720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Pidä päiväkirjaa akvaariostasi, tai dokumentoi akvaarioprojektisi etenemistä täällä
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

No katsotaan, toistaiseksi pääkaloja on jo ihan riittämiin :D Rihmoja mulla ei kyllä koskaan oo ollut, jännää miten oon aina ohittanut ne. Oon kyllä jotain pientä kalastomuutosta harkinnut , lähinnä niin et luopuisin Kirsikkatetroista, koska niiden elämäntehtävänä on näemmä pönöttää puskissa päivänsä. Harmittaa vaan kun ne maksoi MILJOONAN :D

Tilalle unelmoisin suuresta Mustaneontetraparvesta, etenkin nyt kun huomasin ettei lehtarit tai pantteri pidä noita Kynäkaloja ruokana. Mut kun ei koskaan tiedä..
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Juu, vähän on paljon tässäkin. :D Mukavaa kun fisuilla on väljääkin. Toisaalta nuo tetrat isossa parvessa ovat rohkeampia. Tosin kirsikkatetroista ei ole kokemuksia.

Mutta nuo rubiinibarbit. Uskomaton adhd-riiviösakki. Itselläni niitä on reilut parikymmentä ja seassa asteittain suurentunut määrä pönäköitä jättiläisleväbarbeja. Jotain sille sakille on tehtävä. Kauniita ova rubiinibarbit, mutta ehkä niiden tie menee duunin kippoon. Piti ostaa pari kirsikkabarbia ja tulikin ostettua 10 kirsikkabarbia ja 20 rubiinibarbia...just...

Oho, en tiennytkään, että ovat kalliita. Tosin noista halppiskaloistakin kertyy taksaa, kun ison parven hankkii.

Nooo...tilanteet kehittyvät ja kalastot muuttuvat. Itse olen huono luopumaan aikuisista fisuistani. Poikasia aina tulee myytyä ja eri juttu. :roll:

Onkos käynyt koskaan mielessä toinen akvaario - Juwel rio 400, vol 2? :mrgreen: Eikös sinne olkkari-makkarisektorille mahtuisi 8-) ?
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

Niin väljää on vaikka laskinkin että tuolla on yhteensä 119 kalaa :D Mutta kun ne 40 Ottoa on aina jossain puskissa piilossa, Kynäkalat nyt ei paljon tilaa vie ja niin, Pikkulasimonnithan on melkein näkymättömiä niin oikeastaan Lehtikalat on ainoot jotka tuolta erottaa, erityisesti nyt kun Kirsikkatetratkin leikkii vaan jossain puskissa. Ja niin, maksoikohan ne aikoinaan 12 vai 15 euroa, tosi paljon kuitenkin parvikalaks... Ei niitä kehtais ihan ilmaiseksi yrittää myydäkään.

Ja juu, ei barbeja tänne, silmiin sattuis se vilinä... :D
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Itselläkin akvoissa melkoinen pääluku. Osa plekoista on piilossa, joten näyttää "autiommalle" kuin on.

Harmi, jos tetrasi vain pöheikössä leikkivät ja toisinaan möllöttävät. Ehkä sinulla on liikaa suojapaikkoja. :P Eivät kai ne pelkää lehtareitasi?

No, ei kovin kallis hanke kuitenkaan:). Ja eihän hienoa parvea halua antaa mihin vain...kun hyvä vaihtari sattuu, niin sitten tai tutulle:).

Itse mietin rubiinibarbejani, jotka todella kauniita, hienoja, sosiaalisia riiviöitä. Mutta tuovat kippoon melko adhd-fiiliksen levisten kanssa. Toisaalta nuo hörhöt toimivat hyvänä suojaparvena ja aremmat uskaltavat sitten tulla esiin.

Pitäisi kai yrittää kudettaa niitä, jos vain olisi ylimääräinen hyvä akva. Mutta varmasti sinun ja minun parvi on aika tuskaista pyydystää. Stressaa jo ajatuskin. :roll: Ja kaiken kruunaa se yksi, joka on piilossa ja löytyy kun parvi on viety pois tai myyty:).
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

En tiedä mitä nuo mukamas pelkäävät kun ovat tollaisia isoja möllyköitä. Ei ne siellä puskissa ainakaan ujostele ;) Ja kyllä se pari sataa euroa parvesta on musta jo jonkin verran... sillä sais aikamoisen hienon parven jo niitä Mustaneoneita! :D Mutta joo, ajatus siitä että tuolta altaasta joutuisi jotain pikkukaloja onkimaan... huhhei.

