonoon kuntoon. Sillä taisi olla tubi. :cry:
100, 235 ja 525 litraiset seuralat + 50 litrainen rasbora-allas.
waldo
Junior Member
Junior Member
Viestit: 221
Liittynyt: 15:17, 05.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: turku

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja waldo »

Uudelta taskuravulta irtosi saksi :( mut onneksi kasvaa takaisin :)
cassie_86
Senior Member
Senior Member
Viestit: 547
Liittynyt: 13:57, 28.05.2008
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja cassie_86 »

Miehellä ehkä uus, en uskalla edes kysyä, totuus satuttaa niin paljon. Huomasin entisessä liitossani.. Sakemannini mennyt huononpaan suuntaan lonkan suhteen. Varmaan viimeinen kesä yhdessä :( Ei edes tiedä mitä suris eniten kun kaikki kaatuu päälle yhtaikaa...
Altaat:165l seura-akvaario, 120l platyjä ja molleja (aina poikasia myynnissä),317l: 1x L201,2xL66,L015,L340,5xhaarniska,kongot ja lehtispari, 80l monnisten kasvattamona. Saksanpaimenkoira, malinois ja am.bulli ja tietenkin aviomies.
AkvaarioTyttö
Senior Member
Senior Member
Viestit: 662
Liittynyt: 13:18, 10.02.2008
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja AkvaarioTyttö »

cassie_86 kirjoitti:Miehellä ehkä uus, en uskalla edes kysyä, totuus satuttaa niin paljon. Huomasin entisessä liitossani.. Sakemannini mennyt huononpaan suuntaan lonkan suhteen. Varmaan viimeinen kesä yhdessä :( Ei edes tiedä mitä suris eniten kun kaikki kaatuu päälle yhtaikaa...
Voimia sulle !! Sanotaan jo valmiiksi peruslause eli "Miehet on sikoja!"
Nauti koirasi kanssa joka hetkestä joka teillä on vielä aikaa. Ota paljon kuvia koirastasi, jotta et sitten kadu kun ei ole kuvia.
Oma koirani lopetuksesta on reilu puoli vuotta, mutta kyllä itken Topia vieläkin. Saan sellaisia "kohtauksia" että alan yht´äkkiä itkemään enkä pysty lopettamaan. Hirveä ikävä Topia, mutta pakko taistella arjessa eteenpäin.

Sitten omiin ongelmiin. Olen ollut masentunut jo aika pitkään. Lopetuspäivästä 13.8 uudenvuoden päivään asti elämä tuntui kuin unelta. Odotin herääväni tästä kaameasta painajaisesta. Vuoden alusta olen tajunnut siihen ettei Topi enää tule takaisin. Olen ollut alakuloinen, väsynyt kokoajan, en jaksa innostua hirveästi mistään. Enkä pysty puhumaan kenellekään, en edes vanhemmilleni. Isäni sanoi kolmisen viikkoa lopetuksen jälkeen, että pitäisi olla päässyt jo yli. Ja äiti kertoo vähän väliä kuinka vihasi Topia, kun se puri pentuna sormiani. Siihen ei ole kovin helppo mennä kertomaan, kuinka vaikeaa tämä mulle vieläkin on ja kuinka hirveesti rakastin Topia. Kerran meinasin mennä kuraattorin juttusille, mut en viiti, koska kun puhun(tai ees kirjotan) tästä niin itken ja en halua itkee koulus. Vaan yksi ystäväni tietää kaiken tän tuskan mitä kannattelen. En jaksais enää tätä. Haluan puhua tunteista, mutta en uskalla. :(
Tulipa taas stoori... [:I]
Naura ongelmillesi, niin muutkin tekevät.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

^Ei ei ei, hyvä vain että kirjoitit noin paljon. Se helpottaa.

