Monniklubi uuteen alkuun

Etusivulla näkyvät uutiset. Käyttäjät voivat kommentoida aiheita, mutta eivät lähettää uusia viestejä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 2535
Liittynyt: 05:37, 17.06.2001
Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Monniklubi uuteen alkuun

Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »

Monniklubi uuteen alkuun
"Suomen Monniklubi ry on monneja ja kivennuoliaisia harrastavien akvaristien valtakunnallinen erikoisyhdistys, se pyrkii edistämään näiden lajien tuntemusta ja hoitoa jäsenistönsä keskuudessa julkaisemalla jäsenlehteä nimeltä Silurus, pitämällä esitelmätilaisuuksia akvaarioharrastuksen osa-alueista monni- ja kivennuoliaisharrastajan näkökulmasta käsin, järjestämällä retkiä ja tapaamisia jäsenistölleen"

Pähkinänkuoressa toiminta-ajatus. Valtakunnallisena yhdistyksenä ei ole mahdollista järjestää kuukausittain kokouksia tai kerhohuoneistoa. Toimintaa on muutaman kerran vuodessa.

Monniklubin uutena sähköpostiosoitteena on tästä päivästä lähtien uusien kotisivujen valmistumiseen saakka monniklubi.posti@luukku.com

Haastan mukaan ihmisiä alustavasti ilmoitautumaan monniklubin jäseneksi ilman sitoumuksia tai (rahallisia ym.) velvollisuuksia. Halukkaita kotisivujen tekijöitä, lehden tekoon osallistuvia tai tapahtumien järjestämisistä kiinnostuneita. Olen jo saanut tätä kautta yhden kiinnostuneen uudeksi rahastohoitajaksi. :mrgreen:

Sähköpostiin voi laittaa mukaan mielellään yhteystiedot. Kerään sähköpostilistan jonka kautta aloitellaan vaikka hiljalleen nyt syksyllä.

Terveisin,
Mika - Monniklubin sihteeri
Merenneito
Starting Member
Starting Member
Viestit: 46
Liittynyt: 01:35, 26.05.2003
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Merenneito »

Mielestäni monnit ansaitsevat oman klubin!
Ovat ne niin mukavia, ja moninaisia ja eikös se juuri ole monni, joka on yleisimmin se lempikala kaikissa gallupeissa.

Eikä niistä nuoliaisistakaan liikaa puhuta. Voiko olla mahdollista, että esim. kaarinuoliainen voi elää jopa 14-vuotiaaksi?!

Kaikissa harrastuksissa tulee eteen erikoistuminen: alue, josta tiedät tai haluat tietää enemmän. Haluat kohdata samaa aluetta harrastavia ja edistää tietämystä. Kirjatkin ovat kivoja, mutta antoisinta on tuore, elävä tieto. Tässä ja nyt! Kaiken lisäksi saman alan harrastajat voivat kokoontua ja pitää hauskaa yhdessä.

Eikös tuo sana Monniklubi maistukin hyvältä? Ei sitä kannata hukata.
~~~~~~~~~~~~~~~
Kauneus on pinnan alla.
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2408
Liittynyt: 09:35, 26.09.2001
Akvaarioseurat: TAS
Paikkakunta: Loppi, Kormu City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Täällä olisi yksi innokas Monniklubiin liittyjä.

Olisi mukavaa pitää tietoa ajantasalla ja tutustua muihin monniharrastajiin.

Vieläkös sitten pidetään sitä samaa jäsenlehteä?
Eikös tuo sana Monniklubi maistukin hyvältä? Ei sitä kannata hukata.
Joo mukava ja helppo nimi. Kannatan tätä nimeä ja eikä sitä kannata alkaa vaihtamaan.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Merenneito
Starting Member
Starting Member
Viestit: 46
Liittynyt: 01:35, 26.05.2003
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Merenneito »

maketzu, huomasit kai pistää liittymishalukkuudestasi viestiä klubin väliaikaiseen postilaatikkoon:

monniklubi.posti@luukku.com

:)
~~~~~~~~~~~~~~~
Kauneus on pinnan alla.
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2408
Liittynyt: 09:35, 26.09.2001
Akvaarioseurat: TAS
Paikkakunta: Loppi, Kormu City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

