Pallokalat...

Muihin ryhmiin sopimattomat kalat (sateenkaarikalat, sädekalat, pallokalat jne.), mukaan lukien muut "örkit".

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
anu
Starting Member
Starting Member
Viestit: 47
Liittynyt: 15:26, 25.09.2001
Paikkakunta: Finland

Pallokalat...

Viesti Kirjoittaja anu »

Kuulin tuolla kotilo-ongelmistani kysellessä kotiloita syövistä pallokaloista ja mielenkiinto heräsi. Itelläni on 89 litranen akvaario (jossa on varmaan ylikansoitusta jo nyt), mutta jos joskus tila antaa myöden vois ehkä jostain sellasia hankkia. Eli tässäpä nyt muutama kysymys jos joku viisas jaksaisi vastata...

1. Kuinka ison akvaarion ne tarvii?
2. Parvikala? Montako samaan akvaarioon?
3. Vesi vaatimukset? (pH ym..)
4. Enpä keksi enempää kysymyksiä mutta kertokaa kaikki mitä tiedätte. Ja jos olis vielä netissä kuviakin...

Kiitos vastanneille!
Pallokala
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1700
Liittynyt: 00:31, 02.07.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

Pistin tuonne kotilo-ongelmien puolelle jo että mun sivuille on tulossa tietoa kauheesti mutta nyt on vain mun omista kaloista, colomesus asellus, jotain tietoja kun on sivut vasta avattu.

Riippuu ihan siitä onko sulla jotain kaloja valmiiks vai haluatko lajiakvaarion että mitä lajia kannattais ottaa...

Kerron sulle lisää myöhemmin, (väsyttää) voit kysellä suoraan mun mailistakin.
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
KatjaN
Senior Member
Senior Member
Viestit: 918
Liittynyt: 20:52, 04.12.2001
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KatjaN »

Puffernet , jonka osoitetta en nyt ulkoa muista (löytyy varmasti google.com:illa) on oiva tietopankki, josta löytyy perustietoa kaikesta palloihin liittyvästä, sekä linkkejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut kalat ja eliöt”