Kuule, kun itse olen vihainen jollekulle, tai kun kaipaan jotakuta, kirjoitan hänelle kirjeen paperille. Kun se on valmis, avaan takan luukut, pistän paperin "takaseinää" vasten niin, että näen textin. Sitten poltan paperin. En tiedä, mikä siinä on, mutta minulla se helpottaa...
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
cassie_86
Senior Member
Senior Member
Viestit: 547
Liittynyt: 13:57, 28.05.2008
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja cassie_86 »

Joo joka päivä sitä katsoo koiraa ja huomaa merkkejä huononmasta kunnosta, mutta sitten tulee taas päivä milloin se on taas ihan oma itsensä ja se antaa toivoa (ehkä myös vääränlaista). Mutta pitää yrittää taas kesällä uittaa ja kuntouttaa ja katsoa tilanne syksyllä jos sitä ennen ei ilmene mitään hälyyttävää. Miehestä sen verran että pitää ottaa päivä kerrallaan, naimisiin kumminkin on menty niin herkästi en eroa halua ja rakkaus on paha sairaus, se vie järjen :roll:
Altaat:165l seura-akvaario, 120l platyjä ja molleja (aina poikasia myynnissä),317l: 1x L201,2xL66,L015,L340,5xhaarniska,kongot ja lehtispari, 80l monnisten kasvattamona. Saksanpaimenkoira, malinois ja am.bulli ja tietenkin aviomies.
waqua
Starting Member
Starting Member
Viestit: 10
Liittynyt: 09:38, 11.03.2011
Sukupuoli: Nainen

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja waqua »

Huomenna on rakkaani, vasta 4 vuotiaan kerrynterrieri pojan vaivuttava ikiuneen.
15 vk sileäkarvainen noutaja pentu Mosse.
AkvaarioTyttö
Senior Member
Senior Member
Viestit: 662
Liittynyt: 13:18, 10.02.2008
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja AkvaarioTyttö »

^Miksi? Voimia sulle ! Tiedän omakohtaisesti kuinka raskasta koiran menettäminen on. :cry:
Naura ongelmillesi, niin muutkin tekevät.
KalaH
Senior Member
Senior Member
Viestit: 929
Liittynyt: 16:30, 31.01.2010
Akvaarioseurat: OAS, TAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja KalaH »

Tänään meni polvilumpio sijoiltaan, TAAS!! Kuinkahan mones kerta tämä oli.. Polvi leikattiinkin tammikuussa, mutta siitä ei ollut nähtävästi apua. Polvi on nyt hirveän turvoksissa ja sairaan kipeä ja edessä saattaa olla uusi leikkaus, josta johtuen kesä saattaa mennä pilalle. :( Ja en tiedä pystynkö huolehtimaan kahdesta eilen kudetusta taistojen kudusta. :|

Eilen sattui myös ison akvaarion kanssa katastrofi. Sinne laittamani kesäkurpitsa oli pilaantunutta ja se pilasi akvaarion veden nostamalla nitriitin pilviin. Tämän seurauksena suurin osa kaloista kuoli. :cry: Inkkari parvi kutistui 15 yksilöstä viiteen, seeprakalat 11:ta kuuteen ja yksi killipariskunta kuoli. Onneksi sain arvot asettumaan ja lisää uhreja ei tullut.

Nyt voi sanoa että kyllä [sensuroitu]!!
waqua
Starting Member
Starting Member
Viestit: 10
Liittynyt: 09:38, 11.03.2011
Sukupuoli: Nainen

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja waqua »

AkvaarioTyttö kirjoitti:^Miksi? Voimia sulle ! Tiedän omakohtaisesti kuinka raskasta koiran menettäminen on. :cry:
Agressiivisuuden takia, vaikka on hankala mutta silti niin rakas.. :cry:
15 vk sileäkarvainen noutaja pentu Mosse.
AY
Junior Member
Junior Member
Viestit: 244
Liittynyt: 18:05, 12.02.2006
Sukupuoli: Nainen

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja AY »

waqua kirjoitti:Huomenna on rakkaani, vasta 4 vuotiaan kerrynterrieri pojan vaivuttava ikiuneen.

Eikö ole mitään muuta vaihtoehtoa? :(
Uusi koti,apua....tai jotain....
waqua
Starting Member
Starting Member
Viestit: 10
Liittynyt: 09:38, 11.03.2011
Sukupuoli: Nainen

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja waqua »

Olemme käyneet ongelmakoirakouluttajan luona, mutta päädyimme kuitenkin lopetukseen vaikka se onkin raskain vaihtoehto. :cry:
15 vk sileäkarvainen noutaja pentu Mosse.
kala_friend
Member
Member
Viestit: 254
Liittynyt: 18:30, 21.05.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja kala_friend »