maketzu, huomasit kai pistää liittymishalukkuudestasi viestiä klubin väliaikaiseen postilaatikkoon:
Enpäs ottanutkaan vielä sähköpostilla yhteyttä. Kyllähän nuo sähköpostillakin saa nuo samat asiat tietoo jos yksityisesti haluaa tietää.

Laitoin nyt tuohon niin voi sitten olla muilekin hödyksi.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Mika
Monnimies
Monnimies
Viestit: 1730
Liittynyt: 20:40, 22.12.2001
Paikkakunta: Hellsinki rock city

Viesti Kirjoittaja Mika »

Seuraava henkilö on varmaan roskapostittaja eikös vain - big@boss.net?
En ole viitsinyt avata kyseisen pomon posteja.Nopeasti löysivät monniklubin osoitteen.Jos joku omistaa kyseisen tunnuksen niin ilmoita privana mulle.
Lay down your soul to the gods rock `n' roll
cW
Member
Member
Viestit: 393
Liittynyt: 19:41, 04.02.2002
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja cW »

No joo, jos kattoo millaisen weppisuvin saa ton boss-domainin alta, niin... Ton osoitteen voinee lisätä suoraan spamm-filtteriin.
coeliac disease
pekukai
Starting Member
Starting Member
Viestit: 7
Liittynyt: 14:09, 28.10.2003
Paikkakunta: Helsinki

Monniklubi

Viesti Kirjoittaja pekukai »

Kiinnostaisi taittaa monniklubin lehteä (teen taittoja työkseni)

t. peku

PS:Olen hankkimassa katinkultamonneja uuteen akvaariooni.
Mika
Monnimies
Monnimies
Viestit: 1730
Liittynyt: 20:40, 22.12.2001
Paikkakunta: Hellsinki rock city

Viesti Kirjoittaja Mika »

Sämpylän tekijöitä löytyisi, mutta pihvi puuttuu. Suomeksi lehden tekniseen tekoon olisi useita ilmoitautuneita halukkaita, mutta artikkeleiden kirjoittajia ei vastaavasti löydy. Minulla olisi muutama puolivalmis artikkeli, mutta olisi turhauttavaa hommaa kasata lehteä yksin. Tarjoa juttuideoita pM:na tai alla olevaan sähköpostiin. Turhan kova itsekritiikki kannattaa jättää hyllylle. Kaikki monni ja nuoliasaiheiset artikkelit kelpaavat. Olisihan mukava saada painettuun muotoon myös täälläkin informoidut monniskudut tai katinkultamonnin ensiviljely.
Lay down your soul to the gods rock `n' roll
FN
Junior Member
Junior Member
Viestit: 204
Liittynyt: 19:03, 29.09.2003
Paikkakunta: Hausjärvi

Viesti Kirjoittaja FN »

Mika kirjoitti:Seuraava henkilö on varmaan roskapostittaja eikös vain - big@boss.net?
En ole viitsinyt avata kyseisen pomon posteja.Nopeasti löysivät monniklubin osoitteen.Jos joku omistaa kyseisen tunnuksen niin ilmoita privana mulle.
Olisi kannattanut laittaa sähköpostiosoite toiseen muotoon. (nyt voi olla jo vähän myöhäistä...)

