Purppura- ja keltavälskäri

Meri- ja murtoveden akvaariot, kalat, tekniikka ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Kimmo S
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2243
Liittynyt: 14:37, 18.04.2002
Akvaarioseurat: SMAS, Suomen merivesiakvaariot (Facebook)
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Purppura- ja keltavälskäri

Viesti Kirjoittaja Kimmo S »

Mulla on ennestään keltavälskäri. Himottaisi ostaa vielä purppura. Mitä mieltä ootte lopputuloksesta, vai pitäisikö ostaa esim. purppura ja toinen keltanenkin että olisi kolme? Akvaarion koko oli 450l. Akvaariossa on eri päissä kaks välskärin asuttavaa luolaa. Toisen pään luola on kuitenkin todellapaljon isompi ja parempi ~2-3 litraa sokkeloa. En sitten tiedä pitäisikö toiseen päähän tehdä vielä yksi hyvä luola.

Voi olla että menee turhan säkäpeliksi... onneks purppurakaan ei maksa ku ~130 eguu viimenäkemältä siniriutasta ;)
Tatu Vaajalahti
Senior Member
Senior Member
Viestit: 568
Liittynyt: 23:26, 13.03.2002
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tatu Vaajalahti »

Itselläni ei ole kokemusta asiasta mutta jos et saa vastausta täältä, kannattaa hakea ReefCentralista vaikkapa hakusanoilla "yellow and purple tang". Tulee varmaan muutama sata threadiä...
Kimmo S
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2243
Liittynyt: 14:37, 18.04.2002
Akvaarioseurat: SMAS, Suomen merivesiakvaariot (Facebook)
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimmo S »

Joo, oonhan mä sitä sieltäkin kattonut... Sieltä vain ei tunnu tästä asiasta saavat kunnon vastausta... ihmiset ei uskalla sanoo mielipiteitään kun välskäri-poliisit tarttuu asiaan aika helposti ;)

Tieto suomalaiselta on kuitenkin kaiken maailman jenkki hippien tietoa painavempaa!

Aika monelta olen lukenut, että omistaa useamman välskärin samassa altaassa ja uskonkin, että ainakin nuorilla yksilöillä homma menee ihan hyvin. Vanhempana noikin kasvaa aika isoiksi.

Sitä on kans sanottu, että paras lopputulos tulee kun lisää samaan aikaan kaikki. Niin, ja riippuu paljon yksilöistä...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Meri- ja murtovesi”