Kysymysleikki 3

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

Lukittu
AkvaarioTyttö
Senior Member
Senior Member
Viestit: 662
Liittynyt: 13:18, 10.02.2008
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Re: Kysymysleikki 3

Viesti Kirjoittaja AkvaarioTyttö »

En oikeastaan ole. Mua ei kiinnosta läträtä vaahdottiminen ja suolanlisäysten kanssa. ehkä sitten joskus merikärpökin puraisee. ;)

Mikä on unelma-ammattisi?
Miksi?
Naura ongelmillesi, niin muutkin tekevät.
jejoka
Member
Member
Viestit: 363
Liittynyt: 00:01, 26.10.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: nummela

Re: Kysymysleikki 3

Viesti Kirjoittaja jejoka »

Jollekin ranchille töihin. Ei se raha vaan se raataminen (joo joku on joskus hulluks kehunu :D ). Maasta muuttokaan ei haittais yhtään, sen verta isänmaallinen oon et äkkii vaa pois jos rahaa ois tai ees töitä. 8-)

Sama
Minä, lapsi vm -11, pari koiraa vm -10 & -12 sekä vettä ties missä ja miten paljon. Sit viel pitäis keksii mitä tekee vapaa-aikanaan...
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1722
Liittynyt: 20:52, 31.03.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kysymysleikki 3

Viesti Kirjoittaja MrAFCMagic »

Unelma-ammattini on kansanedustaja/minsiteri. Näihin hommiin vaan ei voi itse päättää, että meneekö vai ei, vaan sinne on tapana pyrkiä. Haluaisin vaikuttaa enemmän Suomen asioihin, kuin pelkällä äänioikeudella. Tällä hetkelä taidan kuitenkin mennä lukion jälkeen lääkikseen ja opiskella kirurgiksi. Jes, vielä olis sitten ysin jälkeen 15 vuotta opiskelua! :mrgreen:

Sama! :D
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
mickey2004
Senior Member
Senior Member
Viestit: 862
Liittynyt: 12:20, 12.04.2009
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Kysymysleikki 3

Viesti Kirjoittaja mickey2004 »

Joskus 5-vuotiaana sanoin vaarilleni että musta tulee isona laulaja... tai poliisi :mrgreen: !
No, nyt olen unelma-ammatissani: lastenhoitajana vuorohoitopäiväkodissa. Laulan paljon ja opetan/ohjaan/avustan nuoria, pieniä ihmisen alkuja jotta näillä olisi hyvät edellytykset elämässään. Eli jossain määrin poliisinvirkaa kai tämäkin :mrgreen: ...

Samalla vielä jatketaan :D !
Kohtele toisia niin kuin toivot itseäsi kohdeltavan
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kysymysleikki 3

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

mickey2004 kirjoitti:Joskus 5-vuotiaana sanoin vaarilleni että musta tulee isona poliisi :mrgreen: !
No, nyt olen unelma-ammatissani: lastenhoitajana vuorohoitopäiväkodissa. ...
No eroaako se nyt niin paljon? 8-)

Vaahtosammuttimen kokoisena olin astronautiksi pyrkivä, sitten lääkäri, sitten opettaja, taas lääkäri, jossain vaiheessa olin hetken sähkömies, insinööri ja tuotekehittelijä. Taas lääkäri... Mulla on kuun kokoinen aukko mun maapallossa, en mä tiedä. :mrgreen:

Sama.
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
iDock
Junior Member
Junior Member
Viestit: 182
Liittynyt: 16:03, 09.10.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kempele

Re: Kysymysleikki 3

Viesti Kirjoittaja iDock »

Hilleri kirjoitti:Unelma-ammattini on kansanedustaja/minsiteri. Näihin hommiin vaan ei voi itse päättää, että meneekö vai ei, vaan sinne on tapana pyrkiä. Haluaisin vaikuttaa enemmän Suomen asioihin, kuin pelkällä äänioikeudella. Tällä hetkelä taidan kuitenkin mennä lukion jälkeen lääkikseen ja opiskella kirurgiksi. Jes, vielä olis sitten ysin jälkeen 15 vuotta opiskelua! :mrgreen:

Sama! :D
Mitä ammattia olet ajatellut? Itse olen miettinyt lääketiedettä.
Unelma-ammattini olisi siis joko sotilas/liikennelentäjä taikka nenä, korva ja kurkkutautien erikoislääkäri. Olisi kivaa lähteä tutkimaan erästä harvinaista perinnöllistä sairautta.

Sama.
GreenEyes
Member
Member
Viestit: 381
Liittynyt: 18:57, 03.09.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kysymysleikki 3

Viesti Kirjoittaja GreenEyes »

Pienenä halusin aina olla eläinlääkäri, vähän vanhempana sitten tajusin, ettei se ehkä ole mun juttu, vaikka eläimistä pidänkin..ei vaan taida aivokapasiteetti riitää :D Biologiaa olen muutaman kerran yrittänyt hakea opiskelemaan, mutta enpä päässyt. Sitten pääsyin opiskelemaan bio- ja elintarviketekniikka, tarkoituksena suuntautua biolääketieteeseen.