En tiedä onko mulla enää kohta Lehtareitakaan, tuo ukko on nyt kolme päivää jahdannut vaimoaan kudun jälkeen ja kaislikossa edelleen vaan suhisee. Ei auta ruoka tai muukaan, jokin niillä nyt viiraa (siis sillä miehekkeellä). Ja huomenna neljäks päiväks pääsiäislomalle, aijaijai.
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

No huh, ymmärsin, että koko parvesta. :( Luulisi iso parvi tekevän myös rohkeammaksi. Minulla nuo barbit ovat aamuisin piilossa, kun tietävät, ettei ruokaa heru. Illalla jengi on kerjäämässä koko ajan. Myös muiden kalojen metsästys haavilla tekee barbit toviksi epäluuloiseksi.

Usein ja pieniä annoksia minusta kesyynnyttää fisut. Näin saavat useita kokemuksia päivässä ihmisen hahmosta ja ruoasta yhdessä. Ja lasilla kannattaa jonottaa ensimmäisenä tönien muita kuin muinoin "kersalauma" parasta paikkaa bussissa 70-luvun landella. :P
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

Niin, jostain syystä ne makso siihen aikaan 15 euroa pyrstö :O Nyt niitä näkee kaupassa jo alle kympilläkin... mikäliekuivakausi oli Amerikoissa just kun niitä halusin.. :P Ne on kyllä rohkeita (ei siis erityisesti pelkää mun mielestä mitään) mut viihtyvät kovin tuolla puskien keskellä möllöttämässä. Toisaalta ei mulla niin kauheasti tuota uimatilaakaan ole :P

Niin ja se Ricciamaton kasvattelu sujuu kuvan mukaisesti! Siinä on nyt ekat 20 senttiä menos, enää puuttuu se about 180 senttiä... Mut tuo sikiää kyllä nopsaan että ehkä parin viikon päästä saan taas jatkettua kasvustoa.

Ja niin, se kuplii jännän näköisesti. Ei huono juttu sekään :)
ricciamatto1.jpg
ricciamatto1.jpg (51.29 KiB) Katsottu 6770 kertaa
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Jopas on tyyriitä fisuja. Yleensä sellaiset eivät myös sitten helposti kude...Oletkos luopumassa niistä ja tuleeko tilalle uutta jengiä?

Itse pidän toistaiseksi rubiinibarbit itselläni, koska en raaski luopua. Ehkä viisasta olisi luopua, mutta odotan kesälomaa, että ehdin ajatellakin. Nyt hiven power lopussa ja hektistä. Olisi löytynyt jo hyvä kotikin nille ja haavinta-apua. :D
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
pisarat2
Senior Member
Senior Member
Viestit: 977
Liittynyt: 18:24, 16.07.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja pisarat2 »

Myyntipalstalla oli ilmoitus tetraparvesta. Ostopuolella taas haettiin lehtikalaa tähän altaaseen.
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Juu, lehtis periaatteessa kai myös lähtee altaasta,joten pariskunta säilyy määrällisesti edelleen.
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

Tarkkasilmäisiä ;) Tetrat lähtee joo vapun jälkeen. Onnea mulle metsästykseen! 12 euroa ne taisi olla kappale taannoin (ja pakko ne oli muka saada...)mutta olisi sitä näemmä voinut heti alkuun ottaa jonkun pienemmänkin tetran. Mulla on kyllä niin paljon punaisia kasvejakin, ettei ne tuolta parvena pomppaa muutenkaan silmään.

Tilalle on tulossa joku ISO parvi jotain pienempiä, ja luultavasti värikkäämpiä. Mustaneonit on listan ykkösenä, Kardinaalit hyvänä kakkosena ja Kiilakyljetkin harkinnassa. Mut vielä voi joku uus ja yllättävä tuttavuuskin viedä voiton.

