Vääntö & V1ttuilu Topic

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

Rusakko
Starting Member
Starting Member
Viestit: 46
Liittynyt: 11:31, 27.12.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Vääntö & V1ttuilu Topic

Viesti Kirjoittaja Rusakko »

Noniin vääntäkää arvon foorumilaiset kaikenmaailman kinat ja eripurat täällä.

Aloitan itse:
Olenko tyhmä kun käytän omaa päätäni ja ajattelen omia syy ja seuraus ketjuja yms. yms. enkä vain ota muiden kokemuksia tai "faktoja" totena?
Aqualung
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 5530
Liittynyt: 13:54, 06.04.2007
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lieto

Re: Vääntö & V1ttuilu Topic

Viesti Kirjoittaja Aqualung »

Ilman esimerkkiä ei voi tietää, joten vastattakoon "kenties sekä että".

Pientä vääntöä toki maailmaan mahtuu, mutta se henkilökohtaisuuksiin meneminen ei nyt kuitenkaan kuulu tälle palstalle. Eli Jarkko Martikaisen viisaita sanoja lainaten:

Paikalle osui Uppo-nalle,
huusi väkijoukolle vellovalle.
"Olette vaarassa jäädä alle!
- Kukin lyödä, kukin syödä saa...
mutta vuorollaan!
Siis lapset: käytöstavat kunniaan.
Ja sitten toimintaan.
...toimintaan!
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.

Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
urppis
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1321
Liittynyt: 18:50, 08.01.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Vääntö & V1ttuilu Topic

Viesti Kirjoittaja urppis »

V1ts1mä1syys fiilis jatkuu urppiksella...
mistä riidellään? Avaruusmatkailusta vaikka? Puu ja sähkölämmityksen ekologisuudesta? Kissanhiekan kompostoinnista? Nämä kaikki ovat minun tämän aamun suuria aiheita.
Aamukahvilla tuli luettua uusin tähdet ja avaruus lehti, sen jälkeen roudattua puita ja sit kissanhiekan vaihto... 8O Kaikki pisti kupoliin niin vietävästi!
No viitsi vitsi, haittaakse? :?
Tääl oli kerran tällainen topiikki tai useamminkin varmaan, mut käsittääkseni se tai ne meni kiinni...
1000 litraa vesivahinkoa
Rusakko
Starting Member
Starting Member
Viestit: 46
Liittynyt: 11:31, 27.12.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vääntö & V1ttuilu Topic

Viesti Kirjoittaja Rusakko »

Aqualung kirjoitti:Ilman esimerkkiä ei voi tietää, joten vastattakoon "kenties sekä että".

Pientä vääntöä toki maailmaan mahtuu, mutta se henkilökohtaisuuksiin meneminen ei nyt kuitenkaan kuulu tälle palstalle. Eli Jarkko Martikaisen viisaita sanoja lainaten:

Paikalle osui Uppo-nalle,
huusi väkijoukolle vellovalle.
"Olette vaarassa jäädä alle!
- Kukin lyödä, kukin syödä saa...
mutta vuorollaan!
Siis lapset: käytöstavat kunniaan.
Ja sitten toimintaan.
...toimintaan!
Nojoo, mutta epäsuora ja sarkastinen henkilökohtaisuuksiin menevä on toki ok, koska se voidaan tulkita monella tapaa :mrgreen:
urppis kirjoitti: Tääl oli kerran tällainen topiikki tai useamminkin varmaan, mut käsittääkseni se tai ne meni kiinni...
Luulen kans, että sama kohtalo kutsuu tätäkin.. Muuten vaan ihmettelen foorumin moderointia, ettei nimeltä mainitsemattoman topickin lievään asiasta pois luisuntaan olla puututtu. :mrgreen:
Oikee linja mielestäni ois, että kaikki offtopicki poies ja varoitukset kirjoittajille. Ja jos ei varoitus toimi niin banskua poskeen. :D

Mutta siksi laiton tämän aiheen akvaaario puolelle, jos vaikka nyt tulisi jotain vääntöjä harrastukseen liityen.

Edit: Katos vaan ku kerkes siirtyä jo offtopickin puolelle...
urppis
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1321
Liittynyt: 18:50, 08.01.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Vääntö & V1ttuilu Topic

Viesti Kirjoittaja urppis »

Mun katsonta kanta on riittävä, jotta olen päässyt vihamiehiä listalle varmaankin. Lisäksi huono suomenkielen antini, koska olen puolikielinen :D ärsyttää monia. Kyllähän nämä modet varmaankin bannaa jossain välissä, mutta toisaalta, en ole saanut nuhteitakaan, muuta kun kerran kun laitoin myynti-ilmon. Siihen tuli "keskustelu kauppapalstalla on ehdottomasti kielletty" Varmaan kaikille tulee eka kertaa sellainen.
Älä ota Rusakko niin vakavasti. Itse joskus väsyksissä palaa käämit, mutta älä tee niin kuin minä teen vaan tee kuin minä sanoa, älä lähde mukaan. Mulla on niin monta turvanpieksentä viestii tääl jo, et sama se jatkaa tätä linjaa, mut sinä olet uusi. Pidä sinä asialinja yllä, niin sinut otetaan vakavasti. :D
Minusta tämä topikki voi vaikka poistaakin. Tai sit jos sen joku kettuuntunut muistaisi kun vanne alkaa kiristään päätä. Saisi huutaa täällä.
Aw:llä aika ajoin tunteet kuohahtaa. Yritetään kuitenkin jakaa sitä tietoa ja kokemusta. Täältä kuitenkin puuttuu provot aika pitkälti. KallePetteri käväsee aika ajoin laittamassa asiattomuuksia, mut ne yleensä poistetaan...
keep on going.
Laitan pisteen omalta osaltani ja jatkan hetken viel tähdet ja avaruuden parissa.
:)
1000 litraa vesivahinkoa
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vääntö & V1ttuilu Topic

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Hei, tapellaan hdelmistä! :mrgreen:

Kuka kehtaa banaanin olevan marja? EI SE OOOOO! :mrgreen:
Mansikka on ainakin pelissä "Fruit ninja" HEDELMÄ. Itse haluan tämän kumota...
Vihannesten ja hedelmien ero: Hedelmät kasvaa puussa lämpimissä paikoissa ja maistuvat hyviltä (niin ja melonit kasvaa sitten puussa! :mrgreen: )
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
shays
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 581
Liittynyt: 20:34, 06.07.2005
Sukupuoli: Nainen

Re: Vääntö & V1ttuilu Topic

Viesti Kirjoittaja shays »

Vau, onpa kerrassaan fiksu ketju. Jos on suuri tarve "Vääntää ja V1ttuilla", niin hoida se yksityisviestein? Josko lähdetään siitä eteenpäin. [;)]
Lukittu

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”