Samalla mennään vielä.
AkvaarioTyttö
Senior Member
Senior Member
Viestit: 662
Liittynyt: 13:18, 10.02.2008
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Re: Kysymysleikki 3

Viesti Kirjoittaja AkvaarioTyttö »

Joskus 4-5v. halusin siivoojaksi tai poliisiksi.
Aina kuitenkin se unelma olisi eläinlääkäri. Mulle on vain tullut omasta pennelistä(9½kk) allergia oireita, joten bye bye eläinlääkis. :(
Toimen suuri unelma olisi hillerin kanssa sama!!! Kansanedustajaksi(mieluiten tosi pääministeriksi [;)] )oli tositositosi kiva päästä. Tuntuu, ettei nyky poliitikot muuta kuin pimitä tietoja ja pyöriyttele peukaloita. Sitten ne 125e/kpl torkkupeitto hankinnat ja viimeisetkin uskottavuuden rippeet hävisivät.

Samalla mennään!
Naura ongelmillesi, niin muutkin tekevät.
eeroq
Senior Member
Senior Member
Viestit: 602
Liittynyt: 14:44, 09.05.2009
Sukupuoli: Mies

Re: Kysymysleikki 3

Viesti Kirjoittaja eeroq »

Kirurgin hommat kiinnostais. Se opiskelu on kuitenkin ihan oma juttunsa. Ensin kuitenkin lukioon ja siitä eteenpäin.. No mutta vielä on aikaa lukion verran miettiä. :) Myös jonkun erikoislääkärin hommat kiinnostais. Mutta saa nähä! ;)
mickey2004
Senior Member
Senior Member
Viestit: 862
Liittynyt: 12:20, 12.04.2009
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Kysymysleikki 3

Viesti Kirjoittaja mickey2004 »

Vastasin jo edelliseen kysymykseen joten vaihdan aihetta:
Onko akvaario, sen hoito ja huolenpito opetusvälineenä/opetusmateriaalina lapsille hyvä?
Omasta mielestäni kyllä on. Sehän parhaimmillaan opettaa lasta sitoutumaan eläimeen/lemmikkiin/harrastukseen ja se on muutenkin kauneimmillaan pala kauneinta luontoa, elävää ihmettä sisätiloissa.
Vastuu kaikesta huolenpidosta olisi toki aikuisella/vanhemmalla mutta lapsi olisi aktiivinen osallistuja kaikkeen :).

Mielipiteitä?
Kohtele toisia niin kuin toivot itseäsi kohdeltavan
eeroq
Senior Member
Senior Member
Viestit: 602
Liittynyt: 14:44, 09.05.2009
Sukupuoli: Mies

Re: Kysymysleikki 3

Viesti Kirjoittaja eeroq »

Mielestäni on oiken hyvä. Ekaluokkalainen pikkusiskoni hoitelee tuota 63l allasta. Tosin itse autan aina tarpeen tullen siivouksessa yms. On kuitenkin oppinut todella paljon ja siivous sujuu mainiosti. Ruokinnan hän hoitaa itse joka päivä. Ja oikea määrä sitä ruokaa tuleekin, kun olen välillä sivusta seurannut.

Milloin olet viimeksi ajatellut uuden akvaarion hankintaa?
GreenEyes
Member
Member
Viestit: 381
Liittynyt: 18:57, 03.09.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kysymysleikki 3

Viesti Kirjoittaja GreenEyes »

No tässä viimeiset kaksi päivää, kun entinen hajosi. Tänään juuri hain uuden.

Sama vielä
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kysymysleikki 3

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Kun oli järjetön monniskuume. :mrgreen:
Ja nyt tekisi mieli vaihtaa Aasia isompaan. :D

Sama.
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
KaOl
Member
Member
Viestit: 386
Liittynyt: 22:34, 29.05.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: ulkomaat

Re: Kysymysleikki 3

Viesti Kirjoittaja KaOl »

Nyt jo vähän aikaa, mutta en toista makean veden, vaan merivesiakvan... :) Aloitan nanosta ja jos se tuntuu kivemmalta niin muutan tuon 360l sitten riutaksi. :) Nyt tiedän mihin kaikki rahani tulevat tulevaisuudessa menemään... :roll: :)
-KaOl

360l Akvastabil myynnissä!
eeroq
Senior Member
Senior Member
Viestit: 602
Liittynyt: 14:44, 09.05.2009
Sukupuoli: Mies

Re: Kysymysleikki 3

Viesti Kirjoittaja eeroq »

Noo tässä vähän väliä.

Samaaa vieläkin! :)
007
Senior Member
Senior Member
Viestit: 677
Liittynyt: 10:53, 19.10.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Kysymysleikki 3

Viesti Kirjoittaja 007 »

Eilen, että saisin 250 litraisen.

Sama.
Akvat: 350l, 50l + erilaiset karvatassut:)
Blogini
mickey2004
Senior Member
Senior Member
Viestit: 862
Liittynyt: 12:20, 12.04.2009
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Kysymysleikki 3

Viesti Kirjoittaja mickey2004 »

Eikös tämän voisi jo lukita kun Kysymysleikki 4 on jo aloitettu?
Kiitos :).
Kohtele toisia niin kuin toivot itseäsi kohdeltavan
Lukittu

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”