Voi harmi! :cry: voimia ja muista että avautuminen tekee oikeasti hyvää!
waldo
Junior Member
Junior Member
Viestit: 221
Liittynyt: 15:17, 05.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: turku

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja waldo »

Hammas särkee, kun tänään aloitettiin oikomishoito ei saa nukuttua tai syötyä ja särkylääke ei auta [}:)]
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Eräs käyttäjä väittää saaneensa jotain ihme viestejä (messengerissä) multa, vaikka niitä en ole lähettänyt. Muut osoitteeni omaavat eivät ole näitä saaneet, ja kun koitan selvittää asiaa, niin hän ei vastaa/ lähtee. mitäs tässä voi tehdä? 8O

En ole edes varma, että huijaako hän, vai onko oikeasti saanut näitä viestejä.

No, oma ongelmansa jos ei halua saada asiaa selville... Vähän kyllä epäilyttää henkilön käytös, onkohan hänellä ihan levätön akva? 8-)

--

No, onneksi sain näin jälkikäteen yhteyden, ja nyt yritämme keksiä, miten toimia. Salasanat on vaihdettu jne, mutta silti nämä oudot viestit vain jatkavat kulkemistaan...
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Kana +-yksipantteri
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1693
Liittynyt: 10:41, 31.12.2010
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja Kana +-yksipantteri »

Pitkään sairastanut lehtikala jonka nimi oli Auli piti lopettaa tänään. :cry:
100, 235 ja 525 litraiset seuralat + 50 litrainen rasbora-allas.
Butterflies
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1116
Liittynyt: 21:40, 28.04.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turku

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja Butterflies »

Olen todella surullinen siitä, että en saa lupaa perustaa omaa akvaariota :cry: Äitini on myös todella sairas. Muita harmin aiheita ovat muun muassa:

¤ hampaiden kiristys ja sattuminen oikomishoidon takia
¤ huoneeni on sekainen ja liian täynnä tavaraa
¤ se, etten pääse Lady GaGan keikalle kuin vasta itse aikuisena
¤ se, että kevätkirkkoon täytyy raahautua
¤ se, että en saa kymppiä bilsasta ja maantiedosta (ope kerto et saan ysin)
¤ se, että ei ole rahaa mihinkään hauskaan! (=akvaarioon..)
AkvaarioTyttö
Senior Member
Senior Member
Viestit: 662
Liittynyt: 13:18, 10.02.2008
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja AkvaarioTyttö »

Olen alkanut ymmärtää kuinka huonosti asiat oikeasti voisivat olla.
Vaikka mun vanhemmat riitelee tosi paljon ja iskän kanssa otan yhteen usein niin silti mulla on asiat hyvin.
En kestäis jos menettäisin Epunkin. Vieläkin ikävä Topia. Aina kun on puolipilvinen päivä ja erillisiä pilven hattaroita tulee kauhea ikävä ja itku.
Mutta asiaan... Olen surullinen, koska menen rippileirille Pyhätunturille ja siellä ei ole yhtään kaveria mukana. Pelkään jääväni yksin. :(
Ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin. Olen iloinen siitä että sain stipendin tänään. Nostin 8.lk aikana keskiarvoa eniten. Mihin muka mun ainainen 8,6 muka nousis? :D Ilmeisesti johonkin, jos kerta koulun paras. Jään sitten miettimään kuinka huono koulu meillä oikein onkaan... :mrgreen: Niin ja meille on tulossa pieni tytteli Epulle kaveriksi. Tässä kuva pikku-Emmasta<3 http://koti.phnet.fi/bravefellow/Una&As ... ited-1.jpg
Naura ongelmillesi, niin muutkin tekevät.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

^Onnea, minulla tuota samaa vikaa noiden keskiarvojen suhteen... Taitaa taas nousta yli ysin (toivottavasti), pitkään ollut siinä pinnan tuntumassa...

Mutta mistä olen tänään surullinen...


EN MISTÄÄN! :mrgreen:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
TheSiren
Senior Member
Senior Member
Viestit: 502
Liittynyt: 17:53, 27.10.2008
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja TheSiren »

^Minä olisin surullinen jos joutuin rippileirille uudestaan..

En ole surullinen vaan tympääntynyt tähän helteeseen. Niin, ei saisi valittaa mutta minäpä en olekkaan näin kuumaa säätä koskaan toivonutkaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”