Ajankohtaisista aiheista

Täällä voit keskustella aqua-webin uutisista ja artikkeleista. (Uusien viestien lähettäminen rajoitettu ylläpitoon)

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
iekku
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1313
Liittynyt: 12:38, 06.11.2001
Paikkakunta: Kuopio

Ajankohtaisista aiheista

Viesti Kirjoittaja iekku »

Olisiko mitenkään mahdollista saada vähän muitakin vaihtoehtoja tuonne ajankohtaisten aiheiden määritysvalikkoon (voi eii, en keksi mitään parempaakaan sanaa tuolle tähän aikaa päivästä).

Elikkäs siis, jos olen käynyt AW:ssä kello 12 ja luen kaikki ajankohtaiset aiheet, tulen takaisin klo 15, ehdin lukea yhden viestin ja kone päättää kaatua ja tulen takaisin AW:in buuttauksen jälkeen niin sittenpäs en oikein muuta voikaan tehdä kuin valita valikosta "ajankohtaiset aiheet sitten: eilen" ja sitten taas saa selata että mitähän jo olen lukenut jne. Koska jos laitan "..:sitten viimevierailun" niin eipäs niitä ajankohtaisia aiheita ole ainoatakaan enää jäljellä..

Esimerkiksi vaihtoehto "ajankohtaiset aiheet sitten: tänään" tms, olisi hyödyllinen ainakin minulle, jonka tauot voivat olla pariminuttisia ja jonka kotikone ei vieläkään ole ihan stabiili.

Pahoittelen sepostukseni mahdollista/todennäköistä sekavuutta, mutta aivoni ovat tällä hetkellä käytännössä sammuksissa vaikka silti kieltävätkin minulta ah niin ihanan unen...

Viha on lyhytaikaista mielipuolisuutta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Uutisaiheet, artikkelit ja kommentit”