Esim:
monniklubi.poistatama.posti@luukku.com

Robotit keräävät html-sivuilta sähköpostiosoitteita. Ne, jotka postaavat tositarkoituksella voivat helposti poistaa ylimääräisen osan sähköpostia.
aquaristo
Aasian kirjeenvaihtaja
Aasian kirjeenvaihtaja
Viestit: 840
Liittynyt: 11:39, 08.08.2002
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja aquaristo »

Otatteko ulkosuomalaisia jasenia joukkoonne? Jos otatte, niin liityn ilomielin.
Elmeri
Member
Member
Viestit: 334
Liittynyt: 12:27, 06.11.2003
Paikkakunta: Kymenlaakso - Uusimaa - Savo
Viesti:

Myös kiinostunut !

Viesti Kirjoittaja Elmeri »

Itse olen ollut kiinostunut monniklubin toiminnasta kait niin kauan kun se on kait ollut olemassa, mutta en ole saanut itsestäni irti ikinä siihen että olisin jopa liittynyt. Vuonna 2000? jopa fisussa etsin teidän osastoa mitä en kumminkaan löytänyt, kun sitä ei ollut.

Tiedon sain joskus -99 ta -98 kun etsin tietoa säkiästä netissä ja törmäsin johonkin mustaokamonnista kertovaan sivuun. (Silloin kun Taimeninstituutti vielä toimi netissä olin yksi äänekkäimmistä glaniksen palauttamisen puhujista 8-) , ja olen aina havitellut siitä pihalammikkokalaa, ne vuodet menivätkin netissä pääosin glaniksesta akvaariokalana keskusteluissa ulkomaisissa foorumeissa monniharrastajien kanssa sekä tiiviinä e-mail vaihtoina.)

Monnihullu olen ollut koko kait jo 22? vuotisen harrastuksen ajan ja niitä on kait ollut jo melkein kaikkia lahkoja plekoista siluruslajeihin.

Kivennuoliaista ja sen Simpeleenjoessa olevaa serkkua olen myös pitkään meinannut lähteä metsästämmän ns. pulloansojen avulla, myöskään saamatta koskaan itsestäni irti siihen. Kylmävesi akvaario odottaa vielä tyhjillään. Piikkimonniahan tuossa olisi tietty lähempänä.

Eli täällä siis yksi monnihullu joka tulisi mukaan toimintaan, mistä vaan saisi lisätietoja?
(Joki)Biotooppiakvaristi - Erityinen kiinnostus pienvesistöihin, jokiin ja Laatokkaan sekä silurus glanikseen ja muihin monneihin, unohtamatta myöskään lehtikaloja.
www.kaakko.net/akvaario (lajilistoja voi lähettää, esimerkit sivulla)+linkkejä lisää
Elmeri
Member
Member
Viestit: 334
Liittynyt: 12:27, 06.11.2003
Paikkakunta: Kymenlaakso - Uusimaa - Savo
Viesti:

Roskapostista

Viesti Kirjoittaja Elmeri »

Roskapostittajille voi myös olla ilkeä kuten minä tuolla tekimilläni sivuilla [;)]

http://www12.brinkster.com/kaakko/kaasu/hallitus.asp

Pistetään nyt tuo linkki tännekin http://www.monkeys.com/wpoison/ tuon voi myös pistää huomaamattomaksi käyttäjiltä mutta niin että roskaposti scannerit löytää sen. Sitten tuo perl-koodi arpoo sille muutaman kymmenen miljoonaa tekaistua s-postia ja sen keräämä tieto ei ole kenellekkään myyntikelpoista.
(Joki)Biotooppiakvaristi - Erityinen kiinnostus pienvesistöihin, jokiin ja Laatokkaan sekä silurus glanikseen ja muihin monneihin, unohtamatta myöskään lehtikaloja.
www.kaakko.net/akvaario (lajilistoja voi lähettää, esimerkit sivulla)+linkkejä lisää
paul
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 3302
Liittynyt: 12:39, 15.01.2005
Sukupuoli: N/A

Re: Monniklubi uuteen alkuun

Viesti Kirjoittaja paul »

Tämähän taisi kuolla?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Etusivun uutiset”