Marko Haagan akvaario valittu kuukauden altaaksi

Etusivulla näkyvät uutiset. Käyttäjät voivat kommentoida aiheita, mutta eivät lähettää uusia viestejä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 2535
Liittynyt: 05:37, 17.06.2001
Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Marko Haagan akvaario valittu kuukauden altaaksi

Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »

Marko Haagan akvaario valittu kuukauden altaaksi Reefkeeping Magazinen toimesta

Marko Haagan riutta-akvaario on valittu Reefkeeping Magazinen toimesta kuukauden altaaksi! Tämä ei siis ole mikään ihan pieni kunnia merivesipuolella. Artikkeli ja altaan esittely löytyy osoitteessa: http://reefkeeping.com/issues/2003-06/totm/index.htm

Markon riutta-akvaario on ennenkin ollut suuren maailman julkisuudessa olemalla mainittuna MCRA-sarjan kirjassa numero 3.


Markolle suuret onnittelut Aqua-Webin puolesta tästä kunniasta!
Jani
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1196
Liittynyt: 09:07, 26.09.2001
Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Oulu

Aivan fantastinen allas!!!

Viesti Kirjoittaja Jani »

Ei uskalla ees kunnolla alkaa kattoon tuota sivua kun alkaa niin hulluna tekeen mieli meriallasta. Markon riutta-akvaario kyllä ansaitsee tittelin kuukauden allas. Tekniikka lähes täysin DIY kamaa ja kaikki on viimeisen päälle. On se hyvä että joku osaa ja jaksaa noin hyvin hoitaa omaa ekosysteemiään. :mrgreen: (mr. green hymynaama siksi että olen kateudesta vihreä).
totoro
Senior Member
Senior Member
Viestit: 633
Liittynyt: 14:40, 19.03.2003
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja totoro »

Näkyyks teillä tolla nettisivulla kuvakin? Mulla näkyy vaan tekstiä koko sivutäynnä.. 8O "tuijottaa sivua ja kiroaa konetta.." Siellä näkyy nuottejakin... Mikäköhän on syy; tietokone on joko mäsä tai täysin sekasin!
ealex
Advanced Reefer
Advanced Reefer
Viestit: 766
Liittynyt: 13:20, 09.03.2002
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ealex »

Onneksi olkoon Marko!

Itse olen hiukan pettynyt ReefKeepingin kuvista, mielestäni ne eivät välitä Markon akvaarion todellista loistoa tarpeeksi hyvin. [;)] Viime kerralla, kun kävin katsomassa akvaariota livenä, se on ollut kyllä aivan uskomaton! Korallien värit olivat erittäin syvät ja voimakkaat, kasvuvauhti aivan uskomaton - suurin osa isoista koralleista on kasvanut vuodessa pikkupalasista, mitä Marko otti vanhasta akvaariosta muuton yhteydessä ja vuoden aikana hän on jakanut fragmentteja näistä koralleista aika monelle Suomen harrastajalle.

Itse asiassa joka käynnin jälkeen, kun olen ollut katsomassa Markon akvaariota, piti miettiä uudestaan omia riutta-akvaarion hoitomenetelmiä ja tehdä jotain muutoksia, erittäin inspiroiva! [;)]

p.s. esim. minun parhaat akvaario-kuvaus ”saavutukset" ovat peräisin Markon akvaariosta: http://www.aqua-web.org/users/ealex/Mac ... /index.htm :mrgreen:
Tico
Junior Member
Junior Member
Viestit: 88
Liittynyt: 02:57, 15.02.2003
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Tico »

Jep, oikeaan osoitteeseen varmasti titteli meni. Onnittelut minunkin puolesta!!! Markolla on ainakin akvaarionhoito niin kohdallaan, kuin pitää ollakin. Livenä kun näkisi niin...

-Tico-
totoro
Senior Member
Senior Member
Viestit: 633
Liittynyt: 14:40, 19.03.2003
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja totoro »

No nyt se näkyy! 8O Tosi ihanan näkönen akvaario!Noita kuvia katellessa voi miltei kuulla meren kohinan ja tuntea aaltojen laineet..."Tuijottaa tyhjää ja muistelee lomaa Kreikassa..."
Thoriel
Junior Member
Junior Member
Viestit: 81
Liittynyt: 21:27, 11.06.2002
Paikkakunta: Tyrnävä/Oulu

Viesti Kirjoittaja Thoriel »

Ja taitaapa kyseinen allas olla tätä nykyä myynnissäkin. Toivottavasti menee hyvään kotiin, ja uudesta altaasta varmaankin saamme kommeita kuvatuksia? [;)]
Sakke
Starting Member
Starting Member
Viestit: 13
Liittynyt: 16:16, 18.04.2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sakke »

tsiizus, kyllä on kaikki vimosenpäälle. 8O
aapo
Junior Member
Junior Member
Viestit: 105
Liittynyt: 20:42, 25.03.2003
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja aapo »

Olen joskus sanonut että minulle riittää ihan makea vesi. Nyt alkaa tulla merivesi kuume. :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Etusivun uutiset”