Intiaaninsulkien mädin ulkonäkö

Tetrat, seisojakalat, piraijat, tapparakalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
VetyVoima
Junior Member
Junior Member
Viestit: 128
Liittynyt: 00:02, 07.01.2002
Paikkakunta: Oulu / Oulunsalo
Viesti:

Intiaaninsulkien mädin ulkonäkö

Viesti Kirjoittaja VetyVoima »

Ks. pallerot ovat ehkä millimetrin halkaisijaltaan, osa valkoisia ja osa vähemmän valkoisia. Kutupuuhat alkoi eilen aamulla ja jatkuivat tänä aamuna. Allas on 71-litrainen, pH oli silloin n. 7,1 ja tänä aamuna oli 6,5..(siis vuorokaudessa olen alentanut pH:ta 0,6 astetta) Altaassa ui 8 inkkaria, 5 naarasta ja 3 koirasta, aikomuksena on hankkia niitä vielä lisää 6 kpl, että sukupuolisuhde olisi tasan.

Niin, siis miltä sen mädin pitäisi näyttää ja minkälainen on ns. aikajana poikasten kehityksessä? (kuoriutuminen, vapaasti uiminen, koon lisäys, ym..)

-Sale

Mun kalat ei osaa puhua. P*rkeleen valehteleva myyjä.

Muokattu - VetyVoima on 23/01/2002 11:22:55
Brattoc
Junior Member
Junior Member
Viestit: 116
Liittynyt: 11:25, 16.10.2001

Viesti Kirjoittaja Brattoc »

Tutulta kuulostaa, kuoriutuivat muutamien päivien päästä. Minulla elelivät jaavansammalpöheikössa. Ruokin niitä parinpäivän päästä kuoriutumisesta nestemmäisellä poikasruualla ja hieminnetulla kananmunan keltuaisella. Epäilen kyllä että vanhassa jaavansammal puskassa oli likoeläimiä ihan niiden omiin tarpeisiin.

B
VetyVoima
Junior Member
Junior Member
Viestit: 128
Liittynyt: 00:02, 07.01.2002
Paikkakunta: Oulu / Oulunsalo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VetyVoima »

Noniin, alkaa siel' sun tääl' näkyä liikettä vadissa, johon pelastin muutamia (oikeasta määrästä ei hajua, imuroin vähän hiekkaa kasvien ympäriltä ja nakkasin akvaarioveden saattelemana vatiin) mätimunia. On ne kyllä pirun pieniä! Kuinka nopeasti inkkarit kasvavat? Esim. minkä ikäisinä voisi eläinkauppaan kantamista harkita? Pari kuukautta? Puoli vuotta?

-Sale

Mun kalat ei osaa puhua. P*rkeleen valehteleva myyjä.
Brattoc
Junior Member
Junior Member
Viestit: 116
Liittynyt: 11:25, 16.10.2001

Viesti Kirjoittaja Brattoc »

Kyllähän ne suht koht nopeasti kasvaa, mutta ennemin puolivuotta menee ennenkuin niitä kannattaa kiikuttaa minnekkään. Ne ovat kyllä aika sitkeähenkisiä, joten aika iso osa niistä selviää ihan perushoidolla.

B
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tetrat”