Pacu Juutinraumassa?

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

annek
Junior Member
Junior Member
Viestit: 211
Liittynyt: 12:09, 18.04.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vantaa

Pacu Juutinraumassa?

Viesti Kirjoittaja annek »

No jopas nyt uutinen löytyi. Olin ihan varma että tänään on huhtikuun 1. pvä, mutta eipäs olekaan.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art- ... 06905.html
Ihan mahdollista että joku valopää on kalansa luontoon vapauttanut, mutta tuo muu päätelmä ja ohjeistelu sitten... *speechless*

Sanoisin että trooppisen lajin mahdollisuudet selvitä kuukautta-paria pidempään ovat, hmh, vaatimattomat.
People willing to trade their freedom for temporary security deserve neither and will lose both.
-Ben Franklin
kirahvi1
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2795
Liittynyt: 05:33, 01.07.2009
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Pacu Juutinraumassa?

Viesti Kirjoittaja kirahvi1 »

Olen kuullut, että Tanskassa on Länsi-Euroopan heikkotasoisimmat yliopistot. Tällaiset "asiantuntijakommentit" vahvistavat kyllä käsitystä edelleen.
Anniquu_
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1330
Liittynyt: 16:07, 28.03.2009
Akvaarioseurat: TAS
Paikkakunta: Kangasala

Re: Pacu Juutinraumassa?

Viesti Kirjoittaja Anniquu_ »

annek kirjoitti:No jopas nyt uutinen löytyi. Olin ihan varma että tänään on huhtikuun 1. pvä, mutta eipäs olekaan.
...
Mutta mätäkuun jutuksi uutinen on erinomaisen sopiva. :D

Mutta on oikein RKTL:n tutkijaakin vaivattu uutisen tiimoilta... :roll: Tosin hänen näkemys siitä, että kala olisi tullut painolastina tänne Pohjan perukoille voi hyvinkin olla oikea selitys kalan tänne tulemiselle...

Mutta voi kyllä olla joku sen "vapauttanut" sinne akvaariostaankin. Kun olihan Helsingin edustallakin joskus meressä joku pleko...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”