Lehtarinaaras etsii juu uutta kumppania, luovun siis tuosta kultaisesta. Niiden parisuhdeongelmat on kyllä jänniä, viikon tuo ukko ajoi vaimonsa puskiin, eilen illalla ne yrittivät sitten taas sopuisesti kutea mutta riitaan sekin päättyi ja taas on vaimo puskassa. Musta tuntuu että tuo mies on vaan yli-innokas ja turhautuu kun vaimo nihkeilee..
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
pisarat2
Senior Member
Senior Member
Viestit: 977
Liittynyt: 18:24, 16.07.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja pisarat2 »

Lauantai-iltana saunan jälkeen... Ja kun ei onnistu, niin mies pieksee vaimonsa taas. Tää on niin tätä 8-)
Onnimanni
Junior Member
Junior Member
Viestit: 223
Liittynyt: 20:21, 10.10.2012
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja Onnimanni »

:mrgreen: Oi harmi kun lehtisten perhesopu ei säilynyt vaikka on niin hulppea kotikin, on tilaakin niin ettei tarvitse aina toisen suomuja tuijotella jos ärsyttää.

Lehtikalojen aivoituksista ei ota selvää. Omat kutivat 3 kertaa. Kahta ensimmäistä hoitivat somasti yhdessä vaan kolmannessa ukko ei päästänyt emäntää ollenkaan kudun lähelle, ilkeästi ajoi pois ja tyttö oli ihan masentunut. Lisää kutuja ei ole tullut eikä kyl tarvitse tullakaan jos on noin epätasa-arvoista lastenhoitoa. [}:)] Äreä ukko hätyyttää aina välillä rouvaansa mutta onneksi emäntä ei ole vielä jäänyt evän ja suodattimen väliin: ei kauaa pusikossa piileskele ja antaa ajoittain takaisin samalla mitalla. :mrgreen:

Toivottavasti parinvaihto auttaa.
"What did the boy octopus say to the girl octopus? -I want to hold your hand hand hand hand hand hand hand hand."
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Ihmefisuja. Lienee avioerotapauksia kuten ihmisissä. Pitäisi olla paljon lehtisakvoja ja sitten vaihdella akvoja kriisien mukaan. Voisi joskus tosin mennä ojasta allikkoon ja taas uuri kriisi seuraavassa akvassa. :twisted:

Luulisi nuori naaraslehtis jakvan Groovehain vanhan pappalehtiksen kututahdissa, jos ei ihan nirppis ole. 8O
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Onnimanni
Junior Member
Junior Member
Viestit: 223
Liittynyt: 20:21, 10.10.2012
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja Onnimanni »

Lehtikalojen parisuhdeterapialle olisi tilausta. :mrgreen:
"What did the boy octopus say to the girl octopus? -I want to hold your hand hand hand hand hand hand hand hand."
pisarat2
Senior Member
Senior Member
Viestit: 977
Liittynyt: 18:24, 16.07.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja pisarat2 »

Parisuhdeterapiassa olisi työnsarkaa...

Tetrojen haavimiseen suosittelen käyttämään kahta jääviä, yhtä molemmissa käsissä. Ja jos vain suinkin mahdollista, jaa allas pleksillä tai vastaavalla osiin, niin eivät ryntäile koko altaan matkalla.
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

Uutta kumppania ei ole vielä löytynyt. Ja pariskunta elelee edelleen samassa altaassa. Onneks on tilaa ja suojapaikkoja, sillä ruokin ne eri päätyihin niin saa neitikin masuntäytettä. PS. jos jotakuta tuo kultainen ukkeli kiinnostaa niin täältä saa hakea vaikkapa kahvipakettia vastaan..

Mietin että pitäisiköhän tonne ostaa sitten tilalle vaan kuitenkin jotain pikkulehtiksiä ja antaa luonnon hoitaa hommansa. Toisaalta mulle on ihan sama vaikka siellä asuiskin kaksi tytteliä kunhan ovat sopuisasti :D

Mun äiti sattuu tulemaan vierailulle just kun pitäis noita fisusia pyydystellä, ehkä annan sille toisen haavin käteen... Ja kävin eilen taas tuijottamassa akvaarioliikkeessä noita muita tetroja, kyl se taitaa ihan oikeasti ne Mustaneonit olla. Nehän on samanvärisiä kun noi Kynäkalatkin, sopis hyvin maisemaan!? ps. Niitä tetroja tuijotellessa näin yhdessä myyntialtaassa YKSINÄISEN Kynäkalan. Päivän hyvä työ tuli tehtyä kun toin sen tänne kavereidensa seuraan... huvittavaa että se lienee samaa parvea mitä jo ostin, mut on ehkä kaks kertaa pienempi. Hyvin oon lihottanut nää omani :P

