Apuva!

Barbit, rasborat, seeprakalat, kardinaalikalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
AlfonsGarra
Starting Member
Starting Member
Viestit: 10
Liittynyt: 09:34, 01.09.2014
Sukupuoli: Mies

Apuva!

Viesti Kirjoittaja AlfonsGarra »

Yksi Garra Rufistani on alkanut käyttäytymään omituisesti..
Uiskentelee pinnassa milloin oikein- ja milloin väärinpäin, kierittelee kuin valas pinnassa ja hetken päästä käyttäytyy taas hetken normaalisti. Maha sillä on myös pömpällään.. Mahtaako olla lähtö lähellä vai olisiko sittenkin poikasia tulossa vaikka akvaariossa eivät kuulemma lisäänny.
partanen
Member
Member
Viestit: 312
Liittynyt: 19:44, 20.09.2012
Sukupuoli: Mies

Re: Apuva!

Viesti Kirjoittaja partanen »

Uimarakkotulehdukselta kuulostaa. Jos näin on niin ei oikein toivoa ole että tästä paranee, itse lopettaisin kalan ettei mahdollinen pöpö nyt tarttuisi muihinkin asukkaisiin.
720l sekala+ 120l rapulaa, 1 seropi, 3 lasta + emäntä aina komentamassa.
Ahkera kalamies + kalastuksenvalvoja.
AlfonsGarra
Starting Member
Starting Member
Viestit: 10
Liittynyt: 09:34, 01.09.2014
Sukupuoli: Mies

Re: Apuva!

Viesti Kirjoittaja AlfonsGarra »

Jossain kohtaa ko yksilön takareijästä tuli elohopean näköistä tavaraa.. Nyt en ole moista enään huomannut mutta maha tosiaan turvoksissa.. Tarkistelen vaan etten mene ottamaan päiviltä jos vaikka sattuisi olemaan "paksuna".. Ei ole kokemusta poikimisistakaan..
jiakhaan
Starting Member
Starting Member
Viestit: 1
Liittynyt: 14:48, 09.01.2015
Sukupuoli: Nainen

Re: Apuva!

Viesti Kirjoittaja jiakhaan »

Minkä kokoinen akvaario olisi hyvä, jotta viisiraitabarbiparvi olisi riittävän iso? Seuraksi partamonni, pariskunta/haaremi kääpiöahvenia ja ehkä monnisia.

Kuinka monta viisiraitaa voi laittaa sen kokoiseen akvaarioon yllämainittujen kalojen seuraksi?

Itse olen vähän suunnitellut tuota Juwelin 180 litraista Rio'a tai jotain pienempää. Yli 100-litraista kumminkin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Särkikalat”