Harrastin muuten perspektiivikuvausta tässä menneellä viikolla. Eihän kukaan jaksa koko ajan suoraan edestä allastaan katsella...
1404-sivu.jpg
1404-sivu.jpg (60.18 KiB) Katsottu 6439 kertaa
2704-sivu.jpg
2704-sivu.jpg (62.12 KiB) Katsottu 6439 kertaa
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
pisarat2
Senior Member
Senior Member
Viestit: 977
Liittynyt: 18:24, 16.07.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja pisarat2 »

Tuosta ensimmäisestä kuvasta varsinkin tulee esiin tuo altaan suuruus. Pääsee suorrn kuvatuissa kuvissa usein totuus unohtumaan.

Kipaise Turussa, täällä edelleen yksinäinen leskimies-lehtikala seuraa vailla. Komea luonnonmuoto...
Koomikko
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2235
Liittynyt: 13:14, 20.04.2012
Akvaarioseurat: Kalasoppa
Sukupuoli: Mies

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja Koomikko »

Onhan se todella hieno allas. Vedessä pientä sinertävyyttä/sameutta edelleen havaittavissa.
Kirjoituksistani ei pidä loukkaantua.
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

No niin, Kirsikkatetrat ovat uudessa kodissaan. Tuolta altaasta piti nostaa lähes KAIKKI tavarat ulos että sai ne pyydystettyä ja silti siinä meni lähemmäs kaks tuntia. Ja vielä niin että kun olin saanut kannot ja kasvit aseteltua takaisin altaaseen niin huomasin että kaks kirsikkaa oli onnistunut olemaan niin piilossa jonkun saniaisen sisällä että olin unohtanut ne kokonaan! Ja vielä ihan taskulampulla tarkistin ettei kukaan jäänyt kyydistä. Ärsyttävää. Nyt on sitten Kirsikkatetrapariskunta tuolla oottamassa että jaksan haavia ne vielä joskus uudestaan. Onneks kalojen ostaja asuu melkein naapurissa..

Sitten vaan pitäis keksiä tilalle se uusi parvi. Mustaneontetrat ja Kardinaalitetrat vaihtaa ykkössijaa harvasepäivä. Kardinaalit näyttää kyllä myyntialtaissa jo niin paljon paremmilta, Mustaneonit ei juuri miltään. Siinä on vaikea muistuttaa ittelleen että kyllä ne Mustaneonit sitten kotona laittaa sen neonraitansa välkkymään..

Mutta onko nuo Kardinaalit sitten kuitenkin enemmän sellaisia ryhmähenkeläisiä. Tuntuu et nuo mustikset möllöttävät yksistään puskissa vaan.

Päivän kalaotos partiksesta. Edelleen näyttää tytöltä :)
partis.jpg
partis.jpg (73.3 KiB) Katsottu 6223 kertaa
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
pisarat2
Senior Member
Senior Member
Viestit: 977
Liittynyt: 18:24, 16.07.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja pisarat2 »

Ääni mustaneoneille :)
Vieläkö on riccian tarvetta? Meillä olis taas yli oman tarpeen...
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

Hei muuten joo, voin ottaa! Onhan tuota mittaa tuossa. Ihan ärsyttävästi se kyl hajoilee pitkin allasta kun sitä parturoi, mut en luovuta vielä! :D

Mustikset johtaa siis 1-0 ;)
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja mirauria »

Täältäkin ääni mustaneoneille! Kivoja kalasia :)

pisarat2 Riittäisiköhän sitä ricciaa tännekin päin? [:I]
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

2-0! Erottuuhan ne varmasti tuolta kasvipöheiköistä? Mietin et Kardinaalien sininen varmaan pomppais enemmän silmään vihreän ja punaisen keskeltä. Tai sitten teen tästä vaan ittelleni liian hankalaa :D Mustikset tosin kasvaa korkeammiks niin ei olis ihan niin häiritsevän suupalan näköisiä lehtareille ja pantterille.

Tää on päättymätön ympyrä :P
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja mirauria »

Kyllä ne sieltä erottuu! :) Kannatan ehdottomasti niitä, vaikka itselläni on molempia tällä hetkellä :mrgreen: Eri altaissa kylläkin.
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Akvaariopäiväkirjat ja projektit”